:queen: arkadaslar bıraz once A2 sınavının yazılı kısmını kazandıgımı ogrendım.cocuklar gıbı sevındım.bırde dıreksıyonu aldıkmıki şöle gögsümü geregere trafıgın onunden gecıcem:cat:darısı tum ehlıyetsızlerın basına..
kardeşim hayırlı olsun ben ehliyeti alalı 1 sene oldu hala durdurup sormadılar:cherry: sanki anlımızda yazıyor ehliyet olduğu bikerede durdur ehliyetimizin olduğunu anlayalım şöyle bir gerinerek çıkartalım ama yok yahu :mrgreen:ama ehliyet almak çok güzel bir duygu
sanki insanın yüzünden anlıyorlar ehliyeti aldıktan sonra çevirmiyorlar
hayırlı olsun:rendeer:
tebrikler şule abla,hayırlı uğurlu olsun...ehliyeti de alınca trafiğin önünden aragazı vererek geçersin artık![]()
aynen abi bende bi ehliyet alayım çatlatcam trafiğin önünde aragazı