:queen::queen: Yarıldım...
Gelll gel sen buraya bakiiiim ::winkwink
Hesap Ödemeye giden TrTarık ve Kolpa yı Bekleyen Garson => Hesabı toplarken :ku:: Hesap bittikten sonra ::belge::
Hesabı gören TrTarık ve Kolpa = > :hmy:::
hmy::
Oyundan sonra HESAP Ödeyen TrTarık ve Kolpa nın son hali => ::xtongue:::156::::crying:: ::stretche::stretche
Kader Arkadaşları TrTarık ve Kolpa => ::friends: ::shake2::
Kendini üzüntüden alkole vermiş TrTarık ve Kolpa => ::sefereee
Bütün hafta kendini beleşe hazırlamış,tetikteki MT İzmir li => ::dpac::
TrTarık ve Kolpa nın bundan sonraki hayatı => ::146::::148::::meleeek:::jester:: ::deliir::
Evine hesap ödemeden gitmenin mutluluğunu yaşayan İzmir MT li => ::xblink:: ::foto::::sigara::::haapppy:::biggrinn:thumleft: ::dalga::
Karlı bir gün geçirmiş para babası mekan sahibi => :uro::
ya herkez beleş çay içecem nasolsa başkası ödiyecek diye düşünüyoda varsayınki biz bu hafta çok çalıştık artık gözümüz kapalı bile bardak çekiyoruz.
o zaman düşünmüyomusunuz ki bu sefer de size hesap kaça bilir?
Ava giderken avlanmayın MT İzmir uyanık olun
bazı uyanık emekli arkadaşlar sürekli çay ısmarlıyan iki enayi var gelin sizde çay için gibi bir hava estiriyor, bunun hiç aslı yoktur. tahriklere dolduruşlara gelmeyin çarpılırsınız. aman diyim. başına gelmeyen bilmez....![]()
o elektrikli çakmağa dikkat etmek lazım hep o yapıyor DUYULMAZ hastaneden çıkacakmış çarpıldı akıllanmadı yine oynayacağım diyor :mrgreen:
:queen::queen: Yarıldım...
Gelll gel sen buraya bakiiiim ::winkwink
Hesap Ödemeye giden TrTarık ve Kolpa yı Bekleyen Garson => Hesabı toplarken :ku:: Hesap bittikten sonra ::belge::
Hesabı gören TrTarık ve Kolpa = > :hmy:::
hmy::
Oyundan sonra HESAP Ödeyen TrTarık ve Kolpa nın son hali => ::xtongue:::156::::crying:: ::stretche::stretche
Kader Arkadaşları TrTarık ve Kolpa => ::friends: ::shake2::
Kendini üzüntüden alkole vermiş TrTarık ve Kolpa => ::sefereee
Bütün hafta kendini beleşe hazırlamış,tetikteki MT İzmir li => ::dpac::
TrTarık ve Kolpa nın bundan sonraki hayatı => ::146::::148::::meleeek:::jester:: ::deliir::
Evine hesap ödemeden gitmenin mutluluğunu yaşayan İzmir MT li => ::xblink:: ::foto::::sigara::::haapppy:::biggrinn:thumleft: ::dalga::
Karlı bir gün geçirmiş para babası mekan sahibi => :uro::
amanin topic açılmış.
yaşasın ben de geleceğim. Bende kalp var ama dayanır mı yürek bilemem.
Birde o kadar çay içersek yandık allah yandık çarpıntıdan tüm MT izmir üyeleri acile gider, teras cafe çalışanları da bizi izlerken stresten komalık olurlar acilde devam ederiz. Orda serum yerine de çay isterim ben ama baştan söyleyeyim.
Kolpa, tarık kaçabilirsiniz ama saklanamazsınız.....
yavaş yavaş seni kurban olarak görmeye başladım alper sen ben bir oyun yapalım ne dersin :queen::queen::bounce:
Senin gözün bozulmuş olm..... :queen::queen::queen: Oynayalım da hesabı gene sen ödersin herhalukarda....:queen::queen::queen:
Ben boynu bükük garip yetimleri oynuyom biliyon....:salut::salut::salut:
küçük emrah gibi mi abi...:queen:
acımayın vurun ankaralıya