- Katılım
- 10 Ağu 2007
- Mesajlar
- 144
Afiyet şeker olsun, resimler içinde ayriyeten teşekkür ederim, her ne kadar çaydanlığın arkasında kalsamda güzel bir ikili olduğumuzu farkettim onunla![]()
Ben alışmıştım çaydanlığa aslında, çıkarken götürüyodumda garson yakaladı bi dahakine artık...
Fotolarda Ducati Monster gördüm sanki.
img4826lr9.jpg bu resimde ters yone bakan motoru kastediyorsan (motor bilgim iyi degildir, yaniliyorsam mazur gor), o motor bizim gruptan degildi. Bizden sonra yarisacak olan elemanlara ait..
Son düzenleme:





