Öncelikle şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum, ruhları şad olsun. Mesafe olarak bize çok uzak olması nedeniyle biz o kortejde bulunamicaz ama motorsikletçiler olarak biz de kendi aramızda toplanıp, adanadan sesimizi duyurmaya çalışcaz. Yüreğimiz sizlerle arkadaşlar, kazasız belasız sonuçlanmasını diliyorum, ne olur dikkatli olun, köpekleri sevindirecek, onlara pirim verecek haberler yer almasın,ne olur dikkatli olun, ne olur birbirinize karşı hoşgörülü ve anlayışlı olun. Rabbim hem motorcular olarak, hem ulus olarak birlik ve beraberliğimizi bozmasın. Emeği geçenlerin ellerine, emeklerine sağlık.