Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
2
Kafaya koydum Ninja 250 alacağım

Bende bir tane vardı Amerika'da yaşarken. Gelirken getirmediğime bin pişmanım. Ne yapıp yapıp alacağım. Gerekirse Amerika'dan alıp buraya yollatacağım. Vergi ıvır zıvır bile ekleyince yine de değer. Buradaki bayiye de sormuştum. Gelirse onbin dolara malolur size demişlerdi. Ondan ucuza getiririm bence. Bence Kawasaki'yi mesaj yağmuruna tutalım. Çok güzel motor bu.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
12.000 YTL'ye ZZR250 alacak kaç insan var ki bu ülkede de Kawasaki o motoru getirsin?
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
yaw zaten tasarımın değişmesi lazım böyle gelirse ben almam sahsen hyo daha modern bir tasarıma sayip bence durusuyla
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
12
Bu resimler yeni piyasaya sürülecek olan zx-250 ninja ya ait olabilir mi? Olabilirse gerçekten iyi bir başlangıç motoru olacak, hatta üstünden çok adam atar.

Ön far KLE500, arka koltuk 05-06 Zx-6 dan alınma duruyor... :?:
Motorun 250cc, 34hp olacağı rivayet... Bakalım rivayet gerçek olacak mı?








 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
2008 Kawasaki Ninja 250

Amerika satış fiyatı 3499 Dolar. Turkiye'ye gelir mi bilmiyorum gelirse ne kadar olur onu hiç bilmiyorum :mrgreen:





 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
600 lüğe yakın olur kesin amerikada bile o kdarsa burda kaç para olur meçhul :)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Tek kelime ile harika... 10.000 'den gelse bile çok iyi satış rakamlarına ulaşabilir bence... Süper....
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Amerikada 3500 $ ise buraya gelişi vergilerle 7000-8000 $ ı bulur o da en az 10.000 demek.Ayrıca Kawasaki parça problemi yaşayan bir firma gelse bile ne kadar tutulur bu model o da ayrı bir olay
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Amerikada 3500 $ ise buraya gelişi vergilerle 7000-8000 $ ı bulur o da en az 10.000 demek.Ayrıca Kawasaki parça problemi yaşayan bir firma gelse bile ne kadar tutulur bu model o da ayrı bir olay

Hyo GT250 R 9000 ytl den satılırken bu alet 10.000 den gelirse satış rekoru kırar.
Yedek parça konusunda hyosung'dan daha kötü olacaklarını hiç düşünmüyorum...

BU alet 10.000 ytl olursa bu dururken kim Hyosung'a 9000 ytl verir?
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
166
çok güzel yapmışlar arkadaşlar 4 japon un yanında diğerleri ( hyosung ve benzerleri) bisiklet olur anca bunu unutmayın
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yavv bunların böyle göründüğüne bakmayınn cbr 125 te yeni ksası 600 gibi duruyo ama bide yanında dur bak yani bu kadar kasalı olduğunu zannetmiyorum diyelimki kasalı eee hani lastik mobilet lastiği var üstündee

bu arada benim düşüncem bu kimse tartışma çıkarmasın lütfennn
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
yavv bunların böyle göründüğüne bakmayınn cbr 125 te yeni ksası 600 gibi duruyo ama bide yanında dur bak yani bu kadar kasalı olduğunu zannetmiyorum diyelimki kasalı eee hani lastik mobilet lastiği var üstündee

bu arada benim düşüncem bu kimse tartışma çıkarmasın lütfennn

Neden mobilet lastiği diyorsun :) 140 lık arka lastik var... ve 40 hp.
Türkiyeye gelirse tek olur bence :)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
kawasaki z-moto da oldugu sürece türkiyedeki itibarı hiçbir zaman diger japon modelleriyle boy ölçüşecek duruma gelemz:farao:

yavv bunların böyle göründüğüne bakmayınn cbr 125 te yeni ksası 600 gibi duruyo ama bide yanında dur bak yani bu kadar kasalı olduğunu zannetmiyorum diyelimki kasalı eee hani lastik mobilet lastiği var üstündee

bu arada benim düşüncem bu kimse tartışma çıkarmasın lütfennn

dgoru sölüosun bi bakıma iso...bende cbr alacagıma hyo yu tercih ederim..
yüksek performans yok belki ama görütnü ducati gib:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ertech :abi büyük ihtimalle gelmez türkiyeye ama gelirse fiyatıda 10000 olursa seside güzelse hiç düşünmeden satarım hyoyu tabi bide göründüğü gibiyse:rendeer: lastiğede bi çare buluruz artıkım benim motorda 150'lik var ufacık görünüyoo

wodka:Abi hyonun yanında ducati motormuu beaaaaa ducati hyoya benziyoo benceee:p:queen::rendeer:

Len iyiki tartışma çıkmasın dedik o yüzden alıntı yapıyonuz dimi :queen::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Ertech :abi büyük ihtimalle gelmez türkiyeye ama gelirse fiyatıda 10000 olursa seside güzelse hiç düşünmeden satarım hyoyu tabi bide göründüğü gibiyse:rendeer:

wodka:Abi hyonun yanında ducati motormuu beaaaaa ducati hyoya benziyoo benceee:p:queen::rendeer:

Len iyiki tartışma çıkmasın dedik o yüzden alıntı yapıyonuz dimi :queen::rendeer:

şimdi sne bize polimikçimi demek istiosun :)
al sana yeni bi polimik daha :queen:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
kawasaki z-moto da oldugu sürece türkiyedeki itibarı hiçbir zaman diger japon modelleriyle boy ölçüşecek duruma gelemz:farao:



dgoru sölüosun bi bakıma iso...bende cbr alacagıma hyo yu tercih ederim..
yüksek performans yok belki ama görütnü ducati gib:queen:

CBR 250R'i görmeden bu şekilde düşünmen çok normal :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst