- Katılım
- 10 May 2007
- Mesajlar
- 729
- Konu Yazar
- #1
[YT]4Su16SDSvKA[/YT]
Hastası oldugum xt660r için youtube de gezerken gördüm.:queen:
CG den top speed,yamaha göstergesi 170 demiş...
Bende bu şekil yatarak motor kullananları sadece bizde Antepde Urfada var biliyodum,yurt dışındada varmış...:silent:
Hastası oldugum xt660r için youtube de gezerken gördüm.:queen:
CG den top speed,yamaha göstergesi 170 demiş...
Bende bu şekil yatarak motor kullananları sadece bizde Antepde Urfada var biliyodum,yurt dışındada varmış...:silent: