- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #81
Ben dönüyordum.....:queen::queen::queen::queen:haydaaaa nerde gördün yoksa sende mi ekmek almaya gidiyordun. O fırını çok merak ettim nasıl bir tezgahtarı ve ustası var acaba. Sarışın mı esmer mi?:queen::queen::queen::queen:
seni de ispiyoncubaşı yapsak fena olmaz hani
Seni ne başı yapsakki?..Dur sana bir baş bulayım sonra yaparız....:queen::queen:
