Terore Dur Demek icin... 29 Ekim'de Toplaniyoruz. SEN DE KATIL...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Büyük bir aksilik olmazsa Anadolu Yakası grubuna ben de katılırım, yazın listeye. Akşam da cbf150 grubu olarak fener alayına geleceğiz, ortak hareket ederiz sizinle.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
165
motosikletim olmadığı için katılamıyorum ama
sizleri destekliyorum........
gün birlik beraberlik günü
türk milleti lazıyla ,kürdüyle,çerkeziyle bir bütündür ve kimse bizi birbirimize düşüremez........
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
29 ekim'de caddedeyiz herkesi bekleriz tabi bayraklarımızı da getirelim arkadaşlar.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Şu Anadolu Yakası buluşma noktasını biraz daha detaylı anlatabilecek birisi varmı.. Nerde oluyor bu Suadiye oteli..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Şu Anadolu Yakası buluşma noktasını biraz daha detaylı anlatabilecek birisi varmı.. Nerde oluyor bu Suadiye oteli..

kadıköyden bostancı istikametine giderken sol kolda kalıyor önünde bostancıya gelmeden sen birde karşıda oturuyorsun dimi :queen:birde arkadaşlar biliyorsunuz ben tatlı su motorcusuyum hava kötü olurda ben gelemem (saka ama biraz rahatsızım tam kurtulurken tekrar etmesini istemiyorumda )

motosikletim olmadığı için katılamıyorum ama
sizleri destekliyorum........
gün birlik beraberlik günü
türk milleti lazıyla ,kürdüyle,çerkeziyle bir bütündür ve kimse bizi birbirimize düşüremez........

ne oldu senin motora ne yaptın yazdıysanda okumadım kusura bakma
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ben o gun calisiyorum calışmasamda motorum yok :pr: ama bilinki kalbim sizinle Ulusumuza bu guzel gun kutlu olsun.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
listeyi güncelledim arkadaşlar evet katılımlara dewam ediyoruz bugünde

katılım listesi
1-skullhunter+starsailor
2-alper_tim+nursu
3-syriana
4-desperadost
5-tarikiko
6-vedatarpacı
7-dreal
8-szr
9-silah1
10-barisf1
11-tarık81
12-darkdiamond
13-muratdiksöz
14-tahamesut
15-achille
16-danger0
17-oflualper+ofluelçin
18-arbetus +1
19-arslanfb
20-ümmet perkitan
21-symali
22-yıben150t2mesut
23-flying hellfish
24-bazen25
25-yalcinnn
26-baris
27-cepni
28-cixtao
29-tugcetugce
30-the massacre
31-metalgod
32-sessizsakin
33-berkman
34-omerdusmez
35-rola
36-küheylan
37-ozzy73
38-arctarus
39-birol78
40-ihsanhakan
41-eryılmaz
42-mysugar
43-ozrace +1
44-kayku
45-cloud
46-tuğper
47-tencere
48-
49-
50-
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
İzmir'den hala haber yok. İzmir'li moderatörlerimiz uyuyor mu?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Şu Anadolu Yakası buluşma noktasını biraz daha detaylı anlatabilecek birisi varmı.. Nerde oluyor bu Suadiye oteli..

Cekmekoyden gelecek isen, istersen atasehir arka taraflarinda (cekmekoy den bostanci ya gecmek icin yol ustunde) bir yerde bulusup gidebiliriz. zaten silah1 aciklamis yeri.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
kadıköyden bostancı istikametine giderken sol kolda kalıyor önünde bostancıya gelmeden sen birde karşıda oturuyorsun dimi :queen:

Halis abi bu anlattığından ben sahil yolunu anlıyorum... Yani sahilden kaptır git önüne çıkacakmı demek istiyosun.. Biz o taraflarda daha önce hiç buluşmadıkmı yahu.. daha önceki buluşmalarımızı referans vererek anlatın yoksa ben anlamam..

Anadolu yakasında oturduğuma bakma Ben Nişantaşı çocuğuyum :cherry:

(Morrigan olsa sen nasıl Asya'lısın derdi:mrgreen:)


Cekmekoyden gelecek isen, istersen atasehir arka taraflarinda (cekmekoy den bostanci ya gecmek icin yol ustunde) bir yerde bulusup gidebiliriz. zaten silah1 aciklamis yeri.

Üstad şimdi biz ayrı gidecekmişiz gibi düşünelim.. Pazar akşamı net olarak konuşur birlikte gideceksek buluşuruz.. İrtibatta kalalım.. Pazar gecesini Avrupa yakasında geçirip direk Dolmabahçe'ye gitme ihtimalimde var..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Halis abi bu anlattığından ben sahil yolunu anlıyorum... Yani sahilden kaptır git önüne çıkacakmı demek istiyosun.. Biz o taraflarda daha önce hiç buluşmadıkmı yahu.. daha önceki buluşmalarımızı referans vererek anlatın yoksa ben anlamam..

Anadolu yakasında oturduğuma bakma Ben Nişantaşı çocuğuyum :cherry:

(Morrigan olsa sen nasıl Asya'lısın derdi:mrgreen:)




Üstad şimdi biz ayrı gidecekmişiz gibi düşünelim.. Pazar akşamı net olarak konuşur birlikte gideceksek buluşuruz.. İrtibatta kalalım.. Pazar gecesini Avrupa yakasında geçirip direk Dolmabahçe'ye gitme ihtimalimde var..

bende asya dogumluyum o yüzden demedim kadıköyden sahil yolunu kulanarak bostancıya dogru giderken bostancıya varmadan 2 3 km önce
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
bende asya dogumluyum o yüzden demedim kadıköyden sahil yolunu kulanarak bostancıya dogru giderken bostancıya varmadan 2 3 km önce

Teşekkür ederim Halis abicim.. Yeri anlamış bulunuyorum.. Bide sana zahmet şu Alper denilen adama söylermisin madem listeye eklemiş yanına BB de yazsın..
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Yüreğimiz sizinle, sizleri haber bültenlerinde gurur ve heyecanla izleyeceğim. Kazasız belasız sonuçlanır inşallah.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Teşekkür ederim Halis abicim.. Yeri anlamış bulunuyorum.. Bide sana zahmet şu Alper denilen adama söylermisin madem listeye eklemiş yanına BB de yazsın..

mesaj alınmıştır:wiinkk:

katılım listesi
1-skullhunter+starsailor
2-alper_tim+nursu
3-syriana
4-desperadost
5-tarikiko
6-vedatarpacı
7-dreal
8-szr
9-silah1
10-barisf1
11-tarık81
12-darkdiamond
13-muratdiksöz
14-tahamesut
15-achille
16-danger0
17-oflualper+ofluelçin
18-arbetus +1
19-arslanfb
20-ümmet perkitan
21-symali
22-yıben150t2mesut
23-flying hellfish
24-bazen25
25-yalcinnn
26-baris
27-cepni
28-cixtao
29-tugcetugce
30-the massacre
31-metalgod
32-sessizsakin
33-berkman
34-omerdusmez
35-rola
36-küheylan
37-ozzy73
38-arctarus
39-birol78
40-ihsanhakan
41-eryılmaz
42-mysugar
43-ozrace +1
44-kayku
45-cloud
46-tuğper
47-tencere+BB
48-
49-
50-
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Üstad şimdi biz ayrı gidecekmişiz gibi düşünelim.. Pazar akşamı net olarak konuşur birlikte gideceksek buluşuruz.. İrtibatta kalalım.. Pazar gecesini Avrupa yakasında geçirip direk Dolmabahçe'ye gitme ihtimalimde var..

Tamam arkadasim, zaten yer basit. Caddebostandan sonra sol seritte gitsen, solda, bostanciya gelmeden suadiye otelini kacirmazsin.
 
Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
43
bende varım yağmur çamur dinlemicem gelcem.. 14:30 da dolmabahçede hazır ve nazır olucam.. saygılar.. kahrolsun pkk
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ARKADAŞLAR FENER ALAYINA KATILACAK ARKADAŞLAR FENER ALAYI ÇIKIŞINDA KIZILTOPRAK SHELL BENZİN İSTASYONUNDA TOPLANACAĞIZ VE ORDAN BİŞİLER İÇMEYE GİDECEĞİZ BİLGİNİZE

katılım listesi
1-skullhunter+starsailor
2-alper_tim+nursu
3-syriana
4-desperadost
5-tarikiko
6-vedatarpacı
7-dreal
8-szr
9-silah1
10-barisf1
11-tarık81
12-darkdiamond
13-muratdiksöz
14-tahamesut
15-achille
16-danger0
17-oflualper+ofluelçin
18-arbetus +1
19-arslanfb
20-ümmet perkitan
21-symali
22-yıben150t2mesut
23-flying hellfish
24-bazen25
25-yalcinnn
26-baris
27-cepni
28-cixtao
29-tugcetugce
30-the massacre
31-metalgod
32-sessizsakin
33-berkman
34-omerdusmez
35-rola
36-küheylan
37-ozzy73
38-arctarus
39-birol78
40-ihsanhakan
41-eryılmaz
42-mysugar
43-ozrace +1
44-kayku
45-cloud
46-tuğper
47-tencere+BB
48-mo-zat
49-
50-
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst