Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
1971/1 Acemi Birlik; Denizli Çavuş Talimgah 10..

Alay içi kuryelik...O dosyayı getir- bu dosyayı götür..
Kısaca getir-götür işleri..Heeeehhhe:queen:
.
karakprden001hq6.png

.
.Usta Birlik; Ardahan Türkgözü Karakolu...
Hudut Kuleleri Nöbetçi Kontrolü..
Resimdeki Tepenin arkasında Rus Orleashov Sınır Karakolu var..Ne günlerdi be:pr:..
Bu resim için ceza alacaktım yaw..Düşmana sırtını dönme diye biton fırça...:queen:
.
askerdekarmotoruwj1.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
311 kd mardin 70.mekanize piyade komutanlıgı..
Kışla hizmet birliği....günde 12 saat nöbet tutardım...
merkez kazan dairesinde :) silahım bile olmadı....

abi silahsız askerlik mi olur ya:) bari kuş lastiği falan yapsaydın kendine,kazan dairesini bekledin demek :) ama görevin çok tehlikeliymiş gerçekten,ciddiyim o kazan bi patlarsa üstündeki binayı yıkar:queen:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
abi silahsız askerlik mi olur ya:) bari kuş lastiği falan yapsaydın kendine,kazan dairesini bekledin demek :) ama görevin çok tehlikeliymiş gerçekten,ciddiyim o kazan bi patlarsa üstündeki binayı yıkar:queen:

ha pardon ya acemilikte 1 gün silah vermişlerdi....öbür gün geri topladılardı....
bizim kazan emniyetliydi...sıcacıktı..agustos 2006-ocak 2007 tarihleri arasında dışarda kar yağarken bizi atletlerle dururduk geceleri...nöbet yok içtima yok....
bizim kazan patlamazdı çünkü emniyet en üst seviyedeydi ve makine mühendisi ben vardım :))))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ha pardon ya acemilikte 1 gün silah vermişlerdi....öbür gün geri topladılardı....
bizim kazan emniyetliydi...sıcacıktı..agustos 2006-ocak 2007 tarihleri arasında dışarda kar yağarken bizi atletlerle dururduk geceleri...nöbet yok içtima yok....
bizim kazan patlamazdı çünkü emniyet en üst seviyedeydi ve makine mühendisi ben vardım :))))

burdan çıkarılacak sonuç; eğer askerliğini üşümeden yapmak istiyorsan makine mühendisliği okuu:p konu biraz değişicek ama makine mühendisliği çok zormuş ,okumak yani,arkadaşımın abisi 7 senedir mezun olacak :queen:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
ha pardon ya acemilikte 1 gün silah vermişlerdi....öbür gün geri topladılardı....
bizim kazan emniyetliydi...sıcacıktı..agustos 2006-ocak 2007 tarihleri arasında dışarda kar yağarken bizi atletlerle dururduk geceleri...nöbet yok içtima yok....
bizim kazan patlamazdı çünkü emniyet en üst seviyedeydi ve makine mühendisi ben vardım :))))
bizim acemi birliğinde atom mühendisi arkadaş vardı.aynı bölükteydik.uzun künye okurken meslekte atom mühendisiyim diye bağırınca millet kıçıyla gülerdi arkadaşa.
hatta bigün komutan bile kahkaha atmıştı.adam düşünmüştür tabi''atom mühendisi''lafı o dağ başında komik oluyor baya.:queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Ben de Yalova Hava Harp Okulu Tesisleri'nde bir ay pilot olarak yaptım askerliğimi :queen: Komando ve uçuş kıyafetli resimlerimi scan edip koyarım bi ara :cherry:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
301 kd..
Acemilik : Edirne Karaağaç
Usta : Edirne Kestanelik

valla askerlik güzel bişi..herkese öğretecek mutlaka bişey vardır.. en güzel anım teskereyi aldık bindik otobüse 4 arkadaş geliyoruz otobüs muavini asker su istermisin dedi..saolun komutanım dedim.. :):):)

301 KD Edirne 54ncü Mknz P.Tug. 5nci Mknz P.Böl. Karaağaç EDİRNE

dostum selam aynı yerde aynı zamanda yapmışız askerlik.. acemiliktede aynı yerdeydin dimi.. kimin bölüğündeydin..ben gökhan ütğm.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
askerde çok dayak yicem gibime geliyor.:queen:
 
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
57
1978/1
acemilik: amasya eryatağı (havan çavuş talimgahı)
usta birliği: hakkari / şemdinli / tekeli iç güvenlik...

1985/3 A
acemilik: amasya eryatagı (milan cavus talımgahı)
usta bırlıgı: aydın / söke super bır yerdı yaaaa.. halı saha,basketbol sahası,denız,kum gunes,kusadası,dıdım..:queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elime birgeçersen askerde benden çekeceğinvar:queen::queen::queen:

öz dayım ...... ilinin askerlik şubesinde şube başkanı, kendisi ALBAY :queen:, belirtmek isterim bi tokadın 1 hafta hapis olarak geri döner :queen: chp adana millet vekili hulusi güveloğlu'nu da tanırsın belki :queen::queen:ensem yeterince kalın:queen::queen::queen:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
oh milletin sırtı ne kadar kalın yawwww sanki çelik yelek var :queen::queen:




1985/3 A
acemilik: amasya eryatagı (milan cavus talımgahı)
usta bırlıgı: aydın / söke super bır yerdı yaaaa.. halı saha,basketbol sahası,denız,kum gunes,kusadası,dıdım..:queen::queen::queen:

kuzum sen tatile gitmişin :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim askerlik kağıdımda da acemilik : muğla-fethiye ustalık: izmir-foça rus kızların kucaaaa :queen::queen:yazacak inşallah:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
niye beee, moldovda olur,rus olması şart değil :queen: venezüelalılara doğuştan hastayım zaten :queen:ben okula kaçar hadi.okuldaki kızları boş bırakmayalım dimi........:p
bi şekilde dersten firar edebilirsem okulun koridorundan canlı bağlantı yaparım foruma :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
niye beee, moldovda olur,rus olması şart değil :queen: venezüelalılara doğuştan hastayım zaten :queen:ben okula kaçar hadi.okuldaki kızları boş bırakmayalım dimi........:p
bi şekilde dersten firar edebilirsem okulun koridorundan canlı bağlantı yaparım foruma :)

bizede gönderlen :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst