Hangi Jant Şeridi daha güzel ? Gusso & Marten :))

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Arkadaşlar bugün yine gussonun yanına gittim xenon takacaktık H3 H.I.D sadece kısa uzun için Philips Diamond Vision in beyaz ampulü yarın eger takarsam xenon resimlerini gösteririrm gelelim bugünkü aktivitemize

Gusso MT ye de üye daha cok HFC de takılır :cat:

Gussonun jantına bende fazla olan kırmızı jant seridini,benim motoroda sarı renk aldık ewet resimler resimler resimler :p

İlk önce gusso kendi motorunu sonra benim motorunda jantını yıkadı



Ben sadece arka tekerin sag kısmını yapabildim illa Ön-Arka sehpa lazım yoksa olmuyor :pr:



Moto Karizma :cat:



Muharrem Usta Şeridi yapıstırdığı an Serco iyi cevir len lastigi bak o lastik Dunlop Senin 2 sinko yu satsan onun parası etmezzz :queen::queen::queen::cherry:



Bitmiş Hali



Gussonun motoru :cat:





Muharrem Ustanın Dükkanından Kareler :cat:

İxil ve Eagle Marka egsozda mevcuttur isteyen olursa muharrem ustamız hemen getirttiriyor :cat:









Karima Motorda Her türlü modifiye malzemesi mevcuttur Yunanistan/Atina'dan gelmekte gidin görün derim arkadaşlar Tankped-Fren ve debriyaj kolllarına sünger kılıf neyse artık v.b ben aldım :p -Mikro sinyaller-Jant seritleri takma aparatı ile-Aynalar-Egsoz - Performans Buji NGK v.s v.s v.s

Adres: Prof Dr. Turan Güneş Cad. No: 34 Zeytinburnu
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bence sade hali daha güzel daha yakışıklı....:cat:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
önden bakınca hayabusa sandımdı makineleri beah ikiside güzel valla siyaha kırmızı kül renginede sarı gitmiş kazasız belasız binin inşallah kardeşim ama siyah daha bi karizma olmuş darılmıcan :p
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
önden bakınca hayabusa sandımdı makineleri beah ikiside güzel valla siyaha kırmızı kül renginede sarı gitmiş kazasız belasız binin inşallah kardeşim :cat:

Cok sagol hocam :cat: Agzından bal damlıyor

Bence sade hali daha güzel daha yakışıklı....:cat:

Jant seridini sökünce sanki lastik küçülmüş gibi geldi gözüme sen nasıl begendiysen saygı duyuorum alp hocam :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Bencede sarısı daha güzel olmuş :) daha da dikkat çekiyo :cat:
Ellerinize sağlık :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Offfffffffffffffffffffffffffff deme bana pembe demeeeeeeeeeeeeeeee :queen: :queen:
Bi tane de 2008 model alır pembeye boyatırız, jantlarda pembeeee offffffff :queen:
 
Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
91
sarılı ortalığı kasıp kavurur valla.zevkli adamsın kardeşim.ellerine sağlık:cat::rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Jant seridini sökünce sanki lastik küçülmüş gibi geldi gözüme sen nasıl begendiysen saygı duyuorum alp hocam :cat:

Sakın alınma...Bence teker daha ufak gözükünce havalı oluyor... Siyah jant daha bi hoş geliyor.....

Ama yapılanı asla eleştirmem... Emeğe saygı duymak lazım.......:cat:

Gri de yapılabilir ama siyah motora hiç birşey yapıştıramam ben yaaa...... Şu güzelliğe bak......
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
griye sarılı şerit çok güzel olmuş.Siyah üzerine kırmızı da güzel ama hyo gride daha bi güzel görünüyo sankim:)Ellerinize sağlık
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Offfffffffffffffffffffffffffff deme bana pembe demeeeeeeeeeeeeeeee :queen: :queen:
Bi tane de 2008 model alır pembeye boyatırız, jantlarda pembeeee offffffff :queen:

pink pink pinkkkkkkkkkkkkkkkk :queen::queen::cat:

Sakın alınma...Bence teker daha ufak gözükünce havalı oluyor... Siyah jant daha bi hoş geliyor.....

Ama yapılanı asla eleştirmem... Emeğe saygı duymak lazım.......:cat:

Gri de yapılabilir ama siyah motora hiç birşey yapıştıramam ben yaaa...... Şu güzelliğe bak......

Ayıp ettin alp hocam niye alınayım siyah rengin ayrı bi karizması var:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst