Abilerim,Ablalarım ve arkadaşlar okuduklarıma dayanarak söylüyorum:
-Biz orda olamasak ta gönlümüz İstanbulda sizlerle olacak." denilmiş.
Bence her şehrimizde aynı gün tüm motosiklet tutkunlarını kortej içinde bulundurmak en güzeli olacaktır.Bu olay sadece İstanbul ve İzmir'de tıkanıp kalmamalı.Her fırsatta yakınmasını biliyoruz:
-Bizleri farkedin artık!" diye.
Eğer ki bu kortej olayını tüm şehirlerimizde aynı gün içerisinde yaparsak; artık bizlerin serseri motorcular olmadığımızı anlarlar...:cat: