- Katılım
- 1 Eki 2007
- Mesajlar
- 280
Sevgili Metehan açıklamaların için çok sağol.Benim makina 5000 civarında daha önce de yazdığım gibi km göstergesi değişti o yüzden tam hatırlamıyorum.Düz yolda yazdığın gibi 100 km yi görüyor ama 120-130 u görmen lazım diyenler aklımı karıştırıyor.Birde dediğin gibi rüzgarda bayılıyor makina abi.Geçen eğitimde 250lik vardı çok hoşuma gitti ama çok pahallı abi ya 100 cc fazla olacak diye nerede ise misli para istiyor adiler (Honda).
Abi dün canım sıkıldı sabahtan öğlene kadar dağıtırsın yan kapakları falan leş gibiydi makine bir temizlik yapmışım valla ara sıra gidip bakıyorum cihaza,tekrar aşık oldum motoruma.Bu arada internette arama yaptırdım cbf 150 sitesi yapmışlar ana sayfada siyah renge kırmızı cant ve dışına süspansiyon çakmışlar birde motor bloğunun oraya grenaj yapmışlar çok süper olmuş. Site adresi www.cbf150.net. Bir bakın yorumlarınızı beklerim
Abi dün canım sıkıldı sabahtan öğlene kadar dağıtırsın yan kapakları falan leş gibiydi makine bir temizlik yapmışım valla ara sıra gidip bakıyorum cihaza,tekrar aşık oldum motoruma.Bu arada internette arama yaptırdım cbf 150 sitesi yapmışlar ana sayfada siyah renge kırmızı cant ve dışına süspansiyon çakmışlar birde motor bloğunun oraya grenaj yapmışlar çok süper olmuş. Site adresi www.cbf150.net. Bir bakın yorumlarınızı beklerim

