Herkese gecenin bu saatinden selamlar.. Oncelikle organizasyona ismini veren ve katilimin artmasi icin caba harcayan Tugce'ye, organizasyonu MT'ye acan Aye'ye, sohbetiyle beni yalniz birakmayan Murat (Aye), Pinar, Gorkem, Ertekin, Mehmet, Tugce, Semih ve ismini hatirlayamadigim (ozur dilerim ::utangac

diger 2 abime, geceye neseli sesi ile katilip internete bile erismemizi saglayan HaliS abiye, macin son dakikalarini da olsa birlikte izleme zevkine eristigim Bulent'e (Syriana) ve katilan fakat muhabbet etme firsatini bulamadigim diger abi ve arkadaslarima cok tesekkur ediyorum..
Tabi organizasyonun ardindan karting'e gitme fikrini ortaya atan, ve karting pistinde birlikte pistleri aglattigimiz Gorkem'e ayrica tesekkur ediyorum :rendeer: Acaip kapistik vallahi, tampon tampona mi dersin, yan yana mi :queen: Gorkem bunu mutlaka tekrarlamaliyiz :wiinkk: Telefonunu da aldin sanirim sen oranin, mutlaka ara ara gidip kapisalim orada :cat:
Bu kadar lafin uzerine artik resimleri eklemeye baslayabilirim sanirim

"Bir Melih klasigi" olsun; resimlerin kucuk simgelerini koyacagim buraya, normal hallerini gormek/indirmek isteyenlerin ise isini kolaylastirip rapidshare baglantisi ise
Iste burada
Sohbet ettigim, fakat ismini hatirlayamadigim abilerimden biri, Gorkem ve Ertekin.. Gorkem'in dizliginin elinde ne isi var diye sormayin, ben de bilmiyorum :mrgreen:
Halis abiye hosgeldin diyoruz

Resimde gorunmese de Pinar da ayakta su an, her zamanki gibi :cherry:
Mehmet ve Tugce (Tugce profilden cikmis ama tanirsiniz, forum resmi de buna yakin ne de olsa

)
Caydanligin onune oturma sanssizligini gosterdigi icin abimiz gece boyunca cay servisi yapti, ellerin dert gormesin abicim :rendeer:
Ve katilimcilara bir bir bakalim
Bu da ben

Resim icin tesekkurler Seral :rendeer:
Sagol Murat valla sen de olmasan kimsenin gonullu olup da resmimi cekecegi yok
Pinar: Nayirr istemiyorum artik, git, lutfen git..
Gorkem makinayi kurcaliyo, aman bozmayasin!! Aye,
Jardine egzosuyla duman eder seni valla
Yavas yavas kalkma hazirliklarindayiz, bulusma mekanindaki son pozlar
Ve karting pistine gelmis bulunuyoruz..
Seral ve cıbırı
Gorkem, eli belinde geliyo..
Gorkem'in el hala belde
Motorlarimizi tek sira dizdik..
Bu ne sizce??
Ve yariscilarimiz pistte.. Go MT Gooooo :queen:
Biz yarisirken diger arkadaslarimiz vakit geciriyor iste
Ve yaris da bittiiii

ale: Hadi toparlanin eve gidiyoruz.. :silent: Gitmiyo muyuz? Tophane mi?? Abi topa tutarlar sirketten bizi sonra, size iyi geceler
