- Katılım
- 26 Ağu 2005
- Mesajlar
- 2
Kafaya koydum Ninja 250 alacağım
Bende bir tane vardı Amerika'da yaşarken. Gelirken getirmediğime bin pişmanım. Ne yapıp yapıp alacağım. Gerekirse Amerika'dan alıp buraya yollatacağım. Vergi ıvır zıvır bile ekleyince yine de değer. Buradaki bayiye de sormuştum. Gelirse onbin dolara malolur size demişlerdi. Ondan ucuza getiririm bence. Bence Kawasaki'yi mesaj yağmuruna tutalım. Çok güzel motor bu.
Bende bir tane vardı Amerika'da yaşarken. Gelirken getirmediğime bin pişmanım. Ne yapıp yapıp alacağım. Gerekirse Amerika'dan alıp buraya yollatacağım. Vergi ıvır zıvır bile ekleyince yine de değer. Buradaki bayiye de sormuştum. Gelirse onbin dolara malolur size demişlerdi. Ondan ucuza getiririm bence. Bence Kawasaki'yi mesaj yağmuruna tutalım. Çok güzel motor bu.








