offf abi ne bu fıstık sevdası bu kadar çok fıstık olacağına göre o kadar da çok bira olur ne kadar fıstık o kadar bira akşam görüşürüz hadi mesajlar nerde 15 i tamamlıcaz
geçen gün polise sordum alkol kontrolünde motosiklette alkol sınırı 0 değil 50 promil arabayla aynıymış.
bunuda hazır alkol muhabbeti açılmışken söyliyim.
1-2 hafta bekleyin gözünüzü seviyim
şuan suyla ıslatçak durumda değilim:salut:
ruhsatı bile çıkaramadım
O zaman bir iki hafta bekleyelim dediğin gibi :cat: Sonrasında bir mangal partisi yaparsın artık :queen:
çakala bak sen:queen::queen:
ya üzmeyin kardeşimi bi kendine gelsin. kardeşim sen gel dert etme. bu haftada senin yerine çayağacı ısmarlar çayları ne demek lafı mı olur
yok be abiler muhabbetine söledim ben sporcu adamım alkol yok bende ama ii değinmişsiniz kimse alkollüyken hadi araba bi nevi kesinlikle motora binmesin akşam görüşürüz bu arada benim aldığım alkol oranı cidden 2 ayda bir bira başkası yok sigar bile yok daha ne olsun canım
beyler adam burgmanı almış bor harç bi kurtulsun borçtan öle çayla kurtulamaz oralet içeriz:queen:
hepiniz aklımdasınız merak etmeyin o motoru ıslatmassak hayır gelmez ondan bilirim zaten. bi horozda kesecez zaten en kısa zamanda
horozdan büyük bi pilav yaparız bütün mt yeriz:mrgreen:
bu arada biraz daha gayret buluşma saatine kadar 15 i bulalım
çayağacı horoz kaza bela için. kan aksın manasında. O yenmez.