Bmw BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
37
Arkadaşlar.. F650 yorumları çok lezzetli geldi bana.. Ben yeni başlayan biri olarak F650 ile yatıp kalkıyorum.. Ama daha almadım tabi..2006 model 3.500 Km'de bir tane buldum.. Alayım diyorum.. Amaaaa..Daha ilk motor için de fazla mı gelir diyorum.. Yahu çok kararsız kaldım ben be..Yahu Allah Rızası İçin bir fikir.. Bir destek..

Aynı soruyu ben de sormuştum ama benim 2 ay ve 1000 km çinli motor tecrübem vardı o zaman :) Al diyenleri dinledim, mutluyum:)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
aldığım duyumlara göre f650 de rotax motoru varmış öle duydum bazı abiler onu alacağına yamaha tenere al dediler zamanında bana...
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
:eek:)) Sanki kendimi görür gibiyim. Fuarda çok daha çapıcı modeller göreceğinden emin ol. Aratırsan bir çoğunun resimleri 2008 modeller konu başlıkları altında yer alıyor. Bu fuar senin fikrini alt üst edebilir gibi geliyor bana :cherry:
Hayır.. Ayıp oluyor artık.. Kask aldım, Ceket aldım, Bellik aldım, Bot aldım, Dizlik aldım.. Daha motor yok ortada.. Valla giyip gezeceğim sokaklarda.. Yaya olarak..:pr:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
aldığım duyumlara göre f650 de rotax motoru varmış öle duydum bazı abiler onu alacağına yamaha tenere al dediler zamanında bana...

kardeş tamamen tercih meselesi. eğer beğeniyor isen git ozaman tenere al :cat:
ha bu arada alacağın tenere kaç yaşında ve km de olcak onlarada iyi bak sonra bide f650gs ile kıyasla

Hayır.. Ayıp oluyor artık.. Kask aldım, Ceket aldım, Bellik aldım, Bot aldım, Dizlik aldım.. Daha motor yok ortada.. Valla giyip gezeceğim sokaklarda.. Yaya olarak..:pr:

ana buda benim gibi delirmiş kardeş istersen geçici olarak bi scooter al en ucuzlarından yada vitesli bi makine al gene en ucuzlarından hem f650gs aldığında rahat edersin biraz pratik olur :cat:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Arkadaşlar.. F650 yorumları çok lezzetli geldi bana.. Ben yeni başlayan biri olarak F650 ile yatıp kalkıyorum.. Ama daha almadım tabi..2006 model 3.500 Km'de bir tane buldum.. Alayım diyorum.. Amaaaa..Daha ilk motor için de fazla mı gelir diyorum.. Yahu çok kararsız kaldım ben be..Yahu Allah Rızası İçin bir fikir.. Bir destek..

motosiklette ayakların yere bastığı müddtçe daha güvendesin.adeta senin 3. ve 4. tekerindir ayakların.f 650 sınıfında en alçak seleye sahiptir.bu da çok önemli bir faktör olsa gerek yeni başlayanlar için.paran varsa ''kimseyi dinleme al'' derim.tanıtım yorumları zaten bu sitede mevcut.
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
motosiklette ayakların yere bastığı müddtçe daha güvendesin.adeta senin 3. ve 4. tekerindir ayakların.f 650 sınıfında en alçak seleye sahiptir.bu da çok önemli bir faktör olsa gerek yeni başlayanlar için.paran varsa ''kimseyi dinleme al'' derim.tanıtım yorumları zaten bu sitede mevcut.

SAĞOL.. VALLA RAHATLADIM.. ALACAĞIM.. KESİN KARAR VERİLMİŞTİR..F 650.. TAMAMDIR BU İŞ..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Merhaba Üstadlar,

yaklaşık 10100 kmdir cruiser kullanıyorum(her ne kadar çinli de olsa) scooter geçmişim de var. Bu motordan önce. Arkadaşlarla güzel geziler yapıyoruz. Saklı güzellikler, dağ yolları orman, toprak, mıcır şu ana kadar bu tür yollarda çok motor kullandım. Motosikletimin tarzı uymasa da gidiyorum oralara. Son zamanlarda farkettim ki bir seçim yapmalıyım. Ya cruiserla devam edicem asfalt yoldan çıkmicam, ya da enduroya geçip dağın taşın keyfini sürücem. Ben enduroya geçme taraftarı oldum. İşte bu hususta bu olay kafamda dallanıp budaklanıyor. aslında alınabilirlik sıralamasında ilk iki sırada kle500 ve f650 var. Kle500 ü bir kenara bırakalım, F650 ile ilgili sizlere birkaç sorum olacak; Sahibinden.com'daki ilanlara baktığımda, model-fiyat ilişkisinde bir standart yok. Örnek teşkil etmesi için birkaç ilan ekleyeceğim 6000 ytl lik bütçem olduğunu varsayarak;

bu ilanda; 97 model 39000 kmde bir motor var ve fiyatı 5250 ytl

bu ilanda da; 95 model 47000 kmde bir makina var fiyatı 6000 ytl

Bu ilanda ise, 99 model ve 70000 küsür kmde bir makina var 6000 ytl.


Benim merak ettiğim husus şu; Bunları değerlendirirken hangi kriterleri göze almalıyım? Neye göre değerlendirmeliyim? Bir de boyum 170 cm den kısa ama genel anlamda kontrol edebiliyorum bu motoru.Sizden seçim yaparken dikkat etmem gerekenler hususunda yardım istiyorum. Gerçi burada gs modelinden bahsediliyor ama affınıza sığınarak yazdım.:rendeer:


Teşekkürler.

Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ARBETUS kardeş bence kimseyi dinleme sen bak motosiklete bin üzerine için ısındımı, kanın kaynadımı, sevdinmi bence al.

benim ilk arabam kazalıydı ama ben çok seviyordum kazalı olduğunu bile bile aldım.

tamamen içimden geldiği şekilde aldım ve aynı şekilde de benden aldılar
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
içim gidiyor abi gördükçe bu makinaları. kir çamur başka hiçbir makinaya böyle yakışmamıştır. Ben binmekten çok silmekten bıktım artık alıcam abi en kısa zamanda enduro alıcam.

teşekkürler.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Arbetus,

GS olmayan modeller yada 2001 mi ne ondan önceki modellerde enjeksiyon yok ve çok yakıyo diye söylenenleri okudumu forumlarda. Yakıt olayını iyi araştır karar verirken bence.

Birde kayınço bikaç sene önce bi ilandaki BMW'ye bakmaya gitmiş. Satıcı dürüst davranıp, motoru yanmış bi şekilde toparlanmış diye itiraf etmiş. Adam itiraf etmese hiç anlaşılmazmış motorun yanmış olması. Eski motorlarda daha da muhtemel bi durum bu bence.
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
18
Bir gun tekrar motor alabilecek firsat bulabilirsem tercihimi herhalde tahmin edebiliyorsunuzdur ve tekrardan bu konu hakkinda konusmaya devam edebilirim. Hoscakalin...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
İmkanım olsa gerçekten almak isterdim. Çok güzel bir makine. Uzun yol için ideal...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arbetus,

GS olmayan modeller yada 2001 mi ne ondan önceki modellerde enjeksiyon yok ve çok yakıyo diye söylenenleri okudumu forumlarda. Yakıt olayını iyi araştır karar verirken bence.

Birde kayınço bikaç sene önce bi ilandaki BMW'ye bakmaya gitmiş. Satıcı dürüst davranıp, motoru yanmış bi şekilde toparlanmış diye itiraf etmiş. Adam itiraf etmese hiç anlaşılmazmış motorun yanmış olması. Eski motorlarda daha da muhtemel bi durum bu bence.

Teşekkürler, ben zaten almaaya gidersem şayet ustamla birlikte gidicem. Tanıdık insanlardan almayı tercih edicem tabiiki.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Arkadaslar hepinize tekrar bu konudaki katilimlariniz ve övgüleriniz icin tesekkur etmek istiyorum.

Kisisel sebeplerden dolayi hic satmayacagimi sandigim motorumu satmak istiyorum. Ilgilenen arkadaslar asagidaki linkten gerekli bilgilere ulasabilir.

http://www.sahibinden.com/hic_kazasiz_kapali_garaj_motoruWQQaXQQ5291357WQQpXQQdisplayitem?keyword=f

3000 den fazla kez okunan bu konu icerisinde eger kafasinda soru isaretleri olan motorseverlere yardimci olabildiysem ne mutlu bana. Umarim bu konu diger F650 GS'ler sayesinde ayakta kalir. Bir gun tekrar motor alabilecek firsat bulabilirsem tercihimi herhalde tahmin edebiliyorsunuzdur ve tekrardan bu konu hakkinda konusmaya devam edebilirim. Hoscakalin...

Kız gibi makine. Umarım hayırlı bir alıcısı olur.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
f 650 gs lerin, daha doğrusu şu anda satılan f 650 gs lerin son olduğunu yerine 800 cc olarak yeni f650 gs lerin çift silindirli olarak geleceğini duydum.

ayrıntılı bilgisi olan var mı acaba?
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
225
Doğru. F800 motoru kullanılıyor, sadece gücü biraz azaltılmış. 798 cc 2 silindir, 71 hp güç, 75nm tork. http://www.bmw-motorrad.com adresinde detaylı bilgi var. Yeni modeller Mart başı gibi Türkiye'de satışa çıkacak.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Evet, şu andaki sport modeli F 800 st'nin motorunu kullanarak yeni iki enduro modeli çıkartıyor BMW. Biri 80 bg civarı bir güce sahip F 800 Gs, diğeriyse gücü 55 bg civarına düşürülmüş F 650 Gs modeli olucak. İsminde 650 geçmesine rağmen aslında çift silindirli, 800 cc bir motoru olacak, tamamen F 650'nin ününden yararlanmak için yapılan bir uygulama.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Tek silindir motor sevenlerde var. Yeni motorlar gelmeden kıyaslamalarını yapamayız. Hem biri yıllardır denenmiş, hataları düzeltilmiş bir motor, diğeriyse yepyeni daha bebek bir motor. Hem her motorun bir alıcısı vardır, elde patlayan motor olmaz bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst