- Katılım
- 24 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,007
Kaiser'in dediklerine harfiyen katılıyorum.Mantıklı seçim ya Falcon olacak yada bekleyip daha büyük ve uzun yol için ideal bir enduro olacaktır.
Ben scooter dan direk Falcon'a bindim, merak etme debriyaja bişey olmadıVitesli motoru Falcon da öğrendim.
Bu arada boy kaç ?
Bende hiç kullanmamıştım, ilk kez Falcon'da öğrendim.Çok ama çok zevkli bişey, çok kafam karıştı başta ama sonunda sevgilimden 10 üzerinden 9 puan alabildimBenim 1.70 parmak ucu basıyorum, sende tam basamazsın ama olsun. Falcon un selesi Transalpten bile yüksek
![]()
Yardımlarınız için sağolun :cat:; şu aşamada ilk kez vitesli kullanacağım için XL200
veya Ybr 125 olabilir ki çünkü beni vitesli motora alıştırması için ,
My heart ; evet istanbuldayım ama genelde hafta sonları İstanbul un merkezi
olmayan (Çatalca , B.çekmece....) yerlerinde kullanacağım için falcon a
rahat alışırım zaten 400 cc de büyüklük olarak şu aşamada tatmin eder
beniama geçiş olarak şöyle 2.el ybr veya xl türü bişey olabilir bu bana
mantıklı gelmeye başladı ; mazallah scoter dan direk falcon a binip
debriyajı sıyırtmayalım![]()
Aklının bi köşesine düştüyse alana kadar rahat bırakmaz demiş olayim :mrgreen: Neyse hayırlısı olsun..![]()
Aklının bi köşesine düştüyse alana kadar rahat bırakmaz demiş olayim :mrgreen: Neyse hayırlısı olsun..![]()
aaaa benim falconum güzeldirrrruzun yol aracı olarak tavsiye etmem ama bilesin kardes çoook arahat degil transalp gi degil yani
aaaa benim falconum güzeldirrrruzun yol aracı olarak tavsiye etmem ama bilesin kardes çoook arahat degil transalp gi degil yani
dostum düşünürsen elimde honda xlr 125 .honda falkon400ve ybr 125 var düşünürsen görüşelim uygun taksit imkanıda sunarım
Arkadaşlar ; aşağı yukarı 250 cc civarı , daha çok enduro tarzı , uzun yol
yapabileceğim aynı zamanda şehir içinde ve cross olarakta kullanabileceğim
ve yakıt olarakta 100 km de 4 lt yi geçmeyecek tavsiye edeceğiniz eli
yüzü düzgün bi motor modeli var mıdır:silent: (çok şey mi istedim)
Sahibinden com da inceledim ama malesef nerede ise 10 yıllık endurolar
bile ateş pahası ; 250-500 cc arası nasıl bişey alınabilir bu para ile ve eski
model 95-96 türü motosikletleri tavsiye eder misiniz
Düşüncelerinizi merak ediyorum:wiinkk:
szr selam,
Abiciğim sende maşallah hepsini bir arada istiyorsun üçü biraradalar gibi.(kahve,şeker,süt tozu):cherry:
Bir motor hem şehiriçinde hem arazide hem uzun yolda vede ekeonomik hepsi bir arada olmaz.Ancak ikisi bir arada olabilir.Yani
uzun yol-bozuk yollarda Endro
Şehiriçi-şehirdışı Touring
Dağda,tepede,rampada hoplamaca-zıplamaca Cross
Hızda ise racing
ha bide gösteriş için cooper
umarım yardımcı olabilmişimdir.
Saygılar.
![]()
tam tehcizat ybr 125![]()
uzun yol için düşündüğünden ccsi yüksek olmasını önerirm.125cc ile yollar git git bitmezBende 150cc var ondan biliyorum
falcomu almaya çalış 400vv kaç bg onu bilmiyorum.Kullanan arkadaşlar memnunmu acaba falcomdan? ortalama kaç km ile seyir edilebiliyor ?