- Katılım
- 20 Mar 2005
- Mesajlar
- 297
Selam Uçanteneke, geçen hafta pek gezemedik, dolayısıyla fotoğraf da çekemedik. Bu hafta hava da iyi, ne dersin Küçük bir gezi yapsak mı acaba.
Motorları aldık ama henüz bir gezi yapamadık. Kanım kaynıyor, içim içime sığmıyor inan. Bir dolaşsak da kurtlarımızı döksek diyorum bu hafta sonu.
Görüşmek üzere hoşçakal kardeş, Selamlar.
Motorları aldık ama henüz bir gezi yapamadık. Kanım kaynıyor, içim içime sığmıyor inan. Bir dolaşsak da kurtlarımızı döksek diyorum bu hafta sonu.
Görüşmek üzere hoşçakal kardeş, Selamlar.