Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bana laf mı attın şimdi sen???
gelmedim diye mi söyledin bakiim bunu

mazeretin var asabisin sen....:p


tabi buluşalım cbf ekibi herzaman her daim aktif olmalı :p Gerçi benim gelmem biraz güç fakat genede gelmeye çaışırım.:pr::salut:


bırak paşam bu edebiyatı...sanal cbfcisin sen...öle yazıyon bi nümeron yok...:p

CBF 150 mi biraz önce sattım , muhtemelen şu anda Kocaeli ye doğru gidiyordur. Kask dahil aksesuarlarla 2950 ye verdim , bu arada bizim motorun noter masrafı 163 ytl tutuyor.

Bir daha motor alırmıyım bilmiyorum ama seneye yaz başında ellerim kaşınmaya başlarmış gibi geliyor :p :p


haydi hayırlı olsun...inan ki bende uzun yola çıkan biri olarak makinamızın torku hızı benide üzüyor...ama düşünüyorumda Ocak 15 ten bugüne kadar 925 km de beni üzmedi...evimden işime işimden evime gidebildiğim zürece ne mutlu bana...iki gezide 150-160-200 görmeyiveriyim...aman parayı harcam...diğer motora sermaye yaparsın üzerine eklersin falan...yani işini tabiki bilirsin ama o parayı 50-100 sağa sola derken azaltır insan...kendimden biliyom...:p

Başın sağ olsun arkadaşım. Allah tez zamanda yenisine kavuşmanı nasip etsin.



amin...:p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
mazeretin var asabisin sen....:p
bırak paşam bu edebiyatı...sanal cbfcisin sen...öle yazıyon bi nümeron yok...:p
[/QUOTE]
yok be abi öyle değil.Burda baska bir buluşma olmuşdu bak fotoyuda koyduk hatta :)geldik görüştük CBF ekibini topladık.:cat:


[/QUOTE]
haydi hayırlı olsun...inan ki bende uzun yola çıkan biri olarak makinamızın torku hızı benide üzüyor...ama düşünüyorumda Ocak 15 ten bugüne kadar 925 km de beni üzmedi...evimden işime işimden evime gidebildiğim zürece ne mutlu bana...iki gezide 150-160-200 görmeyiveriyim...aman parayı harcam...diğer motora sermaye yaparsın üzerine eklersin falan...yani işini tabiki bilirsin ama o parayı 50-100 sağa sola derken azaltır insan...kendimden biliyom...:p
[/QUOTE]
bencede bundan sonra alınacak motor 160 görmeli enazından.Fakat ruzgara karşı 160 zor oluyor.RACE mi almalı ne yapmalı.Ruzgara karşı çok zor oluyor bu NAKETların işi.:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bencede bundan sonra alınacak motor 160 görmeli enazından.Fakat ruzgara karşı 160 zor oluyor.RACE mi almalı ne yapmalı.Ruzgara karşı çok zor oluyor bu NAKETların işi.:silent:

9000-11.000 arası harika 2.eller var...

Mesela Kawa er6n..mesela cbf500...mesela büyük cc ilk adımı için başlangıc için er5...bulabilirseniz falcon ...ama şehir dışında artcı zulüm yollar bize çöl gibi...:p
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
198
arkadaşlar ben mersinden cbf kullanıcısıyım geçen cuma bir kaza geçirdim sol şeritten giderken yolun ortasında giden küçük bir çocuk bisikletiyle aniden önüme kırdı direksiyonu ne sağa ne sola bakarak direk önüme kırdı onun niyeti yayaların kullandığı ara yoldan geçmekti benide fark etmemiş allahtan 30 km hızla gidiyordum direk çocuğun sürdüğü bisikletin ön maşasına çarpıp düştüm yerde 2 metre sürüklendikten sonra kalktım bende bişey yoktu ufak sıyrıklar hariç çocuktada bişey yoktu ama ambulans polis yani arkadaşlar çocuğa bişey olmadı motosikletin koruma demiri ve çantası olmasa idi grenaj mahfolur banada baya masraf çıkarırdı iykide taktırmışım sevgilerle
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
seruvenci80
Senin motor satılıktı. Ne oldu? Satmaktan vaz mı geçtin? Sahibinden.com daki ilan kalkmış.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar ben mersinden cbf kullanıcısıyım geçen cuma bir kaza geçirdim sol şeritten giderken yolun ortasında giden küçük bir çocuk bisikletiyle aniden önüme kırdı direksiyonu ne sağa ne sola bakarak direk önüme kırdı onun niyeti yayaların kullandığı ara yoldan geçmekti benide fark etmemiş allahtan 30 km hızla gidiyordum direk çocuğun sürdüğü bisikletin ön maşasına çarpıp düştüm yerde 2 metre sürüklendikten sonra kalktım bende bişey yoktu ufak sıyrıklar hariç çocuktada bişey yoktu ama ambulans polis yani arkadaşlar çocuğa bişey olmadı motosikletin koruma demiri ve çantası olmasa idi grenaj mahfolur banada baya masraf çıkarırdı iykide taktırmışım sevgilerle

öncelikle geçmiş olsun bende kaza geçirdim bende koruma demiri yoktu
motorun grenajı,maşası derken 590ytl buldu eğer koruma demiri olsaydı bu kadar masraf çıkmazdı.
şimdi hala parça bekliyorum arkadaşlar amastörü tutan maşayı honda bayi eylülün 19 gelir dedi hala bekliyorum gelmedi,bu parça türkiyede yokmuş yurt dışından geliyormuş.cbf150 de maşa sorunu var cbf150 dosları benden söylemesi!!!!
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
seruvenci80 bu arada avatarın tıpa tıp formula 1 deki l.hamiltion' a benziyor.yoksa onun avatarınımı koydun yada ona çokmu benziyorsun anlamadım

l.hamiltion nun resmi
lhamiltionye8.jpg

buda seruvenci80 avatarı
avatarkw5.jpg



:queen::queen::queen:sanırım bu l.hamiltion onun avatarıymışşş:queen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Değerli dostlarım güzel insanlar

"Sir" ünvanlı CBF 150 Uzmanı CİHAN....:cat:

Cbf 150 lerin Efendisi GINGER...:cat:

Beyefendiliğiyle Gönüllerde Taht Kurmuş Cloud'a:cat:

huzurlarınızda geldikleri ve yolu benle paylaştıkları için teşekkürler...:rendeer:


geç oldu ama güç olmadı...


Sağol, ben de bu güzel düşüncelerin için sana teşekkür ederim kardeşim. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst