3500-4000 ytl civarı uzun yol motoru (enduro)

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Arkadaşlar ; aşağı yukarı 250 cc civarı , daha çok enduro tarzı , uzun yol

yapabileceğim aynı zamanda şehir içinde ve cross olarakta kullanabileceğim

ve yakıt olarakta 100 km de 4 lt yi geçmeyecek tavsiye edeceğiniz eli

yüzü düzgün bi motor modeli var mıdır:silent: (çok şey mi istedim)

Sahibinden com da inceledim ama malesef nerede ise 10 yıllık endurolar

bile ateş pahası ; 250-500 cc arası nasıl bişey alınabilir bu para ile ve eski

model 95-96 türü motosikletleri tavsiye eder misiniz

Düşüncelerinizi merak ediyorum:wiinkk:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
98 model ve üstü modelleri aldıgında pek sorun yasamayacagını düşünüyorumda tabiki alırken de cok seyine dikkat etmen gerekir.. Temiz bi motor bulursan kacırma.. Model olarakda

KLR250 Kawasaki
DR350 Suzuki
Xt350 Yamaha
Xl200 Honda

Düşünebilirsin... Temiz olması en önemli şart...
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
98 model ve üstü modelleri aldıgında pek sorun yasamayacagını düşünüyorumda tabiki alırken de cok seyine dikkat etmen gerekir.. Temiz bi motor bulursan kacırma.. Model olarakda

KLR250 Kawasaki
DR350 Suzuki
Xt350 Yamaha
Xl200 Honda

Düşünebilirsin... Temiz olması en önemli şart...

Sağol , Yamaha xt 350 dikkatimi çekmişti msj attım sahibinden de arkadaşa

;bana dediği yakıt tüketimi cbf 250 den az ; cros için uygun ama uzun yol için tavsiye etmediğini söyledi:silent: Diğer dediğin modellere bakmadım bi inceliyim ; verdiğin bilgiler için tekrar sğl:cat:

Bi de bunlar sanırım cross ; şunu merak ederim hep cross enduroya çok yakın bi model ama uzun yol performansı beni düşündürüyor ; motorun gücünde değilim aslında dayanıklılık ve konfor ; malum 500 cc ve yukarısı endurolar malesef ateş pahası:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
bu verdiğiniz kıstaslara göre Honda XL 200 tavsiye ederim,hem performans hem de servis yedek parca olarak sorun yaşamazsınız.Oldukça düşük yakıt tüketimi ve asfalt,toprak yol performansı alabileceğiniz iyi bir başlangıç.aşagıdaki linkten inceleyiniz...............

http://www.sahibinden.com/search.php?sKlasik=1&b[search_text]=&b[subcategories_also]=1&b[auction_id]=&b[sort_field]=date&b[sort_order]=desc&b[page]=1&c=8300&b[sort_field]=price&b[sort_order]=asc&b[page]=1

Sağol hocam ama cross, uzun yolda enduro rahatlığı, konforu sağlar mı:silent:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
xt600 tavsiye ederim 4bin civarı bulabilirsin.

Yakıt tüketimi , yedek parça vs. gibi açısından bilgilendirir misin?
Motordan az anlayan birinin eski model alması konusunda ne düşünüyorsun ; çok baş ağrıtır mı:silent:
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
74
bence iyibişiler icin biraz daha fazla para biriktir.
ama motor almak icin ideal zaman :wiinkk:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
bence eski motorla uğraşacağına albitane sıfır asya 200 lük lerden bırakmaz yolda gerçi nekadar sağlamdır bilmem ama yinede sıfır motor eski ye benzemez
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Hem 250 cc, hem enduro, hemde uzun yolda rahat motor olmaz. Enduro motorlar hafiftir, gerektiğinde ayakta kullanıma uygundur, ön cam gibi düştüğünde kırılacak aksesuarlar yoktur,bu da uzun yolda rahat etmemene neden olur. Selesi dardır, uzun yolda kıçını acıtır, çanta aksesurları pek yoktur, yükleme yapamazsın. Genelde tek silindirlidirler, yani titreşimden 80-100 km sonunda heryerin uyuşur. Herşeyi çok iyi yapabilen motor yoktur, ya konforundan ödün verirsin,ya benzinden,yada arazi keyfinden. Bu fiyata bulman zor ama biraz daha para biriktirirsen Honda Falcon'u öneririm. Saydıklarının hepsini yapamaz ama genel anlamda memnun kalırsın
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
yamaha xt 600 kullanmamış ama araştırmış biri olarak şunu söyliyeyim
5.5 lt-6.0 lt yaktıgını okudum
parça olarak ta 600cc lik sınıfında en rahat parçası bulunana motormuş.
4000 ytl civarı 97 modelleri var sahibinden de bi bak derim.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Kaiser, cross motorlar hafif diyecektin galiba , ben sordum belki 250 cc istediğim gibi bişe vardır:p

Alplion , çok yakıyomuş ama sağlam motor belli:cat:

Okay , sıfırda olsa Çin e girmek istemeyrum :cherry:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Endurolar hafiftir derken safkan endurolardan bahsettim tabiki. Benim motorumda enduro-touring sınıfında ama arazide KLR gibi gidemez. Şu anda alacağın motor seni mutlu etmeyebilir, bence para biriktir, acele etme ve sonunda seni gerçekten tatmin edecek bir makinaya sahip ol
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
szr arkadaşım,
şehiriçi 5-7 lt.yakıt sarfiyatı yol ve kullanıma göre göz önüne alıyorsan 650cc.lik bir uzun yol endurosuna sahip olabilirsin,düşünürsen fiyatta yardımcı olurum istedigin an da üzerine devri alabilirsin
al sana ilanıma ait link...............

http://www.sahibinden.com/4900_ytl_aprilia_pegaso_!_!_!_!_!WQQaXQQ4382748WQQpXQQdisplayitem?

Aslında yerinizde yakınmış , 5 dk mesafe ama henüz vitesli kullanmadığım için daha çok şöyle 200 -250 cc civarları birşeyin daha uygun olacağı kanısındayım ve nisbeten beni yüksek cc ye alıştıracaktır ama bu alışma evresinde de arada uzun yol yapmak istiyorum(o da anca yılda bikere olur gerçi) ve biraz daha para biriktirme amacındayım ; İlginiz için tşk ederim:)

Endurolar hafiftir derken safkan endurolardan bahsettim tabiki. Benim motorumda enduro-touring sınıfında ama arazide KLR gibi gidemez. Şu anda alacağın motor seni mutlu etmeyebilir, bence para biriktir, acele etme ve sonunda seni gerçekten tatmin edecek bir makinaya sahip ol

Sağol dostum ; tavsiyelerini dikkate alacağım (Biraz daha zaman:))
 
Son düzenleme:

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
bin ytl daha bulursan ve denk getirsen falcon u bende öneririm birara bende niyetlendim falcon almaya ama pegosaya döndüm sonra sonra cbf500 dolanıyoruz bakalım:mrgreen:ALLAh kolaylık versin sana:):)
http://www.sahibinden.com/son_fiyat!_!_!_cok_temiz_honda_nx4_falconWQQaXQQ3103655WQQpXQQdisplayitem?

Allah sana daha çok kolaylık versin:) ; senin kafan daha karışık gibi:cherry:

Falcon hoş güzel ; model itibari ile de yeni biraz daha zaman gerek bana :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
falcon düşünebilirsin ama 400 cc olmasıda biraz düşündürücü İstanbuldasın sanırım bu motora alısman biraz zor olabilir.. Endurolar yüksektir. Yol konusunda kafana sorun takılmaz... Tek silindir oldukları içinde yakıtları az ama titreşimlidirler.. Senede bi kez uzun yol yapacam demişsin o titreşimde seni rahatsız etmez senenin geri kalan 364 günün de gönül rahatlıgıyla arazide yol katedebilirsin... Falcon biraz daha asfalta tasarlanmıs ama honda xl tam bi enduro. Sen en iyisi Bi xl 200 bak kendine.. 1 kaç sene bindikden sonra da gider 400 veya 650 cc lik istedigin motora kavusursun... Ama en onemlisi vitesli motorlar hakkında cok fazla tecrube edinmen gerekir...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
bencede paran varsa falcom eğer daha azsa xl 200 öneririm.oda olmadı cbf 150 al :mrgreen: falcom güzel alet gösterişli.Biraz fazla yaktığından bahsediliyor sadece kullananlar varsa onlar yanıtlasın yakıt konusunu.
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
arkadaşım bende ybr 125 var. şehiriçi için biçilmiş kaftan. Uzun yolda da gayet konforlu, oturuşu rahat,titreşim çok az. günde 650 km yol yaptım. hiç sorun yaşamadım. hızını 90 'ın altında tutarsan motor her yere gider. (zaten motor için hız limiti o kadar:cat:) yedek parça ucuz ve kolay bulunuyor. 100 km de 2.5-3 litre yakıyor. bide cross yapacam demişsin. bu motor bozuk arazi ve toprak yolda gider.(18 inç jant) ama bu motorla hoplayıp zıplamayı da düşünümezsin. 3500 YTL ye de daha ne istiyosun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst