- Katılım
- 24 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,993
sayın arkadaşalar bende bahsettiginiz motoru uzun zamandır araştırıyorum ve yaza almak istiyorum..baktım ve öle teknik bi arıza yok sadece vibrasyon sorunu var bana bunlar hakkında bilgi verebilirmisiniz??????????????:cat:
sevgili blackcat öncelikle hoşgeldin motor güzel daha kimseden şusu var busu var diye duymadım uzun yol şehir içi kullnım gayet iyi tavsiye ederim 100km'de 2.5 lt banzin yakıyor sana şimdiden hayırlı olsun