- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
Namı değer Galatasaray'lı futbolcu Hasan Şaş'ın memleketi Adananın şirin sahil ilçesi Karataş'a bugünkü gezimizi planladık %90'ı arap olan Karataş halkının gençlerinin bize gösterdiği ilgi gerçekten çok güzeldi bi an böyle gerilere götürdü beni muhabbetleri 251 mz'ler jawalar felan muhabbet nostaljik ama çok güzeldi ve ellerinden geldiği kadar bizi karataşın görülmeye değer yerlerine götürdüler motorum ve ben yollarda biraz zorlandık ama olsun işte size fotolar umarım bakarken eğlenirsiniz
Karataşın normal yolundan gitmeyip başka bi köy yolundan gitmek kankamın fikriydi bi an yol bitmeyecek sandım en fazla 50 yapıyosunuz her taraf çukur
r:







Motorun benzini bitecek korkusuyla gittiğim arayollardan sonunda ana yola çıktık ve gördüğüm ilk petrol istasyonuna balıklama daldım:cherry:

Tekrar yola koyuluyoruz bu yol Adana'yı Karataş'a bağlayan ana yol

Karataşın girişi burası küçük şirin bi kasaba yalnız sezon sonu olduğu için biraz boş haliyle


Nasılda Şahan gibin duruyooo gınalı guzuummmmm
sahilden bi görüntüüü deniz suyu tertemizzz


Buda ben Arkadaki gacıya artistlik yapıyorum çaktırmayınnn:bounce::mrgreen:



Karataş limanından bi görüntü balıkçı tekneleri dün açılan av sezonu için çalışma yapıyolar

Orada tanıştığımız KArataşlı motorcu gençler bize karataşı gezdirmek için gönüllü oldular ne kadar yanlış yaptıklarının farkına akşama kadar onlarıı alı koyunca anladılar galiba hepsine çok teşekkür ediyorum :rendeer:










Burası Fener şimdilerde yeni bi Askeri üs kurulmuş oraya ve define avcılarına göz açtırmıyolarmış


Burasının adı marsuzmuş Eskilerden bi kaç mağara var burda ama define avcıları köstebek gibi delik deşik etmiş buraları ve çok zengin olanlar olmuş aynı zamanda anlaşmazlık sonucu birbirini öldürende çok tabiii










Bunlarda karataşlı arkadaşlar, montu görüp aldanmayın benim montumu giydi arkadaş ,zaten kask mont gören herkes bana garip garip bakıyoduu gençlerde polis felan yok burda çıkarın üstünüzdekileri dedi bizde polis için giymediğimizi ve korumanın önemini anlattık ama çok salladıklarını zannetmiyorum:queen:

Mağaraların olduğu bölüm buraya gelene kadar üç kere motorun altını yere vurdum ama olsun sonuçta geziyoruzzz değecek tabiii, sonuna kadar ss diyorum yerede vursam çamurada batsam ss'de ss

Define avcılarının açtığı çukurlardan bi tanesiii

Mağaranın giriş kapısı çalılarla otlarla kaplı bi girdikki içeriye ne görelim köstebek yuvası gibi heryer oyuklarla dolu define avcılarında ne azim var vallaha helal olsun bu gayreti çalışmakta gösterseler zaten zengin olurlar:mrgreen:

Kankam içerde incelemelerde bulunuyooo lan dedim yaşadığın yerin neyini inceliyon ben zaten onu burda bulmuştummm tarih öncesinden kalma bi varlık benim kankam hatta o burdaymış mağarayı üzerine inşa etmişler:queen:

Bendeniz ve karataşlı genç boyuna ufaklığına bakmayın Mz'i öttürüyo vallaha

Kankam denizde sazan görmüş martı gibi atlamaya hazırrr duruşa bakarmısın artsilik onun kanında varr :wiinkk:

Buda kankamın atladıktan sonraki resmiii düşüşünü ne siz sorun ne ben söyleyimmm:queen:


Burda çalıların arasında ne yaptığını bende biliyorum oda biliyorda neyse beni görünce fotoğraf çekeceğimi anladı birden ayağa kalktı kemerini bağla kankaaaaa:queen:


Geri döndük sahile, kankam yüzmek istedi biraz hızlı bi giriş yaptık galiba az daha duramayıp denize gidiyodukk:queen:

Kankam ve gençler motorla ilgili değerlendirme yapıyolarr burası olmuş şurası iyi olmamış gibisinden ( kankamı biliyosunuz zaten o suzukinin yönetim kurulundan fırlamış bi çocuk herşeyi beğenmez )


O kadar dedim bu kılıkla denize girme anaç kefallerden bi tanesi yavrusu zanneder seni sahip çıkar sonra dedim ama dinletemedim özünde her zaman sazanlık bulunan kankam doğal ortamına geri dönüyo vatana millete hayırlı uğurlu olsun:queen:


Vurun abalıya misali oldu gözümden sakındığım gınalı kuzumun haline bakarmısınız
ale:

Hiç merak ettinizmi bi ss nasıl ayaklığını yere koymadan tek başına dik durabilir işte böyle ( bu arada bundan sonraki fotolar gınalı kuzum için eziyet oldu vallaha ):cyclopsan:queen:






Ve artık dönüş zamanı geldi ilçe çıkışına kadar bizi uğurladılar sonrası malummm derin bi sessizlikk ( orjinal eksoz ya o bakımdan )
Bi adam ancak bu kadar gıcık durur artçıya bak yaaa oklavamı yedin sarıl lennn sarıllll



Arkadaşlar zaman ayırıp konuyla ilgilendiğiniz için teşekkür ederim
SAYGILAR
Karataşın normal yolundan gitmeyip başka bi köy yolundan gitmek kankamın fikriydi bi an yol bitmeyecek sandım en fazla 50 yapıyosunuz her taraf çukur







Motorun benzini bitecek korkusuyla gittiğim arayollardan sonunda ana yola çıktık ve gördüğüm ilk petrol istasyonuna balıklama daldım:cherry:

Tekrar yola koyuluyoruz bu yol Adana'yı Karataş'a bağlayan ana yol

Karataşın girişi burası küçük şirin bi kasaba yalnız sezon sonu olduğu için biraz boş haliyle


Nasılda Şahan gibin duruyooo gınalı guzuummmmm


Buda ben Arkadaki gacıya artistlik yapıyorum çaktırmayınnn:bounce::mrgreen:



Karataş limanından bi görüntü balıkçı tekneleri dün açılan av sezonu için çalışma yapıyolar

Orada tanıştığımız KArataşlı motorcu gençler bize karataşı gezdirmek için gönüllü oldular ne kadar yanlış yaptıklarının farkına akşama kadar onlarıı alı koyunca anladılar galiba hepsine çok teşekkür ediyorum :rendeer:










Burası Fener şimdilerde yeni bi Askeri üs kurulmuş oraya ve define avcılarına göz açtırmıyolarmış


Burasının adı marsuzmuş Eskilerden bi kaç mağara var burda ama define avcıları köstebek gibi delik deşik etmiş buraları ve çok zengin olanlar olmuş aynı zamanda anlaşmazlık sonucu birbirini öldürende çok tabiii










Bunlarda karataşlı arkadaşlar, montu görüp aldanmayın benim montumu giydi arkadaş ,zaten kask mont gören herkes bana garip garip bakıyoduu gençlerde polis felan yok burda çıkarın üstünüzdekileri dedi bizde polis için giymediğimizi ve korumanın önemini anlattık ama çok salladıklarını zannetmiyorum:queen:

Mağaraların olduğu bölüm buraya gelene kadar üç kere motorun altını yere vurdum ama olsun sonuçta geziyoruzzz değecek tabiii, sonuna kadar ss diyorum yerede vursam çamurada batsam ss'de ss

Define avcılarının açtığı çukurlardan bi tanesiii

Mağaranın giriş kapısı çalılarla otlarla kaplı bi girdikki içeriye ne görelim köstebek yuvası gibi heryer oyuklarla dolu define avcılarında ne azim var vallaha helal olsun bu gayreti çalışmakta gösterseler zaten zengin olurlar:mrgreen:

Kankam içerde incelemelerde bulunuyooo lan dedim yaşadığın yerin neyini inceliyon ben zaten onu burda bulmuştummm tarih öncesinden kalma bi varlık benim kankam hatta o burdaymış mağarayı üzerine inşa etmişler:queen:

Bendeniz ve karataşlı genç boyuna ufaklığına bakmayın Mz'i öttürüyo vallaha

Kankam denizde sazan görmüş martı gibi atlamaya hazırrr duruşa bakarmısın artsilik onun kanında varr :wiinkk:

Buda kankamın atladıktan sonraki resmiii düşüşünü ne siz sorun ne ben söyleyimmm:queen:


Burda çalıların arasında ne yaptığını bende biliyorum oda biliyorda neyse beni görünce fotoğraf çekeceğimi anladı birden ayağa kalktı kemerini bağla kankaaaaa:queen:


Geri döndük sahile, kankam yüzmek istedi biraz hızlı bi giriş yaptık galiba az daha duramayıp denize gidiyodukk:queen:

Kankam ve gençler motorla ilgili değerlendirme yapıyolarr burası olmuş şurası iyi olmamış gibisinden ( kankamı biliyosunuz zaten o suzukinin yönetim kurulundan fırlamış bi çocuk herşeyi beğenmez )


O kadar dedim bu kılıkla denize girme anaç kefallerden bi tanesi yavrusu zanneder seni sahip çıkar sonra dedim ama dinletemedim özünde her zaman sazanlık bulunan kankam doğal ortamına geri dönüyo vatana millete hayırlı uğurlu olsun:queen:


Vurun abalıya misali oldu gözümden sakındığım gınalı kuzumun haline bakarmısınız

Hiç merak ettinizmi bi ss nasıl ayaklığını yere koymadan tek başına dik durabilir işte böyle ( bu arada bundan sonraki fotolar gınalı kuzum için eziyet oldu vallaha ):cyclopsan:queen:






Ve artık dönüş zamanı geldi ilçe çıkışına kadar bizi uğurladılar sonrası malummm derin bi sessizlikk ( orjinal eksoz ya o bakımdan )
Bi adam ancak bu kadar gıcık durur artçıya bak yaaa oklavamı yedin sarıl lennn sarıllll



Arkadaşlar zaman ayırıp konuyla ilgilendiğiniz için teşekkür ederim
SAYGILAR
Son düzenleme: