[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
en son çıkan gruptan ilk eve gelen benim sanırım...baya hoş sohbetli güzel yani klasik bir MT buluşması oldu...hani evde oturup maç seyretseydim sinirden heralde duvarları ısırırdım...zaten cimbom ne tat bıraktı bizde ne tuz orasıda ayrı bir enstantene...

işin özü ben çoğu kişi gökten iki damla yağmur düştü diye gelmez sanıyodum ama yanıldım...katılım 20 kişiden fazlaydı...çoğu yerde sular sel olup akmış ama bizim cafenin oraya damla düşmedi nerdeyse...:mrgreen: inşallah dönüş yolunda bir sıkıntı olmadan herkes evine varır...:rendeer:

edit benden önce tuğçe yazmış ama ben ondan önce geldim...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
herkese çok teşekkürlerrrr...
ümmet abim bitanesin yollarda bırakmadın beni:)

fotoraf istiyoz hamfendii...bıdı bıdı değil...dedikodular neler...kim ne dedi...kulağımı çınlatan oldumu ondan haber ver...:p


ne çok sevenin varmış yaa...kıskandım şimdi senii...:p

en son çıkan gruptan ilk eve gelen benim sanırım...baya hoş sohbetli güzel yani klasik bir MT buluşması oldu...hani evde oturup maç seyretseydim sinirden heralde duvarları ısırırdım...zaten cimbom ne tat bıraktı bizde ne tuz orasıda ayrı bir enstantene...

işin özü ben çoğu kişi gökten iki damla yağmur düştü diye gelmez sanıyodum ama yanıldım...katılım 20 kişiden fazlaydı...çoğu yerde sular sel olup akmış ama bizim cafenin oraya damla düşmedi nerdeyse...:mrgreen: inşallah dönüş yolunda bir sıkıntı olmadan herkes evine varır...:rendeer:

edit benden önce tuğçe yazmış ama ben ondan önce geldim...:p

yavrucum sen izin aldınmı bakem yengeden ondan haber var...:p


bugün aradığında patron yanımdaydı ya...bide uyuz olur araba kullanırken telefonla konuşmaya...dalgınlıkla açmışım manyak baktı...:p
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
barı bende bırseyler aktarayım,gelen arkadaslara cok tsk edıyorum,tugcenın dusundugu org du ama benımde mekanım oldugundan gelen arkadaslar aynı zamanda benımde mısafırım sayılırlar neden olsa hısarustunde oturuyorum,bulentcım senınle ıyı sohbet yaptık,bır ara yıne goruselım,takıl bana sana ıstanbulu gezdıreyımmm:))))))))))))sohbet ımkanı olmayan dıger arkadaslarında bulunmasından ayrı keyıf aldım hepınıze cok tsk edıyorum dostlarım.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
fotoraf istiyoz hamfendii...bıdı bıdı değil...dedikodular neler...kim ne dedi...kulağımı çınlatan oldumu ondan haber ver...:p


ne çok sevenin varmış yaa...kıskandım şimdi senii...:p



yavrucum sen izin aldınmı bakem yengeden ondan haber var...:p


bugün aradığında patron yanımdaydı ya...bide uyuz olur araba kullanırken telefonla konuşmaya...dalgınlıkla açmışım manyak baktı...:p


ula tatlı su motorcusu geldiğin gittiğin yok işin gücün geyik...ordan yazmak kolay çıkıp gelseydinya avrupa yakasında köprü yok bişey yok...sana dedikodu medikodu yok...gelip canlı canlı yaşasaydın çokda merak ediyosan...:farao:

barı bende bırseyler aktarayım,gelen arkadaslara cok tsk edıyorum,tugcenın dusundugu org du ama benımde mekanım oldugundan gelen arkadaslar aynı zamanda benımde mısafırım sayılırlar neden olsa hısarustunde oturuyorum,bulentcım senınle ıyı sohbet yaptık,bır ara yıne goruselım,takıl bana sana ıstanbulu gezdıreyımmm:))))))))))))sohbet ımkanı olmayan dıger arkadaslarında bulunmasından ayrı keyıf aldım hepınıze cok tsk edıyorum dostlarım.

aşin abi bende seninle tanışdığıma memnun oldum ama GS tüm gecemizi mahvetti ne yazıkki...:pale: ama yinede birbirimize baya yakınmışız görüşürüz abi ara sıra...:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi herkese teşekkürler syriana ve achile gece kısa gibi oldu sizle oturum sohbet atmek nasip olmadı artık cumartesiye :)

bu arada dönüşte burgman ı veren halis abiye teşekkürler :)

radyo dj yi gibi konuştum burdan amcama selamlar:p

neyse abi köprüye çıkarken bi ara önümde achille i gördüm galiba nx4 falcon ve üzerinde siyah montlu (montun arkasında kırmızı desenleri vardı bi) adam o sensin sanırım...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Istirak ettigim ikinci MT bulusmasina yine "SuSpect" Bugra arkadasimin sponsorlugunda geldim. "Syriana" Bulent, Achille, "Aye" Murat, "Metalgod" Semih, "Discordian" Mehmet, Pinar, Ertekin, Gorkem, "Neveragain34" Mustafa, Ummet Bey, diger ismini hatirlayamadigim buyuklerim, arkadaslarim ve ve ve Tugce sizlerle birlikte olmak güzeldi. Hepinize tesekkurler. Beni yakin markaja alan SuSpect, Syriana, Achille, Aye ve Metalgod'a ilaveten tesekkur ederim! Motosikletlerle alakali cok guzel muhabbet etmis olduk.

Tekrar gorusmek uzere...

Not: Gozlerim Muzaffer Agabey'i ve Irem Abla'yi aradi. Bildigim kadariyla onlarda gelecekti. Zeytinli'de Bugra ve Semih tanistirmisti, sohbet ederken dinlemekten zevk almistim. Muzaffer Agabey madem gelmediniz, buradan saygilar gonderebiliyorum ancak. Umarim bir dahaki sefere denk geliriz. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ya ben önce eve geldim.. fotolar bende değilll ama koycaklardır heralde işalah işte:mrgreen: şimdi aye aradı onlarla gidemedim ben arkadaşımda kalıorum onlar hala devam ediolar eğlenceye:)

Ben çıkıyorum.. Başka erken giden varmı?
Erken gidenler iftarı Tuğçede açıcakmış :D

pınarcım sayende 18.21 de buluştukkk:cherry:
ilk geken pınar dı kutluyorumm:queen:

fotoraf istiyoz hamfendii...bıdı bıdı değil...dedikodular neler...kim ne dedi...kulağımı çınlatan oldumu ondan haber ver...:


sen gelme sora foto iste oh ne iyi valla:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi gene kartigene gitt bunlar ya :( ben gidemedim uff puff
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Maç ve hisar muhabbetinin sonlarına yetiştim:( Çok çalışıyorum çoook ama bir şikayetim yok.

Neyse Maslak'da tam bir sağanak vardı. Sahil yoluna doğru giderken ıslak asvalt bıçakla kesilmiş gibi kuruya geçti. Şaşırarak buluşma yerine vardım. Ordan bizim eve yürüme mesafesindeki go-kart pistine gittik. Görkem ve Melih'in çekişmesi güzeldi:) Onlar (aye, melih, ?,?, pınar, ertekin, görkem, discordian) Tophane'ye sabahın ilk ışıklarını izlemeye gitti. Devamı onlarda...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Hele şükür seninlede tanışabildim seral :)

Telsizden devamlı konuştuk ama seni canlı kanlı görmek nasip olmamıştı. :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
devamında olmak istiyorum :D ben şimdi motosikletimi yapıp gitmezmiyim yanlarına bi kasayım aşaağıda bakalım noolcak :mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Hele şükür seninlede tanışabildim seral :)

Telsizden devamlı konuştuk ama seni canlı kanlı görmek nasip olmamıştı. :)

Heheheh gerçekten komik oldu. Zeytinli Rock Fest. boyunca telsizden konuştuk. Diğer festivalde de yüzüme fener tutup etrafamı görmemi engelledin. Neyse :p
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Arkadaşlar 2. MT buluşmamdı ama çok keyif aldım hepinize çok teşekkurler

Bu arada demlik niye bende kaldı ben hala onu anlamadım umarım cumartesi bulaşıklarda bana kalmaz:))
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Herkese gecenin bu saatinden selamlar.. Oncelikle organizasyona ismini veren ve katilimin artmasi icin caba harcayan Tugce'ye, organizasyonu MT'ye acan Aye'ye, sohbetiyle beni yalniz birakmayan Murat (Aye), Pinar, Gorkem, Ertekin, Mehmet, Tugce, Semih ve ismini hatirlayamadigim (ozur dilerim ::utangac:) diger 2 abime, geceye neseli sesi ile katilip internete bile erismemizi saglayan HaliS abiye, macin son dakikalarini da olsa birlikte izleme zevkine eristigim Bulent'e (Syriana) ve katilan fakat muhabbet etme firsatini bulamadigim diger abi ve arkadaslarima cok tesekkur ediyorum..
Tabi organizasyonun ardindan karting'e gitme fikrini ortaya atan, ve karting pistinde birlikte pistleri aglattigimiz Gorkem'e ayrica tesekkur ediyorum :rendeer: Acaip kapistik vallahi, tampon tampona mi dersin, yan yana mi :queen: Gorkem bunu mutlaka tekrarlamaliyiz :wiinkk: Telefonunu da aldin sanirim sen oranin, mutlaka ara ara gidip kapisalim orada :cat:
Bu kadar lafin uzerine artik resimleri eklemeye baslayabilirim sanirim :) "Bir Melih klasigi" olsun; resimlerin kucuk simgelerini koyacagim buraya, normal hallerini gormek/indirmek isteyenlerin ise isini kolaylastirip rapidshare baglantisi ise Iste burada ;)

Sohbet ettigim, fakat ismini hatirlayamadigim abilerimden biri, Gorkem ve Ertekin.. Gorkem'in dizliginin elinde ne isi var diye sormayin, ben de bilmiyorum :mrgreen:




Halis abiye hosgeldin diyoruz :) Resimde gorunmese de Pinar da ayakta su an, her zamanki gibi :cherry:


Mehmet ve Tugce (Tugce profilden cikmis ama tanirsiniz, forum resmi de buna yakin ne de olsa :p)




Caydanligin onune oturma sanssizligini gosterdigi icin abimiz gece boyunca cay servisi yapti, ellerin dert gormesin abicim :rendeer:








Ve katilimcilara bir bir bakalim :)

































Bu da ben :) Resim icin tesekkurler Seral :rendeer:


Sagol Murat valla sen de olmasan kimsenin gonullu olup da resmimi cekecegi yok :)




Pinar: Nayirr istemiyorum artik, git, lutfen git.. :p




Gorkem makinayi kurcaliyo, aman bozmayasin!! Aye, Jardine egzosuyla duman eder seni valla :)


Yavas yavas kalkma hazirliklarindayiz, bulusma mekanindaki son pozlar








Ve karting pistine gelmis bulunuyoruz..


Seral ve cıbırı :)




Gorkem, eli belinde geliyo..


Gorkem'in el hala belde :)


Motorlarimizi tek sira dizdik..






Bu ne sizce??


Ve yariscilarimiz pistte.. Go MT Gooooo :queen:






Biz yarisirken diger arkadaslarimiz vakit geciriyor iste :)






Ve yaris da bittiiii :pale: Hadi toparlanin eve gidiyoruz.. :silent: Gitmiyo muyuz? Tophane mi?? Abi topa tutarlar sirketten bizi sonra, size iyi geceler :)






 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Afiyet şeker olsun, resimler içinde ayriyeten teşekkür ederim, her ne kadar çaydanlığın arkasında kalsamda güzel bir ikili olduğumuzu farkettim onunla :)

Ben alışmıştım çaydanlığa aslında, çıkarken götürüyodumda garson yakaladı bi dahakine artık...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst