[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Afiyet şeker olsun, resimler içinde ayriyeten teşekkür ederim, her ne kadar çaydanlığın arkasında kalsamda güzel bir ikili olduğumuzu farkettim onunla :)

Ben alışmıştım çaydanlığa aslında, çıkarken götürüyodumda garson yakaladı bi dahakine artık...

:) Evet caydanlik sizin eliniz icin yaratilmis gibiydi, butunlediniz birbirinizi adeta :p Ama degisiklik olsun diye sonraki organizasyonlarda baskalarina devredin bence :wiinkk:

Fotolarda Ducati Monster gördüm sanki.

img4826lr9.jpg bu resimde ters yone bakan motoru kastediyorsan (motor bilgim iyi degildir, yaniliyorsam mazur gor), o motor bizim gruptan degildi. Bizden sonra yarisacak olan elemanlara ait..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Tek bir karede dahi yokum! :cyclopsan
Fotojenik degilimdir zaten! :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Melih fotolar için çok teşekkürler... Yarışımız da mükemmeldi... Bir go-kart bu kadar mı çekişmeli olur... Rossi ve Pedrosa gibiyiz valla.

Biz go-karttan sonra ertekin , ben , mustafa , murat , pınar tophaneye gittik. ertekin sanırım 2 civarı ayrıldı biz sabahladık... hatta biraz önce döndüm eve... sahaba kadar muhabbet ettik zamanın nasıl geçtiğini anlamadık valla...
Güzel bir buluşma oldu herkese teşekkürlerimi sunarım :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Alperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr güzel bi akşam geçirdin miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen: :cherry:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Alperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr güzel bi akşam geçirdin miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen: :cherry:

evet takımımla beraberdim dün akşam:bounce:
önce biraz şok ettiler beni ama sonradan toparladılar sağolsunlar
takımımı ve takımdaşlarımı çok seviyorum :mrgreen::queen::queen:

DIE FOR YOU GS
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
evet takımımla beraberdim dün akşam:bounce:
önce biraz şok ettiler beni ama sonradan toparladılar sağolsunlar
takımımı ve takımdaşlarımı çok seviyorum :mrgreen::queen::queen:

DIE FOR YOU GS

Doğru sizin toparlanmış haliniz anca bu oluyor :cherry::cherry:

I Love You Fenerbahçe
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Doğru sizin toparlanmış haliniz anca bu oluyor :cherry::cherry:

I Love You Fenerbahçe

evet haklısın tubiş toparlandıktan sonra bide tam oynamaya başlarsak bi UEFA kupası daha alırız felan kahrından ölen febeşliler görmek istemiyorum artık
malum 2000 senesinde çok febeşli gitti öbür tarafa :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
evet haklısın tubiş toparlandıktan sonra bide tam oynamaya başlarsak bi UEFA kupası daha alırız felan kahrından ölen febeşliler görmek istemiyorum artık
malum 2000 senesinde çok febeşli gitti öbür tarafa :mrgreen::mrgreen:

Ne 2000 senesiymiş beeee. Yazık size de haaaa, onunla avundunuz bunca zaman şimdiden sonra o da paklamayacak sizi :queen::queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Ne 2000 senesiymiş beeee. Yazık size de haaaa, onunla avundunuz bunca zaman şimdiden sonra o da paklamayacak sizi :queen::queen:

biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu:bounce:

UEFA CUP WINNER 2000 GALATASARAY :bounce:

UEFA SUPER CUP WINNER 2000 GALATASARAY :bounce:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
img4826lr9.jpg bu resimde ters yone bakan motoru kastediyorsan (motor bilgim iyi degildir, yaniliyorsam mazur gor), o motor bizim gruptan degildi. Bizden sonra yarisacak olan elemanlara ait..
Tühh be :)
Bu arada bu Ramazan ayında bunca kişiye çay ısmarlayan 2xTugce den Allah razı olsun.Büyük sevap işlemiş:queen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
oh ohhh ne güzel eğlenmişler :) zamanım olsa gelicektim bende ama bu aralar yoğunlaştı işler :pale: inş. bir dahaki buluşmada kesin ordayım
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Melih fotolar için çok teşekkürler... Yarışımız da mükemmeldi... Bir go-kart bu kadar mı çekişmeli olur... Rossi ve Pedrosa gibiyiz valla.
:cat:

Biz go-karttan sonra ertekin , ben , mustafa , murat , pınar tophaneye gittik. ertekin sanırım 2 civarı ayrıldı biz sabahladık... hatta biraz önce döndüm eve... sahaba kadar muhabbet ettik zamanın nasıl geçtiğini anlamadık valla...

Ertesi gun ise gelmek zorunda olmadigim bir gun, mesela bir cuma gunu bulusma ayarlayalim da soyle sabahlama isinde bir kez de beb olayim ya.. Meselaaaaa haftaya cumaya ne dersiniz? Bunun icin baslik mi acsam :) Yalniz bulusma yeri yine karsida olsun, levent'e de rahatlikla gidebilelim bulusma sonrasinda :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
abi herkese teşekkürler syriana ve achile gece kısa gibi oldu sizle oturum sohbet atmek nasip olmadı artık cumartesiye :)

bu arada dönüşte burgman ı veren halis abiye teşekkürler :)

radyo dj yi gibi konuştum burdan amcama selamlar:p

neyse abi köprüye çıkarken bi ara önümde achille i gördüm galiba nx4 falcon ve üzerinde siyah montlu (montun arkasında kırmızı desenleri vardı bi) adam o sensin sanırım...

:queen:ewet bendımm bulentı bıraktım yakın bır yere kadar, ordan tekrar döndumm:queen:korna calsaydın paslasırdık.:queen::queen:

Arkadaşlar 2. MT buluşmamdı ama çok keyif aldım hepinize çok teşekkurler

Bu arada demlik niye bende kaldı ben hala onu anlamadım umarım cumartesi bulaşıklarda bana kalmaz:))

dostum ne yaptın yaaa,sen sımdı mt gurubunun caycısı olmaya hak kazanıyorsun,bardak bıter;doldurrrrrrrrr,sonrasında bır tane daha.daha.daha.daha....koptum ya bır araaa,dostum en yakın zamanda ehlıyetını alman ve trafıkde az rıske gırerek katılmanı ıstıyorum,:)

Afiyet şeker olsun, resimler içinde ayriyeten teşekkür ederim, her ne kadar çaydanlığın arkasında kalsamda güzel bir ikili olduğumuzu farkettim onunla :)

Ben alışmıştım çaydanlığa aslında, çıkarken götürüyodumda garson yakaladı bi dahakine artık...

:queen::queen::queen: yahuu kopma noktasındayımm:) aman sakın haa,benım sureklı gıttım bır mekan sonrasında cay+demlık parası ısterler..:queen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
tuğçeye çok ama çok teşekkür ederim, böyle bir buluşmaya öncülük ettiği için özlediğimiz birçok arkadaşla tekrar görüşme imkanımız oldu.çokta güzel oldu çaylar için ayrıca teşekürler, gelen arkadaşlara gönülden teşekürler.yağmur ve özel nedenlerden dolayı gelemeyenler çok üzülmesin bol bol kulaklarını çınlatık.bende kalan resimöler vardı onlarıda atıyorum bazıları fluğ çıkmış kusura bakmayın artık








 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Melih fotolar için çok teşekkürler... Yarışımız da mükemmeldi... Bir go-kart bu kadar mı çekişmeli olur... Rossi ve Pedrosa gibiyiz valla.

Biz go-karttan sonra ertekin , ben , mustafa , murat , pınar tophaneye gittik. ertekin sanırım 2 civarı ayrıldı biz sabahladık... hatta biraz önce döndüm eve... sahaba kadar muhabbet ettik zamanın nasıl geçtiğini anlamadık valla...
Güzel bir buluşma oldu herkese teşekkürlerimi sunarım :cherry:

Şimdi ben sana öğrencilik yıllarının ne kadar güzel olduğu üzerine 8 saat konuşsamda anlatamam.. Seni bekleyen 4 tane müdürün olunca, ve işe geç kalmışsan, sabah o muhteremleri görür görmez anlıyorsun.. Baba beni okula gönder diye bağırmak istiyorum :p
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
:queen:ewet bendımm bulentı bıraktım yakın bır yere kadar, ordan tekrar döndumm:queen:korna calsaydın paslasırdık.:queen::queen:

ya aşin abi sorma senle o kadar konuştukya Gültepe'den falan dedim kesin Gültepe'de oturuyosun senin arkadana takıldım geldim...bi baktım sola park ettin indin dedim hayret niye durduki acep...sonradan anladımki evin ordaymış...:mrgreen: neyseki sonrasında beni 4.levent'e bıraktın sağolasın tekrardan...:cat:

bu arada tüm ofsayt resimler bende...akşamla yollarım kısmetse...varmı yayınlanmasını isteyennnn...:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
ya aşin abi sorma senle o kadar konuştukya Gültepe'den falan dedim kesin Gültepe'de oturuyosun senin arkadana takıldım geldim...bi baktım sola park ettin indin dedim hayret niye durduki acep...sonradan anladımki evin ordaymış...:mrgreen: neyseki sonrasında beni 4.levent'e bıraktın sağolasın tekrardan...:cat:

bu arada tüm ofsayt resimler bende...akşamla yollarım kısmetse...varmı yayınlanmasını isteyennnn...:queen:

Bulent, bir kare resmim varsa iclerinde cok makbul gecer! :p

Yukarida eklenmis resimlerin hic birinde yokum! :cyclopsan Hayalet falan da degilim hani! :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst