Şu Anadolu Yakası buluşma noktasını biraz daha detaylı anlatabilecek birisi varmı.. Nerde oluyor bu Suadiye oteli..
motosikletim olmadığı için katılamıyorum ama
sizleri destekliyorum........
gün birlik beraberlik günü
türk milleti lazıyla ,kürdüyle,çerkeziyle bir bütündür ve kimse bizi birbirimize düşüremez........
İzmir'den hala haber yok. İzmir'li moderatörlerimiz uyuyor mu?
Şu Anadolu Yakası buluşma noktasını biraz daha detaylı anlatabilecek birisi varmı.. Nerde oluyor bu Suadiye oteli..
kadıköyden bostancı istikametine giderken sol kolda kalıyor önünde bostancıya gelmeden sen birde karşıda oturuyorsun dimi :queen:
Cekmekoyden gelecek isen, istersen atasehir arka taraflarinda (cekmekoy den bostanci ya gecmek icin yol ustunde) bir yerde bulusup gidebiliriz. zaten silah1 aciklamis yeri.
Halis abi bu anlattığından ben sahil yolunu anlıyorum... Yani sahilden kaptır git önüne çıkacakmı demek istiyosun.. Biz o taraflarda daha önce hiç buluşmadıkmı yahu.. daha önceki buluşmalarımızı referans vererek anlatın yoksa ben anlamam..
Anadolu yakasında oturduğuma bakma Ben Nişantaşı çocuğuyum :cherry:
(Morrigan olsa sen nasıl Asya'lısın derdi:mrgreen![]()
Üstad şimdi biz ayrı gidecekmişiz gibi düşünelim.. Pazar akşamı net olarak konuşur birlikte gideceksek buluşuruz.. İrtibatta kalalım.. Pazar gecesini Avrupa yakasında geçirip direk Dolmabahçe'ye gitme ihtimalimde var..
bende asya dogumluyum o yüzden demedim kadıköyden sahil yolunu kulanarak bostancıya dogru giderken bostancıya varmadan 2 3 km önce
Teşekkür ederim Halis abicim.. Yeri anlamış bulunuyorum.. Bide sana zahmet şu Alper denilen adama söylermisin madem listeye eklemiş yanına BB de yazsın..
Üstad şimdi biz ayrı gidecekmişiz gibi düşünelim.. Pazar akşamı net olarak konuşur birlikte gideceksek buluşuruz.. İrtibatta kalalım.. Pazar gecesini Avrupa yakasında geçirip direk Dolmabahçe'ye gitme ihtimalimde var..
inş hava yağmurlu olmazale: