Motosiklet 2007 Fuarı Başlıyor / Herkesi Motosiklet.Net Standına Bekliyoruz...

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yanımdaki motorcu arkadaş fuardan çıkarken içeride hiçbir şeyin olmadığını , yıllardır fuarlara geldiğini ama bu kadar kötü bir organizasyon görmediğini , zaman ve para kaybı olduğunu söyledi .

Belkide baldırı çıplah manken sayısı az demek istemiştir.:queen:

Ben olsam girer bakardım, ne bekliyosunuz ki hem uzay motosikletlerini sergiliycek değiller ya.:cherry:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Niye o Monster ların üzerinde muşamba var ,ben görüp üzülmeyeyim diye mi acaba :))
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
arkadaşlar benim fuardan beklediğim yenilikler şunlar;

yamaha 660z tenere
honda cbr1000rr
honda transalp
kawasaki nin 250cc ss' i,

şu an aklıma gelen önemli yenilikler bunlar.
Bunları göreniniz var mı fuarda ?
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
1 ssat önce bi ayaküstü uğradım...kapıda skullhunter...ihsanhakan...ve murat diksöz dostları gördüm...


tanrının kırbacı57 de yine ortalığı karıştırıyormuş...:pduyum geldi...:p



ben diyom boşa gitmeyin diye...showroom gezer gibi takılıyon işte...bi numara yok...:cat:

al benden de o kadar hiç bişi yok fuarda kedi gibi bakıyosun sosyete moturlarına aksesuar adına bişi bulamadım kendime göre

yani çeşit yok diyebiliriz
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Arkadaşlar tlf no:0532 5278878 - 0555 4984757 Kapıya geldiğinizde ararsanız davetiyenizi alabilirsiniz:rendeer:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
olum obez oldun obez :queen::queen: hadi ben şimeyim :cherry: kas felan ama sen obez oldun :queen: homini gırtlaksın yaaa :rendeer:aferim aferim aferim aferim :queen::rendeer::rendeer:

olum hayat acımasız ..

ağbi ben hayatım boyunca yaşpasta yemedim biliyormuuuuussuuuuunnnnnn:queen::queen::queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Fuar bugun cok kalabalık degildi gelenler rahat rahat gezme fırsatı buldu. Fuar alanı zaten cok buyuk degil kısa surede gezebiliyorsunuz :) Herkesin soyledigi gibi fuar çin fuarı değil sadece çin motorları satan bir tek firma var. Suzuki ve SYM motorlarda korlas firması guzel indirimler yapmış.
Fuara ilk gun olmasına karşın bircok uyemiz gelip standımızı ziyaret etti sayelerinde kendi aramızda cok keyifli bir zaman gecirdik. Standımıza yardımcı olan İhsan Hakan abi, tanrinin_kirbaci57, olcan e ibrahim e teşekkürler.
Ayrıca yemekler için bekoserkan a ayrıca tesekkurler :cat:

Tüm fuar fotografları birazdan ekleyecegim.
Saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
1 ssat önce bi ayaküstü uğradım...kapıda skullhunter...ihsanhakan...ve murat diksöz dostları gördüm...


tanrının kırbacı57 de yine ortalığı karıştırıyormuş...:pduyum geldi...:p



ben diyom boşa gitmeyin diye...showroom gezer gibi takılıyon işte...bi numara yok...:cat:

ya sen çok ayıp yaptın...haberını aldım kapıya kadar gelmıssın ama ıcerı gırmemissin ayıp diyor ve hemen ardından seni şiddetle kınıyorum hem ben ortalıgı karıştırmıyorum bıkere ben standa gelmesem eylenceden mahrum takılacaklardı zaten play statıon yok ınternet yok allahım ya ama iyi eylendik makara güzeldi gelmeyen ler çok şey kaçırdı:queen::queen:::tutkuy::
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
:cat:cumartesi abimle beraber gelmeyi düşünüyoruz bi aksilik çıkmassa..
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bugün cok güzel ve sessizdı fuar istediginiz gibi gezip istediginize rahatca bakabiliodunuz cok buyuk diil korlas uzerine kurulu aslında fuar:p
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Fuar bugun cok kalabalık degildi gelenler rahat rahat gezme fırsatı buldu. Fuar alanı zaten cok buyuk degil kısa surede gezebiliyorsunuz :) Herkesin soyledigi gibi fuar çin fuarı değil sadece çin motorları satan bir tek firma var. Suzuki ve SYM motorlarda korlas firması guzel indirimler yapmış.
Fuara ilk gun olmasına karşın bircok uyemiz gelip standımızı ziyaret etti sayelerinde kendi aramızda cok keyifli bir zaman gecirdik. Standımıza yardımcı olan İhsan Hakan abi, tanrinin_kirbaci57, olcan e ibrahim e teşekkürler.
Ayrıca yemekler için bekoserkan a ayrıca tesekkurler :cat:

Tüm fuar fotografları birazdan ekleyecegim.
Saygılar

her türk motorcu doğar,,,her türk motorcu doğar..:queen::queen:

her şey site için,,,, her şey site için ,,,,,,:queen::queen:

site sana canım feda,,,, site sana canım feda ,,,,,,

en iyi arkadaslıgın ,, en ıyı dostlugun oldugu bır yerde hızmet etmek bana mutluluk verır

sende sağol dostum sizlerde sağolun bugun çok güzeldi:rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
107
ahım sahım bi fuar deıl ama gusel vakıt gecırdım dogrusu
hem
yapı kredı bankasından kredı cekmek ısteyen kredı kartı almak ısteyen arkadaslara tanrının_kırbacı arkadasımız yardımcıda olur
olursun dimi tanrının kırbacı :):):):queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya sen çok ayıp yaptın...haberını aldım kapıya kadar gelmıssın ama ıcerı gırmemissin ayıp diyor ve hemen ardından seni şiddetle kınıyorum hem ben ortalıgı karıştırmıyorum bıkere ben standa gelmesem eylenceden mahrum takılacaklardı zaten play statıon yok ınternet yok allahım ya ama iyi eylendik makara güzeldi gelmeyen ler çok şey kaçırdı:queen::queen:::tutkuy::

dediler standların altını üstünü getirmekle meşgul...:ppazara inşallah kardeşim...zaten bir önceki fuarda uzaktan görmüş fazla yanaşmamıştım sana...psikopat havası sezdim ürktüm valla senden...:p

bugün cok güzel ve sessizdı fuar istediginiz gibi gezip istediginize rahatca bakabiliodunuz cok buyuk diil korlas uzerine kurulu aslında fuar:p


haci sanada Murat diksözle selam söylemiştim...:wiinkk:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
dediler standların altını üstünü getirmekle meşgul...:ppazara inşallah kardeşim...zaten bir önceki fuarda uzaktan görmüş fazla yanaşmamıştım sana...psikopat havası sezdim ürktüm valla senden...:p




haci sanada Murat diksözle selam söylemiştim...:wiinkk:


yaw bırak yeme benı psıkopatlıgı sevdıklerımıze yapmayız..:queen:
abı ben aslında tatilimi çoktan doldurdum ama fuara kalmak istedim arkadaslarımı dostlarımı görmek tanımadıgım arkadaslarla tanışmak için ve pazar gunu samsunda olmam lazım çok değer verdiğim motorcu bir arkadasımın düğünü var ve söz verdim orda olacagıma yanı cumartesı aksam 7 sınop arabasında olmalıyım
ben cumartesı aksam 5 e kadar allah izin verırse fuarda standımız da olucam gorusup iki çift muhabbet edersek sevinirim:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
her türk motorcu doğar,,,her türk motorcu doğar..:queen::queen:

her şey site için,,,, her şey site için ,,,,,,:queen::queen:

site sana canım feda,,,, site sana canım feda ,,,,,,

en iyi arkadaslıgın ,, en ıyı dostlugun oldugu bır yerde hızmet etmek bana mutluluk verır

sende sağol dostum sizlerde sağolun bugun çok güzeldi:rendeer::rendeer:

mod olma yolunda güzel adımlar:p

yarın ordayım inşallah:cat:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
mod olma yolunda güzel adımlar:p

yarın ordayım inşallah:cat:

abi walla ben bazıları bunu yanlış yorumlayabılır ama ben sadece arkadaşlıgın dostlugun peşindeyim.. ve sitemiz için birşeyler yapmak elimden geldiği kadar hoşuma gidiyor mutlu oluyorum... ve gel bak yarın film nasıl kopucak muhabbette:queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fuarin ilk gunu oldugu icin gayet sakindi. Belli basli firmalarin olmasi eski fuarlari hatirlatti bana. (Henuz Cin motorlarinin olmadigi). Erhan kardesime buradan tesekkur ediyorum gosterdigi ilgi ve alaka icin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst