duyulmaz,
kumita45,
chatkut açıklamalarınız iyi olmuş,teşekkürler.
Nedense yanılmadım,tahminim doğru.Hoş tahmin etmek çok da zeki olmayı gerektirmiyor,grup dışı bir tek cagriko vardı.
"Boşverin arkadaşlar o bozdu bu bozdu" cümlesini kurman bile bu olayın yeterince önemini kavrayamamış olduğunu gösteriyor.
Cagriko,herşey bir yana yani yanlış anlama ama ben şu kısmı anlamadım tamam grup sürüşü ilk defa yapıyor olabilirsin,
Peki kardeşim yaptığın şeyin mantıklı olduğunu nasıl düşündün,yani grubu tehlikeye attığını farketmek,yaptığın hareketlerin sonucunu kestirmek için kuralları bilmenede gerek yok ki,mantıklı düşünen bir insan kuralları bilmese dahi o yazılanları yapmaz,garip...
(Bak mesela Holygun da ilk defa katıldı grup sürüşüne,ama senin yaptıklarının hiç birini yapmadı,hemde altında 1000 rr olmasına rağmen.)
Neyse,burada uzuuun uzun yazı yazmayacağım.Diğer arkadaşlar sağolsun yazmışlar,uzatmayacağım.
Ama yaptığın şey gerçekten çok büyük hata ve biz bu tür şeylere asla göz yummuyoruz,bizimle gelirken bunu bil.Yaptığın şeyin kuralları bilmemekle alakası yok,kuralları bilmeyen bir insan bile durduk yerde frenaj yapılmayacağını,viraja yanında motorla pararlel girilmeyeceğini,grup sürüşünde sıradan çıkıp tekrar girme yapılmayacağını bilir,anlar.
Daha sonra tekrar gelirsen bunu iyice detayıyla konuşuruz,grup sürüşü hakkında bilgilendirme yaparız.
Yalnız herhangi bir sebepten tekrarı yaşanması halinde bu kadar anlayışlı olamayız bunu da bilmeni isterim.
Tekrar ediyorum,
Hiç kimsenin hiç kimseyi tehlikeye atacak lüksü bulunmuyor.
Lodos fotolar için teşekkürler,ilk fotoyu neden koydun kestiremedim ama

Benim çektiğim makina wallace ın makinası,olay wallace da bitiyor yani,o atar yakında fotoları...
Darksilence,hakkaten çok güldük.Ben sonunda ağlarız diyodum ama ağlamadıkta

O kedi geldi şimdi gözümün önüne

Neydi o öyle...
Gülenay gelse (Avrupa Yakası ) bir tek o ağlatırdı bizi o kediyle

"Vurmaayııııın,vurmayıııııın vurmaaaayıın nee olursuunuzzz,hem yetiiim hem öksüüüz" ...