[Manisa MT] 5 Ekim Iftar Yemeği....

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
arkadaşlar dönüşte bende vardım sizinle gruptan kopmadım ama gruptan her kim koptuysa onada hak vermek lazım 3-4 tane motorun farlarının ayarı bozuk tahminim normal standartların üstünde lamba vattı kullanıyolar giderken ben kör oldum arada biraz uzaklaştım.baya yavaşladığım da oldu ama geçen olmayınca bornovaya kadar kör oldum valla
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
sen arabayla gelmiştin sanırım yanılıyomuyum..?
bahsettiğin far konusu beni rahatsız etmedi...grup sürüsünü daha önce yapanlarıda rahatsız etmedi...bir tek sürüşü bozan arkadaşı rahatsız etti sanırım ben şahsen bu bahaneye hak vermiyorum ama buda bir görüş tabiiki dile getirdiğin iyi oldu far ayarı yüksek olan varsa dikkate alsın:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kim bozdu sürüşü... Kesin belifeless bozmuştur.... Diyodu zaten bozacam bozacam....:p
Özleme diyeyimde kulağını çeksin......


Eee foto çekinmedinizmi?.....
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
alp_tunay sürüşü alper abi bozdu bi daha grup sürüşüne almayacağız onu :p
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
yooo arabayla gelmedim en önden 4. motordum burgmanlı. özellikle beyaz ışıklı motorlardı uzun gibi yanıyolar biraz daha dikkatli olursak bu tip şeylerde daha ii olur
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alp_tunay sürüşü alper abi bozdu bi daha grup sürüşüne almayacağız onu :p

Zaten gurup beni bozar.... :p:p En iyisi double double gitmek.... Yada solo gidiceksin....

En güzelimi free takılıcaksın..... Nasılsa bir bozan çıkıyor her zaman........:cat:

Neyse.... Allahtan sorun yaşamamışsınız..... Sağ salim dönmüşsünüz....

Resimleri bekleyelim.........:cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Kim bozdu sürüşü... Kesin belifeless bozmuştur.... Diyodu zaten bozacam bozacam....:p
Özleme diyeyimde kulağını çeksin......


Eee foto çekinmedinizmi?.....

ahh bi bağlantı kurabilsem şu grupla sürüşüde bozucam farlarının ayarlarınıdaa
ahaliii ozza kopmuşşş ahhh ahhhh
içimmm gitttiiii
bi de anlatıyorlar ballandıra ballandıra
karınları ağlamışmış sabahlara kadarrr
ahhh be ne diyimmm:pr:

mecitt mekan vb herşey süperdi
ellerine sağlık
çıkarken herkesle vedalaştım sen arada kaynadın sanırım eren bekliyor diye huzursuz oldumm acele ettimm

darksilence özgüre sölee bi dahakine erken gelsinnnn
olmuyor böle assolist havaları

ali teşekkür ederimmm bilgilendirmen için
ben en kısa zamanda sana geri dönücemm

i-ben yokluğun hissediliyorrrr
ama biliyorumki yüreğin bizimleydi

bu arada arkadaşlar bi ara bi fon kurup wallace a bi kaval alalım
ara girişleri süperdii

sazla eşlik eden arkadaşlara
gitarda aliye teşekkürler çok ii geldii
özlemişimmmm ayvalıkk geldi gözümün önüne:salut:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
boşverin arkadaşar o bozdu bu bozdu ben herkesi manisa kavşağında gördüm kim bozdu onu da anlayamadım ya neyse ama süper bi geceydi mecit arkadaşımıza teşekkürler
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
cagriko,anlaşıldı kardeşim...
önden 4. motor olmadan önce kaçıncı motordun..?yada şöyle sorayım manisadan çıkışta kaçıncı motordun izmire kaçıncı girdin..?
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
boşverin arkadaşar o bozdu bu bozdu ben herkesi manisa kavşağında gördüm kim bozdu onu da anlayamadım ya neyse ama süper bi geceydi mecit arkadaşımıza teşekkürler

:queen::queen::queen: ben buna kahkaha atarım...
arkadaşım boşver dediğin şeyin ya farkında değilsin sen sanırım...herkesi manisa kavşağında görmen çok güzel elbette ama bi sağ şeride bi sol şeride geçip yolda zikzaklayıp grupta yerini korumamak hiç güzel değil...:silent:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
vesten 4.çıktım izmire waless arkasından 4. girdim zaten yollar ıslaktı kim koptu gitti ya benim motor yalpa bile yaptı bi ara tırstım valla bi daha bana zaten ders olsun en sondan gelcem

arkadaşım yerimi korumak isterim tabi ama dikkat ettiysen sinyal verip arkamdakileri uyarmaya çalışıyorum bozuk satıhtan dolayı şerit değiştirdim yolun durumunu farketmedin sanırım
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İiiice fit oldum ya...Ya söyleyin kim koptu kim uçtu?.... Yada ilk toplantıda çökelim üstüne.....:queen:

Kopmuş mopmuş ama popülaritesi uçmüş.....:p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
o manisanın virajlı yollarında gece gece sen boz grubu önünden giden farketmesin seni bide kaza yaptır acaip populariten artar valla alper abi:queen:
(işi geyiğe vuralım bari toplantıda konuşalım ciddi konuları :p)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470

bu ne bakış GÜRKAY :p aranızda husumetmi var :mrgreen:

gelelim toplantıda çektiğim birkaç fotoya(bunu oğlum çekti)


 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
vesten 4.çıktım izmire waless arkasından 4. girdim zaten yollar ıslaktı kim koptu gitti ya benim motor yalpa bile yaptı bi ara tırstım valla bi daha bana zaten ders olsun en sondan gelcem

arkadaşım yerimi korumak isterim tabi ama dikkat ettiysen sinyal verip arkamdakileri uyarmaya çalışıyorum bozuk satıhtan dolayı şerit değiştirdim yolun durumunu farketmedin sanırım

cagrigo kardeşimm bahsi geçenn grup sürüşündee hatalı olann motorr sendinnn, şimdii şöylee sölimm buradaa polemikk yadaa tartışmaa ortamı yaratmak yada yok sen kötü kullandın bu ne biçimm motor kullanmakk deyip kimseye çamur atmak dışlamakk falan değil kimsenin amacı.. sen hatalıydınn vee bunu bilerekk veyaa kastii yapmadınn grup sürüşü kurallarını bilmediğin içinn yaptın (ben 10 seneyi geçkindir motor kullanıyorum grup sürüşü kuralları die bişiyle iki ay önce tanıştım) farkındayımm zatenn az çokk muhabetimm varr senlee tanıyorum. hatann kısacaa şuu grup sürüşündee kafanaa göre şerit yadaa şerit içinde yerini değiştiremezsinn sıranı bozamazsın bu arkanda tarak vaziyetindee yolunaa devamm etmekte olan ekibindee seninn hamlenn yüzündenn devamlı şerittt içinde yerini değiştirmesinee sebepp olurr budaa hiçç istenmeyenn bir durumdurr. konuyuu kısacaa özetlersekk grup sürüşü kuralları yada grup sürşündeki hareket tarzları hakkında birdahaki toplantıda seninle yapacağımızz 5-10 dk. muhabbet sonucuu sendee grup sürüşündee problemsiz olarak yol almaya devamm edebilirsin, yada sitede ilgili topic e bakabilirsin. kardeşim iii gecelerr selamlarrrrr....
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ilk toplantıda bu konuyu ayrıntılı ele alalım zaten zamanı gelmişti kış geliyor artık EĞİTİMLER başlasın kış boyunca aralıksız çalışalım eğitimler başlasın grup şürüşü motor parkı yağışta kullanma işaretler gözden geçirilsin buna uymayanlar nasıl işkence görecek anlatılsın yol vermeyen araçlara yapılacak saldırı planları yenilensin baltalar çapa sapları zincirler hazırlansın :p
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
uleeeennn !!!!
resim yükledik o kadar sayfaya bakan yok :mrgreen:
gidin birbirinizi toplantıda yiyin acemi sürücüler :queen:

resimler zaten üçbin bilmem kaça beşbin bilmem kaç
ebem koşalandı ufaltayım yükleyeyim derken :cherry:

delü bunların hepsü bea dimi devletlüm forrap'üm
(chengiz abi seni saymıyorum abi:bounce:):rendeer:

yeminle hepinizi bi özlemişim ki sormayın..:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ben gürkaydan pıstım abii, resimde de ööle belli ediyom zaten , pc başında da tırstım. :queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
lodosabi saol resimler için...bizde seni özlemişik enerji doluydun yine maşaallah allah neşeni bozmasın...:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yazmayın artık resimde koymayın :pr::salut: gelemedim bana çok koydu ya hepinizi özlemiştim ne güzel göremedim göre gör :pr::pr::salut::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst