Kim bozdu sürüşü... Kesin belifeless bozmuştur.... Diyodu zaten bozacam bozacam....

Özleme diyeyimde kulağını çeksin......
Eee foto çekinmedinizmi?.....
ahh bi bağlantı kurabilsem şu grupla sürüşüde bozucam farlarının ayarlarınıdaa
ahaliii ozza kopmuşşş ahhh ahhhh
içimmm gitttiiii
bi de anlatıyorlar ballandıra ballandıra
karınları ağlamışmış sabahlara kadarrr
ahhh be ne diyimmm

r:
mecitt mekan vb herşey süperdi
ellerine sağlık
çıkarken herkesle vedalaştım sen arada kaynadın sanırım eren bekliyor diye huzursuz oldumm acele ettimm
darksilence özgüre sölee bi dahakine erken gelsinnnn
olmuyor böle assolist havaları
ali teşekkür ederimmm bilgilendirmen için
ben en kısa zamanda sana geri dönücemm
i-ben yokluğun hissediliyorrrr
ama biliyorumki yüreğin bizimleydi
bu arada arkadaşlar bi ara bi fon kurup wallace a bi kaval alalım
ara girişleri süperdii
sazla eşlik eden arkadaşlara
gitarda aliye teşekkürler çok ii geldii
özlemişimmmm ayvalıkk geldi gözümün önüne:salut: