[MT İZMİR] TERAS CAFE 02/11/2007 (Şahane Cuma Oyunu) Toplantısı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
haydaaaa nerde gördün yoksa sende mi ekmek almaya gidiyordun. O fırını çok merak ettim nasıl bir tezgahtarı ve ustası var acaba. Sarışın mı esmer mi?:queen::queen::queen::queen:
seni de ispiyoncubaşı yapsak fena olmaz hani
Ben dönüyordum.....:queen::queen::queen::queen:
Seni ne başı yapsakki?..Dur sana bir baş bulayım sonra yaparız....:queen::queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
ben kutup başıyım hatta pozitif (+) kutup başı benim APV41 de negatif(-) kutup başı. Alp_tunay ı sorarsan o yeniçeri başı

yok abi Apv41 olsa olsa kutup sonu olur gibime gelio...(-) ya o yüzden hani..:queen::queen::queen:

Ben dönüyordum.....:queen::queen::queen::queen:
Seni ne başı yapsakki?..Dur sana bir baş bulayım sonra yaparız....:queen::queen:

wallace yastık olsun abi...uzun eşşek te olur ya hani en başta...o başlardan..:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Ben dönüyordum.....:queen::queen::queen::queen:
Seni ne başı yapsakki?..Dur sana bir baş bulayım sonra yaparız....:queen::queen:

bana öyle kolay kolay baş bulunmaz başıbozuğum ben.


wallace yastık olsun abi...uzun eşşek te olur ya hani en başta...o başlardan..:queen::queen::queen:

zaten o oyunda en garantisi yastık olmak. bu yaştan sonra eşşek mi olacağız birde. hayatta olmam.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Wallace,bir baş sarımsak olsun bence..
Hem yemekle ilgili :p

Yastık olma olayı da olur gerçi,göbeksel açıdan yastık olarak kullanışlı olur..

Biz şu cuma ya bir de uzun eşek mi sıkıştırsak ne :p :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Wallace,bir baş sarımsak olsun bence..
Hem yemekle ilgili :p

Yastık olma olayı da olur gerçi,göbeksel açıdan yastık olarak kullanışlı olur..

Biz şu cuma ya bir de uzun eşek mi sıkıştırsak ne :p :p

eşeği ben sıkıştırmam. en son kulakları çınlasın başka bir Tarık vardı mavi krosu vardı hatta(tarık tatli) o çiçekliköye giderken bir eşşeği sıkıştırmaya kalkmıştı ve düşüp hastanelik olmuştu. Medline acil yetişmişti de dizini dikmişlerdi çocuğun:cat::cat::cat:
eski gezi topiclerinde o resimler hala duruyor sanırım.:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eveet..Bir sonraki buluşmamız uzun eşek buluşması......
Yastık wallace...Yorgan apv52. çarşaf forrap, karyola bekirboy, köyün imamı karmançomalak, Saman tarık, atan ben......

Roller güZel paylaşııldı dimi.....:queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Sonuca ulaşabilmiş değiliz halen.Çay hesapları alman usülümü olcak yoksa oyuncularamı yüklenecez :silent:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
Wallace,bir baş sarımsak olsun bence..
Hem yemekle ilgili :p

Yastık olma olayı da olur gerçi,göbeksel açıdan yastık olarak kullanışlı olur..

Biz şu cuma ya bir de uzun eşek mi sıkıştırsak ne :p :p

yastıkçı başı........:queen::queen::queen:

yastıkların efendisi....:)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
sayın yönetmenim alp_trantino
başrolde oynayacak eşşek süprizmi olacak...
eünzibillah, la helva ve la tahin.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sonuca ulaşabilmiş değiliz halen.Çay hesapları alman usülümü olcak yoksa oyuncularamı yüklenecez :silent:

Harbiden ne beleşçi adammışsın sen.... Google ya beleş çay nerde içilir yazıp öylemi buldun bizi?....:queen::queen::queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
eşeği ben sıkıştırmam. en son kulakları çınlasın başka bir Tarık vardı mavi krosu vardı hatta(tarık tatli) o çiçekliköye giderken bir eşşeği sıkıştırmaya kalkmıştı ve düşüp hastanelik olmuştu. Medline acil yetişmişti de dizini dikmişlerdi çocuğun:cat::cat::cat:
eski gezi topiclerinde o resimler hala duruyor sanırım.:queen::queen::queen:

Ya o ap ayrı bir deneyimdi o gün olanlar için... :) O arkadaş (Bahsi geçen Tarık TrTarık değildir karışmasın,zaten o olay olalı 1 seneyi geçti) o gün 2 kere mi 3 kere mi ne düşmüştü(Bir benzinlikte,iki de yolda heralde)..
Ama o işin içinde ilahi bir adalet söz konusu :) Eşşeğe yapılmak istenen çirkin saldırıya Tanrı razı olmadı bence :p
Medlinecıların yüz ifadelerini hatırlıyorumda 2.kez gittiğimizde..:)

Neyse,arkadaş burada değil,çekiştirmeyelim..
O günle ilgili çok şey var söylenecek,ama arkadaş burada değil malum..
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
:bounce: Yooo google a yazmadan buldum.Şöyle ki birgün yolda yürüyorum.Direğin birinde afiş asmışlar.Direklerdeki yazıları okumak adetim değildir ama nasıl olduysa okumak geldi içimden.Ya banane şahane cumadan dedim ve oda ne dipteki notta sınırsız çay yazıyor.Ve tabi bizdeki felsefe "nerde beleş orda yerleş" olduğu için bende burdayım :queen:

İlanın resmini çekmiştim.
İşte ilan :

 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
5
bornova da bortes in yanındaki teras kafe mi bu???
önünde fazer lar varken içerdeydim ama bahsedilen oyunun sesleri hiç gelmemişti
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
bornova da bortes in yanındaki teras kafe mi bu???
önünde fazer lar varken içerdeydim ama bahsedilen oyunun sesleri hiç gelmemişti

Evet bortes in oradaki Teras Cafe..

Fazerlar dediğin bizim gruba gelen 2-3 fazer var,onlardan bahsediyorsan bizim gruptur.Yok çok fazla fazer vardı vs. diyorsan başka grupta gitmiş olabilir oraya bilemiyoruz.
Ancak oyunun sesleri derken nasıl bir şey bekliyordun onu anlamadım :) Kimse çığlık atmıyor,her ne kadar eğlenceli bir oyun da olsa çıkaracağımız gürültünün dozajını da iyi ayarlamaya özen gösteriyoruz...
Sonuçta sadece bize ait bir yer değil ve kimseyi rahatsız etme hakkını kendimizde görmüyoruz..

Ne içeride çığlık atıyoruz,ne de suspus oturuyoruz.Tam dozajında yani herşey..
Bekleriz,dışardan değil içerden gel gör müsait olursan..:wiinkk:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
kolay bi yöntem söyleyeyim çanakkaleli dostum, duyrularda geçen teras buluşmamızın topiğinden tarihine baklıver, senin bahsettiğin fazerların olduğu günle karşılaştır, takvimde ikisde üstü üste geliyosa bizim olduğumuz gündür. :wiinkk:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
normalde sesimiz çanakkaleye kadar gidiyo aslında...:queen:

hatta türkiyenin bir diğer ucuna..
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ben ne tabu oynarım nede bardak dizmece, ama derseniz ki biz king oynarız poker oynarız yanık oynarız kumar oynarız o zaman 52 getireyim ben gelirken :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben ne tabu oynarım neden bardak dizmece, ama derseniz biz king oynarız poker oynarız yanık oynarız kumar oynarız o zaman 52 getireyim ben gelirken :queen:


Biz kıraathane kültüründen çakmayız.... Biz con con bebesiyiz... Nişantaşı çocuuuyuz....:queen::queen::queen:

Monopoly tabu borsa falan oynarız... Ne o öyle valeymiş papazmış?... Hocayla ilgili bişey yokmu onu oynayalım...:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst