Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
sayın arkadaşalar bende bahsettiginiz motoru uzun zamandır araştırıyorum ve yaza almak istiyorum..baktım ve öle teknik bi arıza yok sadece vibrasyon sorunu var bana bunlar hakkında bilgi verebilirmisiniz??????????????:cat:

sevgili blackcat öncelikle hoşgeldin motor güzel daha kimseden şusu var busu var diye duymadım uzun yol şehir içi kullnım gayet iyi tavsiye ederim 100km'de 2.5 lt banzin yakıyor sana şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
2
sagool melocann'da birader burda kt kullanıcıları azaldı mı yoksa artık talep mi yok.......YA vibasyon nası motorda ve bunu engellemek için ne yapabilirss
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
sagool melocann'da birader burda kt kullanıcıları azaldı mı yoksa artık talep mi yok.......YA vibasyon nası motorda ve bunu engellemek için ne yapabilirss

vibrsyon zamanla eksiliyor ama yok olmuyor :pr: usta bişey önerdi ama yapmadım

motor sablamalarına takoz koyorsak gecer dedi ama cok zahmetli ne kadar dayanır bilmem deyince yapırmadım
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Arkadaslar Bu melocan var yaaa Mondial in Mit ajanı dikkat edin Karışmam :queen:
şaka Bi yana Melocan abii görüşemıoz bak ayıp oluyorrrr
Tek Motor Mondial 125KT Ben de alıcam ALLAHIN İziniylee
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Arkadaslar Bu melocan var yaaa Mondial in Mit ajanı dikkat edin Karışmam :queen:
şaka Bi yana Melocan abii görüşemıoz bak ayıp oluyorrrr
Tek Motor Mondial 125KT Ben de alıcam ALLAHIN İziniylee

yok canım estağfirullah ne demek llah herkese nasüp eder böle bi motor
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
8
herkese merhaba ben bu aralar motor almayı kafaya koydum hatta kt125 lere taktım almayı düşünüyom ama kimse iyi konuşmuyor sizler kullanıcısısınız nasıl almalımıyım ?
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
8
teşekkürler Gültekin hocem sağol var ol yarın bayiye gidip diparişi vericem bakalım nezaman gelecek inşallah en kısa sürede olur alacağım bayide olmadığında siparişle getiriyorlar daha iyi böylesi benim için illa siyah olcak yoksa bordo oluralırdım bekleyemezdim sonra boyatmayla uğraşırım saolun varolun
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Meka Motor süper kardes 125kt şehir içinde şehir dısında da iyi motor
ehh elbette kötü yanları olacaktır bu sana baglı bırasda eşşeğe biner gibi binmezsek sorun olmaz gozumuz gıbı bakıcaz temızlıgıne motoruna kısacası herşeyiyle ilgileneceksin ozaman bak bakalım motorda hata kusur olur mu Çin motorları bırasdaha kibar dıkkat edıceksın o kadar
Sımdıden Hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesinn
Allahım bana da nasip kısmet edersin inşallah (amın)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
herkese merhaba ben bu aralar motor almayı kafaya koydum hatta kt125 lere taktım almayı düşünüyom ama kimse iyi konuşmuyor sizler kullanıcısısınız nasıl almalımıyım ?

slm arkadaşım ben bu motoru yaklaşık 1.5 yıldır kullanıyorum bence sınıfının en iyi motorlarından biri tavsiye ederim bence eksik 2 yönü var 1.si vibrasyon 2.si uzun yola gitmeyi planlıyorsan hız limiti biraz düşük en fazla 110 yapıyor arabalar yanında aheste fıstık makamında gidince sinir oluyorum:pr::pr:(bu benim şahsi fikrim) ama uzun yolda bırakmaz seni gideceğin yere götürür

yakıt şehir içinde 75000 yakıyor uzun yolda basarsan yani zorlarsan motoru yine aynı yakıyor 75000 yani binimi gayet rahat yormuyor
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
15
selam arkadaşlar bende 1 ay önce aşık oldum bu tutkuya tabi motoru aldıktan sora abim almış bende onunsayes,nde tanıştım yıldırm aşkına vuruldum ilerde kısmet olursa şöle sağlam bi chopper alacam kendime buarda bende de 125 kt var
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
selam arkadaşlar bende 1 ay önce aşık oldum bu tutkuya tabi motoru aldıktan sora abim almış bende onunsayes,nde tanıştım yıldırm aşkına vuruldum ilerde kısmet olursa şöle sağlam bi chopper alacam kendime buarda bende de 125 kt var

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin şimdi senin topiğe msj atmıştım motor konusunda iyi tercih yapmışın tebrikler:cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
59
arkadaşlar ben motora ön cam takmayı düşünüyorum şu yarım chopper camlardan fiyatı ne kadar civarı
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ben safe bet in kini 20 ytl ye aldım ve kırıldı kırık yerden kestim baya bi hoş durdu akşama da resim ekleyeyim
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
85
arkadaşlar ben motora ön cam takmayı düşünüyorum şu yarım chopper camlardan fiyatı ne kadar civarı

iyi düşündünmü kardeş,uzun yolda sıkıntı yapabilir..motoru zorlar vede daha fazla yaktırır gibi geliyor bana..nihayetinde 125cc bir motor,gerçi çok güçlü bir makine bende 2 yıldır kullanıyorum ama yinede düşün derim..
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
iyi düşündünmü kardeş,uzun yolda sıkıntı yapabilir..motoru zorlar vede daha fazla yaktırır gibi geliyor bana..nihayetinde 125cc bir motor,gerçi çok güçlü bir makine bende 2 yıldır kullanıyorum ama yinede düşün derim..

bencede uzun yolda sıkıntı yapabilir şehir içinde gösteriş olrak fena olmaz zorlamazsında
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
59
ben şehir içi gösteriş için istiyorum uzun yol pek gitmiyorum zaten

ben safe bet in kini 20 ytl ye aldım ve kırıldı kırık yerden kestim baya bi hoş durdu akşama da resim ekleyeyim

alplion dostum resim ekleyecem demiştin unuttun galiba sana zahmet bi resmi koyda görelim
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hade kt'ci arkadaşlar nerelerdesiniz milletin topikleri almış başını gidiyor nerlerdesiniz bi konu açında konuşalım yaawwww
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst