[İstanbul MT] Ev yemekleriyle iftara davet / 22.09.2007 Cumartesi

Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ümmet Abi organizasyon için öncelikle sana teşekkürler, sayende uzun süredir göremediğim SYMALİ (Ali) ve Sevim ile beraber olma şansım oldu..

Halis Abi, İhsan Abi, Çiçek, Alper ve Bülent fotoğraflar için teşekkürler :rendeer:

Vitessiz mod'um komtan'ım büyük insan Tencere seni çok seviyor :queen:

Arzucum dedikodular kaldı bi sürü anlatacaktın bana :pale:

Ayrıca kaskımı yalnız bırakmayan aye' ye ve Semih'e de ve tüm masaya teşekkürü bir borç bilirim :queen:

ve ve ve... katılan herkese bu keyifli akşam için teşekkürler :rendeer:


Tencere sen bizim herşeyimizsin ::160::
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
62
Mükkemel bir akşamdı.

İftar yemeğinin düzenlendiği mekandan daha sonra gittiğimiz haliç kıyısındaki tekneye kadar her sey çok güzeldi. Başta organizasyonda emeği geçenlere daha sonrada ikinci defa katıldığımız MT organisazyonunda sıcak ilgilerini esirgemeyen arkadaşlara çok teşekkür ederim.

Ayrıca uzun süredir görmediğimiz , görmesekte çok sevdiğimiz ve sık sık kulaklarını çınlattığmız arkadaşımız BB ile karşılaşmak akşama daha da bir renk kattı. (Umarım sınavın işi geçmiştir.)

Başka organizasyonlarda görüşmek dileğiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
browni ve mum hazırladım gelmedi birileri ama neyse yinede beraber güzel bi akşma geçirdik:cherry:
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
browni ve mum hazırladım gelmedi birileri ama neyse yinede beraber güzel bi akşma geçirdik:cherry:



tatlısız hayatı düşünemeyen ve browniye bayılan biri olarak yine de gelmediysem tuğçecim beni yanında tutabilen sebebin güzelliğinin tarifsizliğini anlamışsındır diye düşünüyorum :wiinkk:

dün akşam çok keyifliydi katkılarından dolayı sana da teşekkür etmek istiyorum tuğçe :rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:rendeer:yalnız klaflara bakın yahu ne güzel tencere uçsun bence yerinden:mrgreen:
hepimiz birarada olduk ve güzel zaman geçirdik
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
93
Ramazanın en güzel yanlarından biri de iftarı birlikte yapmak herhalde.Sizler güzellikleri yaşamışsınız ,ne mutlu...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bu buluşmada eksiğim motorumdu.. bi dahakine cbr 125 ile geliyorum sağolsun ertekin hediye eettti bana:)
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
hani benim içinde olduğum fotoğraf kareleri nerde? :salut: anti-fotojenik olduğumu biliyordum da, forumda yayımlanmayacak boyutta olduğunu bilmiyordum :queen:

bu buluşmada eksiğim motorumdu.. bi dahakine cbr 125 ile geliyorum sağolsun ertekin hediye eettti bana:)

önce kullanmayı öğrenmen lazım tuğçecim :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hani benim içinde olduğum fotoğraf kareleri nerde? :salut: anti-fotojenik olduğumu biliyordum da, forumda yayımlanmayacak boyutta olduğunu bilmiyordum :queen:



önce kullanmayı öğrenmen lazım tuğçecim :queen:

ben öğrenirim yeterki istek olsun insanın içinde dimi ya:cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
öğrenebilirmiyim bilmeeeem:D
olmadı ertech motorunu hediye eder biri kullanır yine bu sefer onda gider geliriz:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar akşamki iftar yemeğimiz tam beklediğimiz gibi keyifli ve huzurluydu katılan herkese gönülden teşekkürler,katılmak isteyipte işleri ve özel nedenlerden dolayı aramızsa olmayan arkadalarda kalben bizlerdeydi süreklki kulaklarını çınlattık bol bol.ayrıca sonradan atak yapıp bizleri onurlandıran SKULLHUNTER VE STARSAİLOR (ERHAN VE DAMLA) ya özel teşekkürler. İşte resimler

dsc02255hl1.jpg


dsc02258fr7.jpg


dsc02266lf1.jpg


dsc02274rs6.jpg


dsc02275mv7.jpg


dsc02281jh7.jpg


dsc02284ba4.jpg


dsc02291gn4.jpg


dsc02293yx6.jpg


dsc02294mb7.jpg


dsc02296by1.jpg


dsc02297hh6.jpg


dsc02298yb3.jpg


dsc02301lw1.jpg


dsc02303ld0.jpg


dsc02306lj1.jpg


dsc02307cj5.jpg


dsc02308bo7.jpg


dscn5166bj4.jpg


dscn5167aq9.jpg


net cok yavas oldugu ıcın suanda resimleri atamıyorum akşama devamı gelecek
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Gelmeyi istedim fakat imkanlardan oturu olmadi malesef. Muhabbeti kacirdik! :pale:

Ummet Bey resimleri bizlerle paylastiginiz icin tesekkurler.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
ummet abı benım resımlerım neredeyaa,aksam tekneden ayrıldıgımızda motorlarımızla cekılmıstık,4 tane yaklasık resımım olması gerekıyordu,bır zahmet bana ozelden sana maıl adresımı verıcem maıl olarak gonderırmısın cok tsk ler saygılar abıcımm:):):)falconlu achille.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Arkadaşlar buluşma çok güzeldi. Ayakalrınıza sağlık o havaya rağmen tatlısu motorcusu çıkmadınız ve geldiniz(arabayla gelen tatlısu motorcularına da teşekkürler:))..
Mekanı beğenmenize sevindim. Yalnız benim çok fecii içime oturdu ben gidemediğim halde kalkıp gittiniz yine Tophane'ye. Kesin iyi eğlenmişsinizdir bide siz şimdi :pr:
Neyse hesaplaşmamızı sonraya bırakıyorum :D
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Arkadaşlar buluşma çok güzeldi. Ayakalrınıza sağlık o havaya rağmen tatlısu motorcusu çıkmadınız ve geldiniz(arabayla gelen tatlısu motorcularına da teşekkürler:))..
Mekanı beğenmenize sevindim. Yalnız benim çok fecii içime oturdu ben gidemediğim halde kalkıp gittiniz yine Tophane'ye. Kesin iyi eğlenmişsinizdir bide siz şimdi :pr:
Neyse hesaplaşmamızı sonraya bırakıyorum :D

bi önceki tophaneyede gidemedim buna da ben napim:mrgreen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Dünkü iftar buluşması için yapmak istediğim teşekkür konuşmasını dün akşam ihsanhakan abim hepimiz adına yaptığı için fazla söze gerek yok diyorum.. :rendeer:

Mavi Haliç organizasyonu için Pınarr a teşekkürler gönderelim.. :rendeer: Yeni bi organizatör doğuyor dikkat edin bu kıza :mrgreen:

Tophane'de sağlam muhabbet yaptık yine.. Su suuu diye haykırdığım bi aralar şemsiyeden kafama boca olan sular epeyce matrak bi durum çıkardı ortaya.. Mide rahatsızlığım nedeniyle çok uzatamadık erken kalktık.. ( gece 2 falandı heralde :cherry:)

3 Buluşma noktasında da ortamımıza renk katan herkese gönülden teşekkürler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst