Cg125 (titan) ın 170km/h yaptıgı an...

Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
[YT]4Su16SDSvKA[/YT]

Hastası oldugum xt660r için youtube de gezerken gördüm.:queen:
CG den top speed,yamaha göstergesi 170 demiş...
Bende bu şekil yatarak motor kullananları sadece bizde Antepde Urfada var biliyodum,yurt dışındada varmış...:silent:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Valla süper. Yat motorun üstüne hem keyfine bak, hem hız yap...:queen: Ölsem aklıma gelmez CG nin 170 yapacağı... Ama modifiyeli olmasıda bir ihtimal. :cat:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Kesin vardır modifiyesi yoksa yarın herkes yatarak kullanır acaba diye :queen::queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
oha.Benim boy 1.95 kullandım o motoru bi dahakine yatarak denicem.

Yolda görenler gülmekten yarılırdı herhalde
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Haberleri bekliyoruz xt660r ıkına sıkına yapıyo o kmleri helal cg125 alalım.
Yata Yata ohhhh...


He bu arada video istiyoruz tbk_1980 unutma :cat:
Yatarken uğraştırma foto yeter size:p:cherry:
Uzuuuun düz bi mudanya rampası mevcut bursada lodosuda arkama alırsam diicemde o zaman lodos olmaz güneye doğru aşağısı olan bir rampa:p:p
neyse beni izleyin anacıım(akşam haberlerinde:p:p):cherry::cherry:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Yatarken uğraştırma foto yeter size:p:cherry:
Uzuuuun düz bi mudanya rampası mevcut bursada lodosuda arkama alırsam diicemde o zaman lodos olmaz güneye doğru aşağısı olan bir rampa:p:p
neyse beni izleyin anacıım(akşam haberlerinde:p:p):cherry::cherry:

Aman usta AMANNN biz biliyoruz yapar deneme....:silent::silent:

Bak yukarda yapılmışı var..:queen::queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
tbk_1980 seninki ES 200km/s görür heralde. :cherry:
200 km\h için özell grenaj yaptırtmışım denemem mi yaw?:p:p:p:p:p:bounce:
Selamlar aklı başında tüm motor severlere:cat::cat::cat:
adszid8.jpg
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
200 km\h için özell grenaj yaptırtmışım denemem mi yaw?:p:p:p:p:p:bounce:
Selamlar aklı başında tüm motor severlere:cat::cat::cat:
imag0344re2.jpg

Aleyküm selam abi yanlız bir sorun var Resim ekledin sanırım ama yanlışlık var sadece link yazıyor. Görüntü geldi abi tamamdır. ama farklı 2 resim oldu :cherry:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst