Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
Yanımdaki motorcu arkadaş fuardan çıkarken içeride hiçbir şeyin olmadığını , yıllardır fuarlara geldiğini ama bu kadar kötü bir organizasyon görmediğini , zaman ve para kaybı olduğunu söyledi .
Belkide baldırı çıplah manken sayısı az demek istemiştir.:queen:
Ben olsam girer bakardım, ne bekliyosunuz ki hem uzay motosikletlerini sergiliycek değiller ya.:cherry: