bizde İZMİR MT huzur evi sakinleri olarak bu haftamızı mini mini çocuklarımızın yüzlerini güldürmek için ve ilerideki hayatlarında EZİK olmamalarını sağlamak için bu haftaki toplantımızı onların mutlu yüzlerini görmek ve onları eğlendirmek için bu formatta hazırladık, alper abileri, cesur abileri, ve bendeniz bu hafta miniklerimizi eğlendirdik ve çok mutlu oldular, hatta LANGIRT ta bile transfer yapmalarına izin verdik

yüzlerindeki mutlu ifade resimlerde mevcuttur, daha önceki toplantı resimlerini izleyenler EZİK, BURUK,MUTSUZ resimlerini hatırlarlar , biz sercan kardeşimizi çok sevdiğimizden ve aramızda çok bulunamadığından ona bu şekilde bir jest yaptık, anılarında bu şekilde yer etmeyi düşündük :mrgreen:şimdi bu yazıdan sonra biraz karın ağrısı çekecektir ama çabuk unutur :queen:eğer uzun süreli bir ağrı çekerse onu ALP abisi motorla döver o zaman geçer :queen::queen::queen: