[MT İZMİR] TERAS CAFE 02/11/2007 (Şahane Cuma Oyunu) Toplantısı

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
abicim tarık ve kolpa gelecekse ben sabahtan çay içmeyeyim de enerjimi oyuna ve terasa saklayayım. Bir gecede teras cafenin haftalık çay tüketimini içmezsem bana da wallace demesinler
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ondan şüphem yok abi :) Çaykur reklamlarında ben olsam seni oynatırdım..

Slogan da şu..

Hayatın her anında sizin için demlenmiş,size göre bir çay vardır..

Arkada fotolar;
Wallace rafting yaparken çay içiyor..
Wallace bungee jumping yaparken çay içiyor ( bu biraz garip oldu ama olsun :p)
Wallace formula 1 de yarışırken çay içiyor (pilot kabininde piknik tüpü ve çaydanlık)..
Wallace dalışta çay içiyor (arkada bir oksijen tüpü,birde rize çay tüpü.. )
Wallace maraton koşuda çay içiyor (yandaki elemanlar su yerine çay servisi yapıyor).
Wallace tuvalette (yok bu olmadı tamam bunu es geç :p).

Wallace...

Diye devam eder bu liste..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
daha çok sahne var aslında çay içtiğim.

mesela Wallace;
AquaPark ta Kamikazeden kayarken çay içiyor...
Fuarda çarpışan otomobillerde çay içiyor..
Yarım ekmek arasına bir duble çay koyup içiyor...


size bi kısmını terasta şahane oyunu oynarken göstereyim bari.
Bu arada süheyl ve behzat da gelecek mi? onlarsız olmaz sanki
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
:queen::queen: Yarıldım...




Gelll gel sen buraya bakiiiim ::winkwink
Hesap Ödemeye giden TrTarık ve Kolpa yı Bekleyen Garson => Hesabı toplarken ::eek:ku:: Hesap bittikten sonra ::belge::

Hesabı gören TrTarık ve Kolpa = > ::eek:hmy::::eek:hmy::

Oyundan sonra HESAP Ödeyen TrTarık ve Kolpa nın son hali => ::xtongue:::156::::crying:: ::stretche::stretche

Kader Arkadaşları TrTarık ve Kolpa => ::friends: ::shake2::
Kendini üzüntüden alkole vermiş TrTarık ve Kolpa => ::sefereee


Bütün hafta kendini beleşe hazırlamış,tetikteki MT İzmir li => ::dpac::


TrTarık ve Kolpa nın bundan sonraki hayatı => ::146::::148::::meleeek:::jester:: ::deliir::


Evine hesap ödemeden gitmenin mutluluğunu yaşayan İzmir MT li => ::xblink:: ::foto::::sigara::::haapppy:::biggrinn:thumleft: ::dalga::


Karlı bir gün geçirmiş para babası mekan sahibi => ::puro::

forrap yarıldım walla burda senin msg okurken çevredeki arkadaşlar pis pis baktı neye gülüyo bu herif gibisinden:cat:

yalnız wallace varsa o kendi çayını kendisi ödesin sadece kendimi değil oyunda kaybedecek başka bi arkadaşada acırım o zaman. kimsenin ocağına incir ağacı dikilmesi demi:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şimdiden başlayım çay orucuna.......

Epey çay tüketmem gerekecek.........:queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ya herkez beleş çay içecem nasolsa başkası ödiyecek diye düşünüyoda varsayınki biz bu hafta çok çalıştık artık gözümüz kapalı bile bardak çekiyoruz.
o zaman düşünmüyomusunuz ki bu sefer de size hesap kaça bilir?

Ava giderken avlanmayın MT İzmir uyanık olun:D
bazı uyanık emekli arkadaşlar sürekli çay ısmarlıyan iki enayi var gelin sizde çay için gibi bir hava estiriyor, bunun hiç aslı yoktur. tahriklere dolduruşlara gelmeyin çarpılırsınız. aman diyim. başına gelmeyen bilmez....:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ya herkez beleş çay içecem nasolsa başkası ödiyecek diye düşünüyoda varsayınki biz bu hafta çok çalıştık artık gözümüz kapalı bile bardak çekiyoruz.
o zaman düşünmüyomusunuz ki bu sefer de size hesap kaça bilir?

Ava giderken avlanmayın MT İzmir uyanık olun:D
bazı uyanık emekli arkadaşlar sürekli çay ısmarlıyan iki enayi var gelin sizde çay için gibi bir hava estiriyor, bunun hiç aslı yoktur. tahriklere dolduruşlara gelmeyin çarpılırsınız. aman diyim. başına gelmeyen bilmez....:p

Dimi ya....Hele şu huzurevi sakini var bitane......:queen::queen: Beleş mezar olsa girecek....:queen::queen::queen:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
o elektrikli çakmağa dikkat etmek lazım hep o yapıyor DUYULMAZ hastaneden çıkacakmış çarpıldı akıllanmadı yine oynayacağım diyor :mrgreen:

tedavi için Konyalara Kenyalara gittim geldim,etli ekmeğe fırın kebabına vurdum kendimi(resimleri bi ara ekliycem,çok küfür edeceksiniz bana ama...:p), artık silahsızım ama tedavi bile elektrik bağımlılığıma son veremedi.Cengüz abi anladın sen.Az miktar elektik lazım.Pil de dayanmıyor.Artık iyi bi düzenekle prizden az miktar elektrik ayarlarız.Peki o az miktarı kim ayarlayacak.O az miktarı,az miktar ayarlayamazsak
geberir gideriz.Yaa Mt ye akıllı adam transfer edelim bak benim yine krizim tuttu...

Oyun için birisi konsantrasyon isteyen bir hamle yapacakken basalım elektriği...ama gel gör ki 3 den sonra hapşurtuyor

Cuma günü gelirim büyük ihtimal...Özledim sizleri yaaa.Etli ekmek,bıçak arası,mavlana,fırın kebabı,mevsim kabap dürrrrrümü bile sizin yerini tutmuyor vallaha.Mt nin tadı ayrı hehehehheee:queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
:queen::queen: Yarıldım...




Gelll gel sen buraya bakiiiim ::winkwink
Hesap Ödemeye giden TrTarık ve Kolpa yı Bekleyen Garson => Hesabı toplarken ::eek:ku:: Hesap bittikten sonra ::belge::

Hesabı gören TrTarık ve Kolpa = > ::eek:hmy::::eek:hmy::

Oyundan sonra HESAP Ödeyen TrTarık ve Kolpa nın son hali => ::xtongue:::156::::crying:: ::stretche::stretche

Kader Arkadaşları TrTarık ve Kolpa => ::friends: ::shake2::
Kendini üzüntüden alkole vermiş TrTarık ve Kolpa => ::sefereee


Bütün hafta kendini beleşe hazırlamış,tetikteki MT İzmir li => ::dpac::


TrTarık ve Kolpa nın bundan sonraki hayatı => ::146::::148::::meleeek:::jester:: ::deliir::


Evine hesap ödemeden gitmenin mutluluğunu yaşayan İzmir MT li => ::xblink:: ::foto::::sigara::::haapppy:::biggrinn:thumleft: ::dalga::


Karlı bir gün geçirmiş para babası mekan sahibi => ::puro::

amanin topic açılmış.
yaşasın ben de geleceğim. Bende kalp var ama dayanır mı yürek bilemem.
Birde o kadar çay içersek yandık allah yandık çarpıntıdan tüm MT izmir üyeleri acile gider, teras cafe çalışanları da bizi izlerken stresten komalık olurlar acilde devam ederiz. Orda serum yerine de çay isterim ben ama baştan söyleyeyim.

Kolpa, tarık kaçabilirsiniz ama saklanamazsınız.....

Ben yokum kimse heveslenmesin ben o gün hesabı öderken terasta mekanı çalıştıranlarla vedalaştım son gelişimdi herşey için teşekkürler die :queen: gelsemde balkonum bundan gayrı ne güsel şeymiş balkon olmak ohhh ekmek elden su gölden. Ben yatıp kalkıp dua ettim Wallace abimiz 5 dk die gidip 55 dk gelmedi yok anahtarı bırakıp yürüyerek dönerdik bornovalardan :p Bu güne kadar zaten şans talih oyunları dahil hiç gülmedi bu oyunlardan yana şansım :salut: Coca Cola'dan 1 litre bilem çıkarabilmişliğim yok :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sen şeref konuğumuzsun..... Olmassan olmaz.... Trtarık... Trtrtr bana hep türk traktörü anımsatıyor yawww.....:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
teras kafeden birisi bunu okursa ya mekanı kapatacak ya varille çay demleyecek hele bizim garson kızımız işi bırakacak valla geliyorlar yine MOTORİZE SEMAVERLER diye
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yavaş yavaş seni kurban olarak görmeye başladım alper sen ben bir oyun yapalım ne dersin :queen::queen::bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yavaş yavaş seni kurban olarak görmeye başladım alper sen ben bir oyun yapalım ne dersin :queen::queen::bounce:

Senin gözün bozulmuş olm..... :queen::queen::queen: Oynayalım da hesabı gene sen ödersin herhalukarda....:queen::queen::queen:

Ben boynu bükük garip yetimleri oynuyom biliyon....:salut::salut::salut:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ben balkonum baştan söyleyeyim. Amacım orada bol çay içmek. o yüzden oyuna odaklanamam. Girişte anahtarları toplayacağız herkese duyurulur. millet hesabı ödemeden kaçarsa diye böyle bir önlem aldık.

DUYULMAZ de get be deli emin misin nesin? okudum yazdıklarını çapaklandım topraklanmaya ihtiyacım var sanki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst