sonunda hayalimdeki motoru aldım

Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Selam Uçanteneke, geçen hafta pek gezemedik, dolayısıyla fotoğraf da çekemedik. Bu hafta hava da iyi, ne dersin Küçük bir gezi yapsak mı acaba.
Motorları aldık ama henüz bir gezi yapamadık. Kanım kaynıyor, içim içime sığmıyor inan. Bir dolaşsak da kurtlarımızı döksek diyorum bu hafta sonu.
Görüşmek üzere hoşçakal kardeş, Selamlar.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Selam Uçanteneke, geçen hafta pek gezemedik, dolayısıyla fotoğraf da çekemedik. Bu hafta hava da iyi, ne dersin Küçük bir gezi yapsak mı acaba.
Motorları aldık ama henüz bir gezi yapamadık. Kanım kaynıyor, içim içime sığmıyor inan. Bir dolaşsak da kurtlarımızı döksek diyorum bu hafta sonu.
Görüşmek üzere hoşçakal kardeş, Selamlar.

nedemek Tutkun dostum iyi olur tabi cumartesi biraz meşkulum ama pazar olur bi açılalım biraz.
kafanda bi yer yoksa şöyle bi çilingöze doğuru gitsekmi hem senin diyer hobin yani foto için güzel görüntüler yakalarsın.:cat:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
allah kaza bela vermesin.. hayallerine kavuşmana sevindim... darısı benim de başıma... TDM850
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
öncelikle yeni motosikletin hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin güle güle binmek nasip etsin aydemir konusunda sana katılıyorum bende misafiri oldum kendisini yarım saat görecek tim ama yaklaşık 4 saat benimle ilgilendi tekrar teşekkür ederim aydemir dostum
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Bolca resim bekliyoruz ona göre:cherry:

nedemek ELINT dostum tabiki zaten Tutkun arkadaşımız amator fotorafçı ama makinası profesional olduğundan yolda gidrken ben çekerim durdukmu o çeker.
sana bol ve güzel enduro resimleri çekelimde belki daha çabuk alırsın enduronu:cherry:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
ne mutlu sanaki hayalini kurduğun motosikletine kavuşmuşsun. allah kaza bela vermesin kardeşim güle güle kullan . darısı diğer isteyipte alamayan arkadaşlarımızında başına olsun allah herkesin gönlüne göre versin .amin.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
öncelikle yeni motosikletin hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin güle güle binmek nasip etsin aydemir konusunda sana katılıyorum bende misafiri oldum kendisini yarım saat görecek tim ama yaklaşık 4 saat benimle ilgilendi tekrar teşekkür ederim aydemir dostum

sağol dostum Ademir bir ayrıcalıktı diyom ya elini verdinmi komple esir alıyo seni valla elinden gelse hiç brakmaz:cherry:
bende burdan tekrardan teşekür ediyorum kendisine ve inşalla bir an önce tekrar görüşürüz:cat:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
Çok güzel.. Teke kelime ile lezzetli bir makina.. Kaza bela görme inşallah.. Bu arada 2008 de yenisi geliyor diye duydum.. Bekleyenler var..
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
hayırlı olsun abi bir tane nazarlık tak vallah cok begendik oo motor aklımı aldı motor gule gule bın abi tekrar hayırlı olsun...
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
yamaha derki : efsane geri döndü... bence gerçektende geri dönmüş allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süpersin yaa insanın hayallerindeki motora kavuşması kadar güsel bişe olmas herlade
hayırlı uğurlu olur inş kazasız belasız kullanırsın
cok garip sanki ben hayabusa almışım gibi hissettim o kadar sevindim
abicim tekrar tekrar hayırlı olsun
tekerin düz bassın:)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
hadı hep bırlıkte ALLAH KAZA BELA GETIRMESIN HAYIRLI OLSUN DIKAT ET IYI BAK ONA (KENDINEDE :D:D:D:D) ALLAH KAZA BELA VERMESIN VE BIZEDE NASIP ETSIN :D
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlıolsun
allah kazabela vermesin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst