[İzmir MT] ÇATADA PRANG toplantısı 9/11/07 Cuma - Teras Cafe

NEREYE GİDELİM

  • bornova TERAS CAFE

    Oy: 5 23.8%
  • inciraltı GURME RESTORAN

    Oy: 7 33.3%
  • benim fikrim geldi ( lütfen açıklayınız )

    Oy: 1 4.8%
  • sizinle olduktan sonra CEHENNEM olsada olur

    Oy: 8 38.1%

  • Kullanılan toplam oy
    21
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
benim atımı ve kılıcımı hazırlayın sefere çıkıyorum:mrgreen:
öncelikle resimler için miss kolpaya teşekkürler:rendeer:
resimlerin arasında en çok ilgimi çeken 4 üncü karede tarığın gözleri oldu, darbeden sonra gözlerine renk gelmiş, zekası açılmış, ışık saçıyor maaşallah :p
fıstık lar içinde davut kardeşime teşekkürler, bir sonraki FISTIK ları sercan getirecek, duyulmazın ev boşmuş orada yiyeceğiz :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
benim atımı ve kılıcımı hazırlayın sefere çıkıyorum:mrgreen:
öncelikle resimler için miss kolpaya teşekkürler:rendeer:
resimlerin arasında en çok ilgimi çeken 4 üncü karede tarığın gözleri oldu, darbeden sonra gözlerine renk gelmiş, zekası açılmış, ışık saçıyor maaşallah :p
fıstık lar içinde davut kardeşime teşekkürler, bir sonraki FISTIK ları sercan getirecek, duyulmazın ev boşmuş orada yiyeceğiz :queen:

Dolduracaz ya duyulmazın evini.....

Sonra anahtardan bir kopyada bize verecek... Beraber kullanalım diye.......:cat:

Sıkılmış motoru parlatmaktan......:p:p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
benim atımı ve kılıcımı hazırlayın sefere çıkıyorum:mrgreen:
öncelikle resimler için miss kolpaya teşekkürler:rendeer:
resimlerin arasında en çok ilgimi çeken 4 üncü karede tarığın gözleri oldu, darbeden sonra gözlerine renk gelmiş, zekası açılmış, ışık saçıyor maaşallah :p
fıstık lar içinde davut kardeşime teşekkürler, bir sonraki FISTIK ları sercan getirecek, duyulmazın ev boşmuş orada yiyeceğiz :queen:

Neeee :queen: 16/11/2007 Cuma günü toplantı Duyulmazın evindemi olacak :cyclopsan Yok canım daha neler :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kesin izmiri terk edecektir okursa TAZMANYA fıstık canavarları geliyor diye :mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
evet degerli arkadaslar,

Toplantiya gelir gelmez bilek guresi ile huzur evi mt nin en guclu ve hizli ismi hızlıcesi nin bilegini bukerek, sevgili alp tunay i tavla masamiza davet edip 4-0 yenilmek uzere iken tum gucumu toparlayip alp tunay in kotu kahkahalari arasinda 3 kez ust uste mars ederek kendisinin yuz rengini degistirmis bulunmaktayim....:cat:

tabii hizimi alamayarak, kendilerini birde teke tek langirt macina davet edip, kendilerine surekli jeton aldirtirarak, ilk once Apv 41 i 41,5 yapip ardindan tekrar alp tunay i da defalarca malup ederek '''' bugune kadar ettigim laflarin ve duello davetimin bos olmadigini, genc mt lilerinde cay intikamini alarak kendilerine sevgi ve saygilarimi iletirim:rendeer:


duelloya her zaman acigim...











ALP TUNAY in bu yuz ifadesi bile yeter, herseyi anlatiyor aslinda... Cengiz abi bu yuz ifadesini de mi onceden ayarlamistiniz? he ehehehehe ... baska bi format olmus bu yaw...hehehe

 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
yürü be sercan...tam kaçırılmıyacak toplantıyı kaçırmışım ama neyse sen tek başına huzurevi MT'ye yetmişsin:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Langırt tan hiç bahsetmiyor ama....... :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizde İZMİR MT huzur evi sakinleri olarak bu haftamızı mini mini çocuklarımızın yüzlerini güldürmek için ve ilerideki hayatlarında EZİK olmamalarını sağlamak için bu haftaki toplantımızı onların mutlu yüzlerini görmek ve onları eğlendirmek için bu formatta hazırladık, alper abileri, cesur abileri, ve bendeniz bu hafta miniklerimizi eğlendirdik ve çok mutlu oldular, hatta LANGIRT ta bile transfer yapmalarına izin verdik :p yüzlerindeki mutlu ifade resimlerde mevcuttur, daha önceki toplantı resimlerini izleyenler EZİK, BURUK,MUTSUZ resimlerini hatırlarlar , biz sercan kardeşimizi çok sevdiğimizden ve aramızda çok bulunamadığından ona bu şekilde bir jest yaptık, anılarında bu şekilde yer etmeyi düşündük :mrgreen:şimdi bu yazıdan sonra biraz karın ağrısı çekecektir ama çabuk unutur :queen:eğer uzun süreli bir ağrı çekerse onu ALP abisi motorla döver o zaman geçer :queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
yürü be sercan...tam kaçırılmıyacak toplantıyı kaçırmışım ama neyse sen tek başına huzurevi MT'ye yetmişsin:queen:
kardesim goruyorsun iste, ya bn daha ne diyeyim, onca insanin gozu onunde neler yasattim hala daha laf sokuyorlar... birlik ve beraberlik diyorum... toplanalim arkadaslar...

Langırt tan hiç bahsetmiyor ama....... :queen::queen:

bir dakika Allah rizasi icin bir seferlikte olsa dogruyu soyle...
seni teketekte yenip jeton aldirmadim mi?
ikiserli macta 11-0 yenmedik mi?
kalecimle bile sana gol atmadim mi? kumbara he hehehehe

bizde İZMİR MT huzur evi sakinleri olarak bu haftamızı mini mini çocuklarımızın yüzlerini güldürmek için ve ilerideki hayatlarında EZİK olmamalarını sağlamak için bu haftaki toplantımızı onların mutlu yüzlerini görmek ve onları eğlendirmek için bu formatta hazırladık, alper abileri, cesur abileri, ve bendeniz bu hafta miniklerimizi eğlendirdik ve çok mutlu oldular, hatta LANGIRT ta bile transfer yapmalarına izin verdik :p yüzlerindeki mutlu ifade resimlerde mevcuttur, daha önceki toplantı resimlerini izleyenler EZİK, BURUK,MUTSUZ resimlerini hatırlarlar , biz sercan kardeşimizi çok sevdiğimizden ve aramızda çok bulunamadığından ona bu şekilde bir jest yaptık, anılarında bu şekilde yer etmeyi düşündük :mrgreen:şimdi bu yazıdan sonra biraz karın ağrısı çekecektir ama çabuk unutur :queen:eğer uzun süreli bir ağrı çekerse onu ALP abisi motorla döver o zaman geçer :queen::queen::queen:


Kaybettigim zaman bile rakibime helal olsun derim, camur yapmam... hakkıyla kazanani her zaman da tebrik ederim... tokalasirim... cesitli bahaneler bularak makaraya vurarak yenilgimin ustunu ortmeye calismam..
nasil gittin jeton aldin kasadan...:queen: tıpış tıpış...

evet cok fazla gelemiyordum toplantilara ve bulusmalara ama bundan sonra burdayim iste genc arkadaslarimla beraber,

bundan sonra bi tespit kurulu kurulsun ve her dakikamiz videoya cekilsin lutfen:cat:

haaaa bu arada hizlicesi Cesur abiyle olan bilek guresinden sonra alp tunay in yuz ifadesi bile degisti, ama Cesur abiyi tebrik ederim sizin gibi cevirmedi kıvırmadi tokalasti guzel teknigin var dedi... alp tunay gibi ben bi disari bakayim deyip 20 dakka saklanmadi:queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
sercan kardeşim tebrik ederim seni bileyin sağlamış haftaya bide yağlı güreş tutarız :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biz herzaman gençlerin arkasındayız.... Bu hafta mutlu gördük ya tamam.... Ama artık gerçekler su yüzüne çıkmalı...Fazla bağırıyorlar ortada.....

Haftaya görüşmek üzere..Tüm gençleri öpüyorum....
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
APV41, alp_tunay, uglychild, hızlıcesi2, Muzzyer, kumita45, chatkut, extreme1925

işte tüm arkadaşlar burada yorum yapsınlar izleyelim, yabancı oyuncu transfer etmeseydin işin zordu, ama yeni transferini tebrik ettik, biz yenilmeyide biliriz, yenilirsek kabulde ederiz, çamur yapmayız :p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
hızlıcesi2;859739' Alıntı:
sercan kardeşim tebrik ederim seni bileyin sağlamış haftaya bide yağlı güreş tutarız :wiinkk:
yok iste, o konuda iddiam olamaz, hele senin gibi birine karsi hic olmaz... kırarsin belimi:) ama alp tunay dersen her zaman varim...

Biz herzaman gençlerin arkasındayız.... Bu hafta mutlu gördük ya tamam.... Ama artık gerçekler su yüzüne çıkmalı...Fazla bağırıyorlar ortada.....

Haftaya görüşmek üzere..Tüm gençleri öpüyorum....

gorusucez seninle:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst