[Manisa MT] 5 Ekim Iftar Yemeği....

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
benimde burdan sööleyeceklerim var, grup yiyişinde hatalı davranan arkadaşlar var, adam bi yiyio bi yiyio soora derin nefes alınca masa ileri doğru kayıyodu, chatle başlayıp kutla biten biriydi hatırladığım kadarıyla. o kendini biliyo :queen: soora yeni aldığın bellik falan hikaye saklayamazın yavrum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben de gurup içişleriyle ilgili bişeler yazam.......

Lütfen hüpürdetmeden için kardeşim şu çaylarınızı....:queen: Alla alla taaa sesi buralara geliyor.... Gurup içinde de olmaz ki kardeşim......:pr:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
heh...
dökülün bakam etekteki taşları herkes yumurtlasın rahatlasın :queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
kumita45davut saol açıklaman için...
karmacomaharbi ne yemişim ben öle ya göbek aldı başını gidiyo nefes alırken masayı yerinden oynattım, ama asıl vurucu darbe duyulmazın montuna sığamayınca geldi bi dahaki ramazana kadar oruç tutucam ben:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
benim tüm gruptan şikayetim var bu kadar cana yakın sıcak olunmaz TUTKU YARATTINIZ
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
yazmayın artık resimde koymayın :pr::salut: gelemedim bana çok koydu ya hepinizi özlemiştim ne güzel göremedim göre gör :pr::pr::salut::salut:

wallaha çengiz abi seni bekledik,yoklamada yerine imza atacaklardı son anda farkettik.HEhehehee kolay gelsin abim

lodosabi saol resimler için...bizde seni özlemişik enerji doluydun yine maşaallah allah neşeni bozmasın...:rendeer:

Serkan abim resimler için teşekkür ediyoruz.Onca işinin arasında geldiğin için bi daha teşekkür ediyoruz.

:queen::queen::queen::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Ben de gurup içişleriyle ilgili bişeler yazam.......

Lütfen hüpürdetmeden için kardeşim şu çaylarınızı....:queen: Alla alla taaa sesi buralara geliyor.... Gurup içinde de olmaz ki kardeşim......:pr:

Yaa gelmiyonuz sonra kulaklarınız çay höpürdetme sesleriyle çınlıyor.Yeni br çınlama tarzı:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: Ama insan kendi içince fazla etkilemiyor

arkadaşlar dönüşte bende vardım sizinle gruptan kopmadım ama gruptan her kim koptuysa onada hak vermek lazım 3-4 tane motorun farlarının ayarı bozuk tahminim normal standartların üstünde lamba vattı kullanıyolar giderken ben kör oldum arada biraz uzaklaştım.baya yavaşladığım da oldu ama geçen olmayınca bornovaya kadar kör oldum valla

hemen açıklığa kavuşturalım.Siyah Ybr,ceketinde yıldız olan benim.Haa 3 haftaönce farımı değiştirdim.Ybr ler 35/35 ampul kullanırlar.Ee ben de gidip 35/35 ampul taktım haliyle.Far ayarım bozuk olsa bile kısa farla gittim hep ve kısa farlar hiç bir açıda insanın gözü almaz.O nedenle bahanen inandırıcı değil.



Manisadan sırayla...

Kullanıcılar
1. rots(Şener),Ceyda
2.Özer abi
3. Wallace Murat abi
4.Ben
gerisine bakmadım,göremedim zaten ama sonrasında 4. olduğun doğru ve .....

GRUP SÜRÜŞÜ KURAL BİİİİİR

Grupta kimse kimseyi geçemez,Yer değiştirme olacaksa da insanları tehlikeye atarak yapılmaz bu işlem.

Bu siteye üye olduysan ve grup sürüşüne katılacağını biliyosan ki toplantıya gelmeden mutlaka grupla döneceğini biliyordun,en azından sitede kuralları okumalıydın,bizim farlara laf edeceğine
Ha bir de sabuncu belinde biz sağdan giderken sen sol şeride geçiyordun ve Wallace Murat abinin motoru ile virajlara paralel giriyordunuz.Hepsi benim önümde olan hareketlenmelerdi,ister istemez görüyor insan.Sonra 400 cc lik bir makinan var ve Wallace 'ın (35 DDP 97,Keeway superlight Chooper) arkasına geçtikten sonra sabuncu belinde fazla yavaşladın,ben senin hemen dibinde kaldım,yüksek deviri ve gerekli sabit hızımı yakalamışken bayır yukarı fren yaptım ki saçma bişey olduğu farkındayım.Gitmeni bekliyorum ama gaz da açmadın bi süre.E hani fardan rahatsız olmuştun????

Amaç bizi yavaşlatıp sonra fırlayıp gözünü mü dinlendirmek?Sabuncubelini aşıyoruz,sol şeridi tıkıyosun,yok yani ,Allah korusun manyağın teki arabayla araba gelse sorun yaşamaman içten değil.Bunu kimse istemez,kendini fazla tehlikeye attın farkında olmadan.Senin için endişelendik ama bizi de tehlikeye soktun.Farkında değildin ama.Sonra Wallace ı da geçtin gittin ,daha doğrusu sana yol verdi daha fazla sorun yaşamamak için.Bunları aynen gördüğüm için yazıyorum.Biz arkada ne yapsak şaşırdık.Sen sola geçince hemen arkanda ben varım,sağa geçiyorum.Sağa geçiyorsun sola geçicem ama arkadakilerin de ayarı kaçıyor...

Eeee napcaz.Yapılacak şey önce kuralları oku...Oku ki ne senin malın canın ne de başkalarının canı,malı tehlikeye girsin grup sürüşte.

Bi daha ki sefere iyi bir sürüş dileğiyle:cat::cat::cat:

Murat abi senden de bi rica da bulunuyorum

2 hafta önce bi arkadaş bizim grup sürüşünü çok güzel resmetmişti.yaklaşık 7-8 motor vardık.Yeni katılan arkadaş da vardı hatta ve mükemmel bi sürüş ve geziydi.O fotoyu koyarsak güzel bir örnek olacağı kanaatindeyim.Teşekkürler

kumita45davut saol açıklaman için...
karmacomaharbi ne yemişim ben öle ya göbek aldı başını gidiyo nefes alırken masayı yerinden oynattım, ama asıl vurucu darbe duyulmazın montuna sığamayınca geldi bi dahaki ramazana kadar oruç tutucam ben:queen:

sen bu saatten itibaren niyetli olsan 3 gün sonra "NİYETİMİ BOZDUUUM ULEEYYYYYN!!!" diyeceksin.Ben senin çocukluğunu bilirim beee:cat::queen::queen:

senin o giremediğin monta millet çifter çifter girdi be

HAhahahhaaa resimlere bakınca daha bi netleşecek.Bu arada benim vucüt ölçülerim de ortaya çıkacak ya haadi hayırlısı


Şimdi birde gurup girişlerinden mi bahsedecez..... Teker teker girin kardeşim.....:queen::queen:

Ben yalnız çalışırım...
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Ben de gurup içişleriyle ilgili bişeler yazam.......

Lütfen hüpürdetmeden için kardeşim şu çaylarınızı....:queen: Alla alla taaa sesi buralara geliyor.... Gurup içinde de olmaz ki kardeşim......:pr:

alper akşam çay alacağımı almaya geldim martıya ama seni bulamadım oralarda,bak çayın üstüne yatma onagöre.:p:queen:

benim tüm gruptan şikayetim var bu kadar cana yakın sıcak olunmaz TUTKU YARATTINIZ

kardeş seni arayan nasıl bulcak bi işaret bıraksan.:silent::cyclopsan
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
duyulmaz,kumita45,chatkut açıklamalarınız iyi olmuş,teşekkürler.
Nedense yanılmadım,tahminim doğru.Hoş tahmin etmek çok da zeki olmayı gerektirmiyor,grup dışı bir tek cagriko vardı.

"Boşverin arkadaşlar o bozdu bu bozdu" cümlesini kurman bile bu olayın yeterince önemini kavrayamamış olduğunu gösteriyor.

Cagriko,herşey bir yana yani yanlış anlama ama ben şu kısmı anlamadım tamam grup sürüşü ilk defa yapıyor olabilirsin,
Peki kardeşim yaptığın şeyin mantıklı olduğunu nasıl düşündün,yani grubu tehlikeye attığını farketmek,yaptığın hareketlerin sonucunu kestirmek için kuralları bilmenede gerek yok ki,mantıklı düşünen bir insan kuralları bilmese dahi o yazılanları yapmaz,garip...
(Bak mesela Holygun da ilk defa katıldı grup sürüşüne,ama senin yaptıklarının hiç birini yapmadı,hemde altında 1000 rr olmasına rağmen.)

Neyse,burada uzuuun uzun yazı yazmayacağım.Diğer arkadaşlar sağolsun yazmışlar,uzatmayacağım.
Ama yaptığın şey gerçekten çok büyük hata ve biz bu tür şeylere asla göz yummuyoruz,bizimle gelirken bunu bil.Yaptığın şeyin kuralları bilmemekle alakası yok,kuralları bilmeyen bir insan bile durduk yerde frenaj yapılmayacağını,viraja yanında motorla pararlel girilmeyeceğini,grup sürüşünde sıradan çıkıp tekrar girme yapılmayacağını bilir,anlar.
Daha sonra tekrar gelirsen bunu iyice detayıyla konuşuruz,grup sürüşü hakkında bilgilendirme yaparız.
Yalnız herhangi bir sebepten tekrarı yaşanması halinde bu kadar anlayışlı olamayız bunu da bilmeni isterim.
Tekrar ediyorum,
Hiç kimsenin hiç kimseyi tehlikeye atacak lüksü bulunmuyor.



Lodos fotolar için teşekkürler,ilk fotoyu neden koydun kestiremedim ama :)Benim çektiğim makina wallace ın makinası,olay wallace da bitiyor yani,o atar yakında fotoları...

Darksilence,hakkaten çok güldük.Ben sonunda ağlarız diyodum ama ağlamadıkta :) O kedi geldi şimdi gözümün önüne:p Neydi o öyle...
Gülenay gelse (Avrupa Yakası ) bir tek o ağlatırdı bizi o kediyle :) "Vurmaayııııın,vurmayıııııın vurmaaaayıın nee olursuunuzzz,hem yetiiim hem öksüüüz" ...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
valla beyler ben bi daha ki sefere en arkaya geçerim isteyen önümde istediğini yapabilir ben kimsenin canını tehlikeye atacak bişey yapmadım o kadar kullanma becerim var belli bi mesafeyi koruduktan sonra hiç bişey olmaz yine de uyardığınız için teşekkürler nede olsa ilk sefer kusura bakmayın,
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
@forrap
Lodos fotolar için teşekkürler,ilk fotoyu neden koydun kestiremedim ama :)Benim çektiğim makina wallace ın makinası,olay wallace da bitiyor yani,o atar yakında fotoları...




tuncer'im ilk foto bizim akhisar'da ki toplaşmamızdan(sizinkilerin ani baskını esnasında) çekilmişti
çok enteresan bi kare idi çok komik bi sohbet vardı ama foto tam tersini anlatıyor öbür resimleri yükler iken o çıktı karşıma, ilgili kişilere gönderme babında oldu bu yükleme, zaten alması gerekende aldı mesajı
görev tamamlandı yani hehe ... :wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tamamdır abi anlaşıldı :)...
Sen yaptıysan vardır bir bildiğin demiştim zaten :)

Gürkay,şuan sayfaya bakıyorsun.Çok istedik o gün seninde gelmeni ama gelemedin.Kısmet başka zamana artık,özledik seni iskiyi ve diğer göremediğimiz dostları.
Umarım bir an önce eski günlerdeki gibi şöyle sağlam bir toplanabiliriz..
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
GÜRKAY'ın misafiri vardı iftara...
İSKİ istanbul yolcusu idi ama ben yinede son anda bastırdım mümkün olmadı...
FAVORİİ yi belki on kez cepten aradım (armut herif teli evde bırakıp zeytinliğe gitmiş :) )
zaten bende direct olarak yemeğe gelmemiştim vesile oldu yemekten sonraya yetişebildim bir saatte olsa dostları gördük :)
hasret giderdik ...
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
arkadaşlar grup sürüşü muhabbetine girmeden şunu dyeyim burada kimin altında ne motor var önemli değildir.burada birlik beraberlik ve disiplin önemli olmalıdır dye düşünüyorum:cat:
.
chatkut bikere benim ingilizcem gayet süperdi abicim.ortamın gürültüsünden onlar anlayamamış olabilir.sen ble anlamamışsın ben naber ne var ne yok dedim benim arkadaşlar nerede dedim yalnız kaldıysanızve sıkılıyorsanız burada ben ve chatkut olmak üzere iki cengaver emrinizde dedim.nasıl dedim bilmiyorum ama onlar ooo waaay flan gbisinden bişiler diyolardı:queen::queen:sen sadece ilk başları duymuşsun.:bounce:

Duyulmaz inşallah birdahaki sefere bu kadar cebelleşmeyiz de güzel organize oluruz.harbiden afalladık ya.

Davut Murat Aliço96 ve muhitin şefime o güzel muhabbetlerinden dolayı teşekkür ediyorum

wallace abi seni abartıyor ekip diyordum ama bir dahaki toplantılara kendi çay dolu termosumla gelecegim.leğenle iç abi leğenle.az söylemiş ekip.kavalını da al git:queen:

tanışma fırsatımın olmadıgı diğer güzel insanlarla en kısa zamanda tanışmayı umuyor ve iyigeceler diliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
Bütün Arkadaşlara Ayri Ayri Teşekkür Ederim.

çok Güzel Bir Geceydi.

holygun:bizim Içinde Sizlerle Tanişip Muhabbet Etmek çok Güzeldi.herzaman Görüşelim.

Wallace'in çay Içişine Bizde Hayran Kaldik Demlikte Durduğu Gibi Durmuyor Meret.

Tuncel Kardeşimizede Anlayişindan Dolayi çok Teşekkür Ederim.

Ayrica Ali Kardeşimiz Gitariyla Bizleri Büyüledi Onunda Sesine Sağlik.en Yakin Sürede Tekrar Görüşmek Dileğiyle.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
bizi seven sayan,,üşenmeden gelen,,tüm ama tüm dostlara teşekkürler,,yedik içtik eğlendik herkesin eline diline sağlık...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar güzel bir geceydi herkese teşekkür ederim. foroğrafları az sonra ekleyeceğim.

Grup sürüşü ile ilgili olarak asıl hata bende. ben bir an daldım ve grubu dönüşte bilgilendirmedim. Sadece Rots'a sen 1 ol dedim herkesin grup sürüşü yaptığını düşünmüştüm bizle. Neyse. bornova ayrımında da kopan bendim çünkü grup ikiye bölünecekti. bornovada kalanlar ve evlerine doğru yola devam edenler şeklinde. Bu konuda da Rots a bilgi vermediğim için koptum ve öne geçtim. Gerisini toplantılarda yüzyüze konuşuruz.
Sevgilerle.
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
Aranızda olamadığım için üzgünüm dostlarım. İstanbul'da olmam gerekiyordu. İnşallah başka sefere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst