[MT İZMİR] TERAS CAFE 02/11/2007 (Şahane Cuma Oyunu) Toplantısı

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
mehmet sen 5 lt'lik bi termos al at motorun arkasına başka türlü başa çıkamıcaksın :)

mehmetcalli35´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Senimi kırcam alp tunay abi.Seni kıracağıma motorumla iki tur atar gelirim daha iyi Bügün terasbank müdürüyle yemekteydim Bana teras cefe çay kredisi vereceklerini söyledi.Pazartesi son görüşmeleri yapacağım,evraklarımı tamamlayıp krediyi çekeceğim.Bir sonraki toplantıda sabaha kadar bardak çekcem.Çıkcak kredi gerçekten yüklü bir mevla olacak

Kırmızı boyalı yer meblağ olacak..... Onu diyor bu arkadaşlar.......

ayrıca kırmızı boyalı yerde Bugün olacak :):queen:
bide diğer kırmızı boyalı yer cefe=cafe yada kafe olacak...bi kaç bişey daha var ama onları TDK yetkililerine bildirdim ilgilenecekler:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sadece o kadarmı cefe,çekcem,çıkcak

kaç çay oldu :mrgreen::p:queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bi de alp tunay yazmış , altına çizgiyi koymamış
::koop::::koop::


alp_tunay´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
mehmetcalli35´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Senimi kırcam alp tunay abi.Seni kıracağıma motorumla iki tur atar gelirim daha iyi Bügün terasbank müdürüyle yemekteydim Bana teras cefe çay kredisi vereceklerini söyledi.Pazartesi son görüşmeleri yapacağım,evraklarımı tamamlayıp krediyi çekeceğim.Bir sonraki toplantıda sabaha kadar bardak çekcem.Çıkcak kredi gerçekten yüklü bir mevla olacak

Kırmızı boyalı yer meblağ olacak..... Onu diyor bu arkadaşlar.......
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bi de alp tunay yazmış , altına çizgiyi koymamış
::koop::::koop::


alp_tunay´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
mehmetcalli35´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Senimi kırcam alp tunay abi.Seni kıracağıma motorumla iki tur atar gelirim daha iyi Bügün terasbank müdürüyle yemekteydim Bana teras cefe çay kredisi vereceklerini söyledi.Pazartesi son görüşmeleri yapacağım,evraklarımı tamamlayıp krediyi çekeceğim.Bir sonraki toplantıda sabaha kadar bardak çekcem.Çıkcak kredi gerçekten yüklü bir mevla olacak

Kırmızı boyalı yer meblağ olacak..... Onu diyor bu arkadaşlar.......

Anlamam abi ben ...Yarınki mangal hesabım mehmetcalli35 den .. Bu kadar hatalı yazılmaz bir üyenin adı... :queen::queen::queen:

Kendine başka kurban bul karmankomalak....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Senimi kırcam alp tunay abi.Seni kıracağıma motorumla iki tur atar gelirim daha iyi :queen: Bügün terasbank müdürüyle yemekteydim:wiinkk: Bana teras cefe çay kredisi vereceklerini söyledi.Pazartesi son görüşmeleri yapacağım,evraklarımı tamamlayıp krediyi çekeceğim.Bir sonraki toplantıda sabaha kadar bardak çekcem.Çıkcak kredi gerçekten yüklü bir mevla olacak :wiinkk:

DEMEKKİ ALINTI BİLE YAPARKEN DİKKAT ETMEK lazımmış pişman oldu :queen:yazdığına yazacağına :pale:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ben toplantıda hiç flaş patlaması görmedim...foto çeken oldumu???
(gündemi değiştireyim yoksa mehmet intikam için hepimizin geçmişini inceleyip imla hatalarımızı ortaya çıkaracak :))

Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
chatkut, APV41, hızlıcesi2, karmacoma, mehmetcalli35

adam online ama yazmıyor valla mehmet düştün ağa kurtulursan ne mutlu sana...
bu arada hızlıcesi2 dostum bi dahaki toplantı kaytarmak yok sana kesin king öğreticem...ihalede performansın iyiydi ama karmaçomalak batırdı seni:p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
ben toplantıda hiç flaş patlaması görmedim...foto çeken oldumu???

:silent::silent::silent::silent::silent:

Abi sabahtan beri bekliyoruz foto foto die :silent:

Çekmedinizmi yoksa :silent:


Abi bu oyunu dünyaya duyurma hayallerinizi unutun siz :p
istanbula duyurmayı ben düşünüodum, ama daha foto bile yok :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
alp_tunay+, karmacoma, chatkut, APV41+, D C R, hızlıcesi2, mehmetÇayağacı35


Arkadaşlar adam yazmaz oldu..Kaçırdınız lem .....:pr::pr:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
BEGÜM nerede gören varmı :mrgreen: bu haftanın fıstığı yarışmasında birinci seçilmiş :bounce:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Gel abiii topiğeeeee gell:queen:

karmacoma, hedowich, OzCaN35, chatkut, APV41, alp_tunay, hızlıcesi2, mehmetcalli35
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
eğer peşimizden itfaiye arabasıyla gelmezse bende APV 3,5 DEĞİLİM
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
( dün akşam çakmak cebimdeymiş sabah giyinirken fena yerden ÇAKTI ) KISA DEVRE VAR :mrgreen:

hahahhahahahaaaaa Çengis abi Allah görüyor işte.Sana 3 vakte kadar kısa devre,2 vakte kadar ağır voltaj,yarın öbürgün ise ufak ufak çarpılmalar belkiyor.Önümüzdeki günler devrelerde bulutsuz açık bir hava hakim

İsim önemlimi... Önemli olan insanlık... Nick e bakıp nerden uydurdun belki takma adım....

Çenkisin adı apv86 mı mesela.... Forrap diye isim olurmu?... karmakomalak diye isim olurmu?..

Sende meh_çal yapsaydın o zaman... Kim dedi uzun künyeni nick yap diye...:queen::queen::queen::queen::queen: Ana - baba adı, tc numaranı da yazsaydın...:queen::queen::queen:

adımı unuttum

ne geceydi bee gözünü seveyim iki tekerin, ne işin var davut geliyosun dört teker ile (arkadaşlar olmasaydı) önce çukura düştüm araba ile sonra ön lastik patladı sonra arka teker düştü çukurda kaldık sonra ite kaka (mahalleden bilimum tanımadığım kişiler ile) çıkardık arabayı sonra stepne olmadı oldu araba gitsemmi gitmesem mi modlarında, neyse teras ın önüne geldik bindim ahmet'imin ybr sine lastikçi aramaya çıktık yokk gecenin saat biri olmuş sonuç= sıfır. aradık kasko bindirdiler çekiciye dört tekerimi doktora gönderdik bu arada bende refakat ettim ve arkadaşın arabasını aldım geldim. tabi bu arada misafirlerimle murat abim ve arkadaşlarım ilgilenmişler sağolsunlar beşinide artçı olarak ozzye götürmüşler (aralarında hayatında ilk defa motosiklete binenler var....:)...) neyse bende geldim ve oozze de eğlendik sabah erken vakite kadar herşeye rağmen mükemmel bir geceydiii... ben bu siteyi ve bu dostluk ortamını çok seviyorum saygılar herkese tekrar teşekkürler...

hee bu arada çarpan tabancayı unutmadım elbet bir gün öcümü alacağımmm....

Davut naber abi,dün gelemedim,zaten alper abi yazmış motorsuzlar gelemiyor diye,eee benim de atı verince gelemedim.Hahahaa Ya motorum nerde benim kim aldıysa rica ediyorum.Yoksa zincirle başka eylemlerim olacak :queen::queen::queen::rendeer::rendeer::rendeer::queen:




TOPLUCA MSJ ATMAYA BAYILIYORUM
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Evet arkadaşlar sabah gelen bir haberle acil olarak İzmir'den gitme kararı aldım.MOtorumun deposunu doldurdum ve şimdi marşa basıyorum.Depo bitene kadar gitcem :p Yok size çay ağacı falan ::rantinp: Topic 2 sayfadan ibaretti sadece.Hadi topiğe biraz hareket kazandırayım dedim.Ama pişman ettiniz beni.Bundan sonra size türkiyenin diğer ucundan yazarım.Hadi au revoir
:farao:
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
Begüm aramıza hoşgeldin seni cok sevdik birdahaki buluşmalarda sakallarını kes de gel lütfen:queen: sana özelden msnimi yolluyorum artık oradan muhabbet ederiz:bounce:

çengis abi artçım sağolsun gece boyunca bir güğüm bedava çay kazandı gel gör ki yaşadığım o kadar strese rağmen bir bardak bedava çay ictim...biri benim çayları yutmuş...alp abiden şüphelenmiyorum...asla:silent:

o çakmağa benzeyen işkence aleti beni kücüklüğüme götürdü...bilinç altıma indi...sırt ağrılarımı azalttı romatizmalarımı dindirdi..maşallah...o ne öyle ya :farao::farao::cat:

güzel bir geceydi birdahaki toplantıda görüşmek üzere:rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
motoruda teminat olarak göster bir sonraki daha sert olacak sanırım, aldığım haberlere göre tarık özel hoca tutmuş eğitim alıyormuş bu konuda, sercanda yurt dışına gidecekmiş LANGIRT dersleri almaya,kolpa dersen okul yönetimiyle konuşmuş okulu açtırmış bahanesi hazır olsun diye :mrgreen:

Uzun saçlı bir çocuk vardı... Yakışıklı..Hani sarı bir 5 liği vardı... Ona hem langırt dersi hem de tavla dersi almasını söyleyelim...Baya hafif geldi yaw..... Sesi soluğuda çıkmıyor neden acep?...:queen::queen:

Hadi karşımıza şööle iyi langırtçılar aranıyor.... Yokmu koca izmirde?........:silent:

Alp Abi istanbul'a bekleriz :p

+

Resim istiyoruz hadi ya, ekleyen yokmu :p

Resimleri en kisa zamanda yukleyecegim...:cat:



sevgili arkadaslar, bazi mt uyelerinin hakkımda yaptigi asilsiz konusmalardan dolayi bi sureligine forumlardan ve de toplantilardan uzak durma karari almistim ancak konusmalarin gercekligini bilmedigimden, dedikodu olarak dusunup yine de iyimser bakmistim ancak goruyorum ki bu arkadaslar hain saldirilarini topic uzerinden de devam ettiriyorlar, ve boylece yaptiklari saldirilari ispatliyorlar...

Bu yuzden sevgili Alp Tunay'a, kendin ol ve kendine gel cagrisi yapiyorum... Forrap ve benden calmaya calistigin bi tarzla bi yerlere gelemezsin...

1) Tavla da beni daha yenemedin... macimiz yarim kaldi...

2) Langirtta iyisin ama adil bi mac yapamadik... Yandaşın Cengiz bey'in sag el bilegimi elektrikli bi silahla etkisiz hale getirdigini toplantantida ki butun uyeler gormus ve bir kismi da bu aciyi tatmis ancak onlara taktiginiz hesabi dusunmekten bu ince saldiriyi farkedememislerdir...

3) Alengirli yollarla, bizleri alt edip bazi arkadaslara ciddi hesaplar takarak genc mt lileri ilk once ekonomik olarak daha sonra da bizi adaletsiz oyunlariniza alet ederek, bizi bolmeye ve parcalamaya calistiginizi goruyorum...
Ama emin olun ki bir daha ki bulusmamiz da sizi alt edip bizlere odettiginiz hesaplarin acisini inlete inlete cikaracagiz sizden...

Alp bey siz Ankara dan İzmir e niye geldiniz?
Angara li lehcenizle bizleri urkutebileceginizi mi sandiniz....

en kisa zaman da ben ve benim gibi genc arkadaslarin onurunu kurtamak amaciyla sizleri yani Alp_tunay ve de APV 41 i adil ve onurlu bir duelloya davet ediyorum....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst