çok sevindim..

Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
:queen: arkadaslar bıraz once A2 sınavının yazılı kısmını kazandıgımı ogrendım.cocuklar gıbı sevındım.bırde dıreksıyonu aldıkmıki şöle gögsümü geregere trafıgın onunden gecıcem:cat:darısı tum ehlıyetsızlerın basına..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
sanki insanın yüzünden anlıyorlar ehliyeti aldıktan sonra çevirmiyorlar:)

hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Amanın ben de baktım sen diyince vallaha açıklanmış:pale:Ben B için girmiştim 3 dersten de kalmışım, bi dahakine çok çalışmam lasım. Ne zaman aceba sonraki sınav?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: arkadaslar bıraz once A2 sınavının yazılı kısmını kazandıgımı ogrendım.cocuklar gıbı sevındım.bırde dıreksıyonu aldıkmıki şöle gögsümü geregere trafıgın onunden gecıcem:cat:darısı tum ehlıyetsızlerın basına..

tebrikler şule abla,hayırlı uğurlu olsun...ehliyeti de alınca trafiğin önünden aragazı vererek geçersin artık :):)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
ne güzel yha:)hayırlısı olsun.Darısı başımıza,zaten ehliyeti bi aliim heryerde çevirme aruycam bulduğumda ise daha yeni almıştım,bir saniye gösteriim diycem. zu.hahahahaha:queen:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
kardeşim hayırlı olsun ben ehliyeti alalı 1 sene oldu hala durdurup sormadılar:cherry: sanki anlımızda yazıyor ehliyet olduğu bikerede durdur ehliyetimizin olduğunu anlayalım şöyle bir gerinerek çıkartalım ama yok yahu :mrgreen:ama ehliyet almak çok güzel bir duygu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim hayırlı olsun ben ehliyeti alalı 1 sene oldu hala durdurup sormadılar:cherry: sanki anlımızda yazıyor ehliyet olduğu bikerede durdur ehliyetimizin olduğunu anlayalım şöyle bir gerinerek çıkartalım ama yok yahu :mrgreen:ama ehliyet almak çok güzel bir duygu

valla beni yürürken bile sürekli durduruyorlar :) siz benimle takılın bir kaç gün,üç dört defa kimlik ehliyet falan çıkarırsınız:p
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hadi hayırlı olsun.. gerçekten ehliyeti aldım kaç tane çevirmeden geçtim çevirmediler...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
sanki insanın yüzünden anlıyorlar ehliyeti aldıktan sonra çevirmiyorlar:)

hayırlı olsun:rendeer:

Harbiden de hee coşkun ehliyeti aldıktan sonra bir polis bile yanıma yanaşmadı
bane hee 2 senedir gerçi 3 aylık ehliyetsizken de çevirmemişlerdi.Shule umarım
direksiyondan da anlının akıyla geçer ehliyeti koyarsın cebine hadi hayırlısı bakalım.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
zaten motosiklet ehliyeti almak çok kolay motoru düşürmeden 200 mt falan götür hemen 100 ü çakıyorlar:mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun :)
Darısı bizim başımıza inşallah :rendeer:

Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim :cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Valla ehliyetsiz kullandığım dönemde hiç kimse durdurmadı.Ehliyeti aldım 1 hafta geçmedi köprü girişinde polis durdurdu.Ne güzel biduyguymuş herşeyin tam olması bilemezsin.Hadi hayırlısı,direksiyondada bişey yok.3 kukanın arasında sakin geçtinmi iş bitti.:cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
aynen abi bende bi ehliyet alayım çatlatcam trafiğin önünde aragazı

ehliyeti alalı 7 yıl oldu 1 kez sordular oda inanın şans eseri yoksa onuda sormayacaklardı sırf sormaları için kaç kez bu taktiği denedim yemiyor biliyorlar sanki

hayırlı olsun şule allah kaza bela vermez inşallah:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst