Buda benim can yoldaşım....

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Güle güle kullan dostum.:rendeer:

Yeri değil ama bir şey sorucam; 20kmh'ı felan geçtikten sonra motor zangır zangır titriyor mu:silent:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Aaaa sibiayyy yüzyiimibeş ayay deilmi bu?

İki kişi otobanda 150 göyülüyomuş bununlaaa :queen:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Güle güle kullan dostum.:rendeer:

Yeri değil ama bir şey sorucam; 20kmh'ı felan geçtikten sonra motor zangır zangır titriyor mu:silent:

kardeş titreme derken 120 ye çıktım tık yok. 20 dede titremesi bilmiyorum ama mekanik aksamla alakalıdır. bi grenajları komple sökmüştüm bakım yaparken o arada kafa grenajının altındaki plastiği tam sıkamışım ondan bi titreme sesi yaptı baya dediğin gibi 20 lerde falanda başka sorunum yok.

headhunter251

sağolasın kardeş..

Pınarr

valla dört tekerde işim gereği 300 lerin üzeerine çok çıktım hayatta acımam gazı kökler giderim ama motosiklette pek onu yapamıyorum son gördüğüm hız 120 oldu ondada motor devri baya yüksekti. artı arkaya ikinci kişi binince illaki yığılacak

bu arada pınar abla napalım suzuki alacak kadar maddi durumumuz yoktu bununla koşturuyoruz bakalım.....
:mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
kardeş titreme derken 120 ye çıktım tık yok. 20 dede titremesi bilmiyorum ama mekanik aksamla alakalıdır. bi grenajları komple sökmüştüm bakım yaparken o arada kafa grenajının altındaki plastiği tam sıkamışım ondan bi titreme sesi yaptı baya dediğin gibi 20 lerde falanda başka sorunum yok.

Yahtın beni ertech:pr: :queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
hımm ya abicim sen 1.79 boyunla motora biraz fazla gelmişsin bende bu motordan almak istiyodum sen belim ağrıyo demişsin ben 1.87 boyla napıcam bu motorla:pr::salut: hayellerim suyamı düştü galiba
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
allah kaza bela vermesin,, cbr güzel bir başlangıç motoru hatta en iyisi
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
hımm ya abicim sen 1.79 boyunla motora biraz fazla gelmişsin bende bu motordan almak istiyodum sen belim ağrıyo demişsin ben 1.87 boyla napıcam bu motorla:pr::salut: hayellerim suyamı düştü galiba

benimki alışkın olmadığımdanda olabilir ama şimdiye kadar sürekli dört tekerdeydim bide genelde 4-5 saat kadar yol yaptığım oluyo aralıksız ve korumalarım montta değil hepsi tek tek takılıyo bununda eksisi olabilir. yani pek rahat değilim 4-5 kat giysi korumalık bide boy derken baya bi sorun oluyo. ha boya gelince bende sorun öyle ama sen elinde imkan varsa bi bin dene bak öyle karar ver derim kardeş.

allah kaza bela vermesin,, cbr güzel bir başlangıç motoru hatta en iyisi

sağolasın. tarzımız racing olsun dedik acemi adamın heleki benim altımda da 600 lük bi makina azrail olur dedik bunu aldık iyikide almışız kardeş
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
başkentin_asi_pilotu;benim motor litre olarak fiyat hesaplamadım fakat km olarak 1 depo yani 10lt ile 305 km şehir içi ve dışı olmak üzre hesapladım.
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
başkentin_asi_pilotu;benim motor litre olarak fiyat hesaplamadım fakat km olarak 1 depo yani 10lt ile 305 km şehir içi ve dışı olmak üzre hesapladım.

kardeş o zaman benimkinin sorunu şehir içinde ankaradaki evden çıkıp kırşehirdeki eve vardığımda tam 200 km yol yapıyorum ve yaktığım yakıt19 milyon falan buda km ye vurursan 95 bin diyo ancak şehir dışı durum bu seninkide benzini 3 ytl den hesaplarsak ortalama 100.000 lira yakıyo hesap doğru o zaman sorun yok. da bu şehir içi kuryelik yapan arkadaşların ybr leri naasıl o zaman 80.000 yakıyo onu anlamadım hala.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Kazasız belasız sürüşler dilerim. Bir zamanlar hastasıydım ama şimdi o kadar gönlüm yok yakından görmedikçe :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
kuyeleri çözmek biraz zor kardeş ya taşı sıksalar suyunu çıkarırlar, adamlar bmw,mersedes çıkma fren balatası felan çaktırıyorlar bitik balatalar yerine(helal olsun), yakıt tasarrufunada bi çözüm bulmuşlardır .
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
kuyeleri çözmek biraz zor kardeş ya taşı sıksalar suyunu çıkarırlar, adamlar bmw,mersedes çıkma fren balatası felan çaktırıyorlar bitik balatalar yerine(helal olsun), yakıt tasarrufunada bi çözüm bulmuşlardır .

valla anlamadım gitti ama bilmiyorumda ya bu iş birazda kullanımla alakalı kuryelerdede en iyi sürücü benim mantığı var en azından benim konuştukalrımın çoğunda belkide birbirlerine ayak yapmak için dediler. ama yakıtın normal değerde olmasına sevindim sağolasın kardeş.

THE_LANCET

arkadaşım sende sağol zamanla heves geçiyo heralde ama bende zor be dayı...
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
Selam arkadasım bende cbr 125 şimi alalı 1 ay oldu bende etlıkte oturuyorum etligin neresindesin? ben ana kadın camının yanında oturuyorum bı ara goruselım motorun hayırlı olsun allah kaza bela vermesin gule gule kullan benım motorun resmınıde koymustum belkı gormussundur ben su an bınmıyorum havalar sogudu ve mont vb aksesuarlarım yok bide kaç km de aldın motoru ve kac lıraya mal ettın gorusmek dılegıyle tekerlersın saglam bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst