3500-4000 ytl civarı uzun yol motoru (enduro)

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Kaiser'in dediklerine harfiyen katılıyorum.Mantıklı seçim ya Falcon olacak yada bekleyip daha büyük ve uzun yol için ideal bir enduro olacaktır.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Yardımlarınız için sağolun :cat:; şu aşamada ilk kez vitesli kullanacağım için XL200

veya Ybr 125 olabilir ki çünkü beni vitesli motora alıştırması için ,

My heart ; evet istanbuldayım ama genelde hafta sonları İstanbul un merkezi

olmayan (Çatalca , B.çekmece....) yerlerinde kullanacağım için falcon a

rahat alışırım zaten 400 cc de büyüklük olarak şu aşamada tatmin eder

beni:) ama geçiş olarak şöyle 2.el ybr veya xl türü bişey olabilir bu bana

mantıklı gelmeye başladı ; mazallah scoter dan direk falcon a binip

debriyajı sıyırtmayalım:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ben scooter dan direk Falcon'a bindim, merak etme debriyaja bişey olmadı :) Vitesli motoru Falcon da öğrendim. :) Bu arada boy kaç ?
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Ben scooter dan direk Falcon'a bindim, merak etme debriyaja bişey olmadı :) Vitesli motoru Falcon da öğrendim. :) Bu arada boy kaç ?

Ama ben hiç vitesli kullanmadım ; tabi o işin espirisi elbette alışacağız ama hasarsız alışmak daha iyi olacaktır tabi ki:p

Boyum 1.75 sanırım Falcon için yeterli :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bende hiç kullanmamıştım, ilk kez Falcon'da öğrendim.Çok ama çok zevkli bişey, çok kafam karıştı başta ama sonunda sevgilimden 10 üzerinden 9 puan alabildim :) Benim 1.70 parmak ucu basıyorum, sende tam basamazsın ama olsun. Falcon un selesi Transalpten bile yüksek :)
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Bende hiç kullanmamıştım, ilk kez Falcon'da öğrendim.Çok ama çok zevkli bişey, çok kafam karıştı başta ama sonunda sevgilimden 10 üzerinden 9 puan alabildim :) Benim 1.70 parmak ucu basıyorum, sende tam basamazsın ama olsun. Falcon un selesi Transalpten bile yüksek :)

Avatarın daki Falcon di mi:) Valla hoş görünüyor ; zaten ilanlarada baktığımda atik bi görüntüsü var şu an ihtiyacım zaman ve para :)

Aklımın bi köşesinde seni tutuyorum Falcon ; merak etme:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aklının bi köşesine düştüyse alana kadar rahat bırakmaz demiş olayim :mrgreen: Neyse hayırlısı olsun.. :)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
77
aaaa benim falconum güzeldirrrr:p uzun yol aracı olarak tavsiye etmem ama bilesin kardes çoook arahat degil transalp gi degil yani
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
Yardımlarınız için sağolun :cat:; şu aşamada ilk kez vitesli kullanacağım için XL200

veya Ybr 125 olabilir ki çünkü beni vitesli motora alıştırması için ,

My heart ; evet istanbuldayım ama genelde hafta sonları İstanbul un merkezi

olmayan (Çatalca , B.çekmece....) yerlerinde kullanacağım için falcon a

rahat alışırım zaten 400 cc de büyüklük olarak şu aşamada tatmin eder

beni:) ama geçiş olarak şöyle 2.el ybr veya xl türü bişey olabilir bu bana

mantıklı gelmeye başladı ; mazallah scoter dan direk falcon a binip

debriyajı sıyırtmayalım:p

dostum düşünürsen elimde honda xlr 125 .honda falkon400ve ybr 125 var düşünürsen görüşelim uygun taksit imkanıda sunarım
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Aklının bi köşesine düştüyse alana kadar rahat bırakmaz demiş olayim :mrgreen: Neyse hayırlısı olsun.. :)

Amin ; teşekkür ederim , sende TA ' ne kavuşursun inşallah:p

Aklının bi köşesine düştüyse alana kadar rahat bırakmaz demiş olayim :mrgreen: Neyse hayırlısı olsun.. :)

aaaa benim falconum güzeldirrrr:p uzun yol aracı olarak tavsiye etmem ama bilesin kardes çoook arahat degil transalp gi degil yani

Uzun yol önemli benim için ; Bws de rahat eden adam Falcon la da eder heralde:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
77
Uzun yol önemli benim için ; Bws de rahat eden adam Falcon la da eder heralde:cherry:[/QUOTE]
yokk yaaa sanmıyorum kardes çok çabuk ivmelendiginden rahat edemiyosun iki iler i bir geri ama tabiki bws den rahattır yani
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Arkadaşlar ; aşağı yukarı 250 cc civarı , daha çok enduro tarzı , uzun yol

yapabileceğim aynı zamanda şehir içinde ve cross olarakta kullanabileceğim

ve yakıt olarakta 100 km de 4 lt yi geçmeyecek tavsiye edeceğiniz eli

yüzü düzgün bi motor modeli var mıdır:silent: (çok şey mi istedim)

Sahibinden com da inceledim ama malesef nerede ise 10 yıllık endurolar

bile ateş pahası ; 250-500 cc arası nasıl bişey alınabilir bu para ile ve eski

model 95-96 türü motosikletleri tavsiye eder misiniz

Düşüncelerinizi merak ediyorum:wiinkk:

szr selam,
Abiciğim sende maşallah hepsini bir arada istiyorsun üçü biraradalar gibi.(kahve,şeker,süt tozu):cherry:
Bir motor hem şehiriçinde hem arazide hem uzun yolda vede ekeonomik hepsi bir arada olmaz.Ancak ikisi bir arada olabilir.Yani
uzun yol-bozuk yollarda Endro
Şehiriçi-şehirdışı Touring
Dağda,tepede,rampada hoplamaca-zıplamaca Cross
Hızda ise racing
ha bide gösteriş için cooper
umarım yardımcı olabilmişimdir.
Saygılar.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
szr selam,
Abiciğim sende maşallah hepsini bir arada istiyorsun üçü biraradalar gibi.(kahve,şeker,süt tozu):cherry:
Bir motor hem şehiriçinde hem arazide hem uzun yolda vede ekeonomik hepsi bir arada olmaz.Ancak ikisi bir arada olabilir.Yani
uzun yol-bozuk yollarda Endro
Şehiriçi-şehirdışı Touring
Dağda,tepede,rampada hoplamaca-zıplamaca Cross
Hızda ise racing
ha bide gösteriş için cooper
umarım yardımcı olabilmişimdir.
Saygılar.

:cherry: Güzel açıklamışsın abi çok şey istemişim belli ama belki bu dediklerime en yakın verilere ulaşabilecek bi motor düşünmüştüm:p

Neyse ben bws ile bu saydıklarıma bi süre daha devam edeyim o da yarı cross sayılır zaten:cat:
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
resim244iy1.jpg


tam tehcizat ybr 125 :)
 
Son düzenleme:

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
resim244iy1.jpg


tam tehcizat ybr 125 :)

Mesaj alınmıştır abi:cat: , Ybr ye oturdum oturuş şekli eğik gibi geldi sırf beni o düşündürüyor ; bws çok küçük belki ondandır ; yoksa şu aşamada uzun yolda rahat edeceğimi ve bana zevk vereceğini düşünsem gözüm kapalı Ybr:bounce:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
uzun yol için düşündüğünden ccsi yüksek olmasını önerirm.125cc ile yollar git git bitmez :) Bende 150cc var ondan biliyorum :p falcomu almaya çalış 400vv kaç bg onu bilmiyorum.Kullanan arkadaşlar memnunmu acaba falcomdan? ortalama kaç km ile seyir edilebiliyor ?
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
uzun yol için düşündüğünden ccsi yüksek olmasını önerirm.125cc ile yollar git git bitmez :) Bende 150cc var ondan biliyorum :p falcomu almaya çalış 400vv kaç bg onu bilmiyorum.Kullanan arkadaşlar memnunmu acaba falcomdan? ortalama kaç km ile seyir edilebiliyor ?

Erdo , ben sana bişey sorayım ; atıyorum cbf150 ile veya ybr 125 ile uzn yolda ortalama kaç km hızla ve durmadan ne kadar gidebilirsin; esasında işimi ortalama 80-90 km/saat hızla gidebilecek bi motor görür:cat:
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Hocam sen xl200 ü tarif ediyon. ama Latif hocamıda dinle, bence git yanına bi konuş hem makinelere bak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst