Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ağabey benim bir ağabeyim var sağolsun bana çok destek çıkıyor. daha 6 ay önce filan 2 Bin YTL'lik bir elektro gitar almama yardımcı oldu.

ya ben de 1983 den beri kanun çalıyorum,envai çeşit kanun denedim.:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
valla baba bayburtta bıtane gordum oda adam satmak ıçın almış sora kendı bınmeye başlamış servıs yok bışı yok adam kaç kere trabzona yaptırmaya gıttı ne zaman gorsem bı arabanın arkasında bıyerlere gıdıyor.. ehuu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz daha kurcalarsak birkaç müzisyen daha bulup orkestra falanmı kursak ne yapsak:p
e tabii biz de müzisyen sayılırız,Maden kanunu,Türk Medeni Kanunu filan çalıyoruz işte.Kalın kanunlardan daha bas sesler çıkıyo,ben avukatım:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla baba bayburtta bıtane gordum oda adam satmak ıçın almış sora kendı bınmeye başlamış servıs yok bışı yok adam kaç kere trabzona yaptırmaya gıttı ne zaman gorsem bı arabanın arkasında bıyerlere gıdıyor.. ehuu :)
bişey anlayan beri gelsin
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
valla baba bayburtta bıtane gordum oda adam satmak ıçın almış sora kendı bınmeye başlamış servıs yok bışı yok adam kaç kere trabzona yaptırmaya gıttı ne zaman gorsem bı arabanın arkasında bıyerlere gıdıyor.. ehuu :)
ben tercüme edeyim bari:
adam motoru motoru almış kendi binmiş:pama niye satmak için almış onu anlamadım.2 .el daha çok para ediyo galiba:p:p:p
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
pardaon ben burada motosiklet hakkında paylaşım yapılıyo sanmıştım.kusura bakmayın rahatsız ettik.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
pardaon ben burada motosiklet hakkında paylaşım yapılıyo sanmıştım.kusura bakmayın rahatsız ettik.
karar senin.biz zaten motosiklet hakkında tecrübelerimiz paylaşıyoruz.ama arada bir yuarıdada okuduğun gibi bazı gereksiz cevap yazanlarada ağzının payını veriyoruz.bu gayet normal dostum.bundan önceki sayfalara bakmadın sanırım.
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
ben ankarada yaşıyorum dostum.yaşım 28.müzik olayına gelince:zamanında sırf bu işten para kazanırdım ama askerlik sonrası klasik türk erkeği moduna girdim.o zamanlarda ankarada kavel,baraka,nil,alesta,mydonoes,adres,yolcu,vs...tv bazı tv programları(bunların içinde en hoşuma giden yorumsuz du)konserdi,bahar şenliğiydi,açılıştı ,davetti heryere koştururduk.tarz olarak türkçe-yabancı piyasa çalışırdık.türkü grubunda bile çalmışlığım vardır ama hiç sarmazdı beni. dinleyici olarak en sevdiğim tarz blues ve rock and roll dur.eski parçalara bayılırım.jımı hendrıx hayranıyım.onun bilindik bütün parçalrını çalarım(tabi bass la)en son askerde orduevinde çalıyordum(2005)o zamandan beri sahneye çıkmadım ve galiba artık çıkmıcamda.motor olayıda iyiden iyiye sardı zamanla.bir zamanlar 98 honda cg vardı dayımın ounu kullanırdım.dayım satınca
motoru 4 yıl hiç motor falan aklıma gelmedi.the imam filmini izlerken motor aşkı büyüdü içimde ve kendi motorumu aldım 2 yıl önce.onuda satıp 4 ay önce şu anki motorumu aldım.işte kısaca ben.
geçen hafta yaptığım kaza sonucu oluşan ufak tefek hasarı yaptırdım ama stop lamba kapağı bekliyorum gelmedi henüz.ayar parası olarak iyi bir ustaya 10 ytl ye disk ve sağ ayaklığı düzelttirdim.adam hatır gönül işi diye yaptı motoru.yoksa usta yamaha servisinde çalışıyor.bizim motorları beğenmiyor eşkiya ustam.

arkadaşlar bir süre aravermek zorubnda kldım. öncelikle bu ara için özür dilerim :) malum memlekete döndüm... internet imkanım yok evde bu yüzden. geçende yine internet cafede yazmaya çalıştım ama hat çok kötüydü yazamadan çıktım...

THE İMAM... motosikleti ben de o filmi izledikten sonra daha çok sevdim... BİNMEK İÇİNDİR... :) zaten o film bizim memlekette çekilmiştir...

sen askerden sonra devlet memuru oldun sanırım... profilide mem7ur yazıyor... sen de pek çabalamamışsın anlaşılan bu moda girmemek için :) valla takılıyorum ama bakma sen. ben de bu yıl da dahil olmak üzere memurum artık... neden dersen okulda son senem ve stajyerlik yapacağız. birebir memur gibi yani. liseden beri kundura giymemişitm :) kumaş pantolon da... şimdi mecburen gömlek, pantolon :) eskisi gibi ütü yapacağız desene... en acısı da bir senedir uzattığım saçlarım gidece. omuzlarımı geçiyor şimdi... artık bir hafta sonra yeniden kısa hale dönecek. bir daha da uzatma şansım yok zaten. dedim ya öğretmen olacağım :)

kanun esprisini nasıl anlamadın hayret. ağabeyin hukukçu olduğunu bilmiyordun sanırım :D esriden çok verdiğin cevaba güldüm zaten... ama boşver. kim olsa düşerdi :)

jimi hendrixe hayran olmamak mümkün değil zaten. ama ben en çok steve vai'yi severim...

ee motosiklet hakkında paylaşım konusunda serzenişte bulunan olmuş... ne yapalım. sadece motosiklet mi konuşacağız... yeterince yazıyoru zaten tecrübe edindikçe... mesela yeri gelmişken söyleyeyim. motosikleti ağabeye bıraktım memlekete geldim. ilkı günü ağabey bujinin birini yakmış. benzin bitince yedek depoya geçememiş mi ne. beni aramış çekmiyo motor diyo. bi de rodajda iki kişi biniyorlarmış valla parasını ödedi demedim fırçaladım :)hemen bakıma götürdü o da... ama hala arayıp sormadım ne oldu diye sonuç...

bi süre yazmam heralde yine. elazığdaki ev sorunum hala devam ediyor da... onunla uğraıp başımı sokacak bir yer bulmam lazım... her şeyi son dakkaya bırakan biri olarak şimdiye kadar hep şansım yaver gitti. bu sorunu da aşarım kolayca inşallah...

bu arada ankaraya geleceğim bir kaç hafta sonra. gezmeye. sonbaharda ankarayı çok merak ediyorum... ordan yine muğlaya geçerim. sonra yine okula dönerim. 10 gün filan. bakalım...

motopirate seni msn adresime ekliyorum. ordan konuşuruz. özellikle müzik hakkıında... agabey senin de msn varsa özel mesajla atsana... muhabbet ederiz arasıra. tecrübelerinden faydalanmak hoş olurdu... ara sıra kanun dinlerdik senden de :)

hoşça kalmaya devam edin hepiniz... Allah kazasız belasız sürüşler versin. hepinizin ramazan ayı mübarek olsun...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
arkadaşlar bir süre aravermek zorubnda kldım. öncelikle bu ara için özür dilerim :) malum memlekete döndüm... internet imkanım yok evde bu yüzden. geçende yine internet cafede yazmaya çalıştım ama hat çok kötüydü yazamadan çıktım...

THE İMAM... motosikleti ben de o filmi izledikten sonra daha çok sevdim... BİNMEK İÇİNDİR... :) zaten o film bizim memlekette çekilmiştir...

sen askerden sonra devlet memuru oldun sanırım... profilide mem7ur yazıyor... sen de pek çabalamamışsın anlaşılan bu moda girmemek için :) valla takılıyorum ama bakma sen. ben de bu yıl da dahil olmak üzere memurum artık... neden dersen okulda son senem ve stajyerlik yapacağız. birebir memur gibi yani. liseden beri kundura giymemişitm :) kumaş pantolon da... şimdi mecburen gömlek, pantolon :) eskisi gibi ütü yapacağız desene... en acısı da bir senedir uzattığım saçlarım gidece. omuzlarımı geçiyor şimdi... artık bir hafta sonra yeniden kısa hale dönecek. bir daha da uzatma şansım yok zaten. dedim ya öğretmen olacağım :)

kanun esprisini nasıl anlamadın hayret. ağabeyin hukukçu olduğunu bilmiyordun sanırım :D esriden çok verdiğin cevaba güldüm zaten... ama boşver. kim olsa düşerdi :)

jimi hendrixe hayran olmamak mümkün değil zaten. ama ben en çok steve vai'yi severim...

ee motosiklet hakkında paylaşım konusunda serzenişte bulunan olmuş... ne yapalım. sadece motosiklet mi konuşacağız... yeterince yazıyoru zaten tecrübe edindikçe... mesela yeri gelmişken söyleyeyim. motosikleti ağabeye bıraktım memlekete geldim. ilkı günü ağabey bujinin birini yakmış. benzin bitince yedek depoya geçememiş mi ne. beni aramış çekmiyo motor diyo. bi de rodajda iki kişi biniyorlarmış valla parasını ödedi demedim fırçaladım :)hemen bakıma götürdü o da... ama hala arayıp sormadım ne oldu diye sonuç...

bi süre yazmam heralde yine. elazığdaki ev sorunum hala devam ediyor da... onunla uğraıp başımı sokacak bir yer bulmam lazım... her şeyi son dakkaya bırakan biri olarak şimdiye kadar hep şansım yaver gitti. bu sorunu da aşarım kolayca inşallah...

bu arada ankaraya geleceğim bir kaç hafta sonra. gezmeye. sonbaharda ankarayı çok merak ediyorum... ordan yine muğlaya geçerim. sonra yine okula dönerim. 10 gün filan. bakalım...

motopirate seni msn adresime ekliyorum. ordan konuşuruz. özellikle müzik hakkıında... agabey senin de msn varsa özel mesajla atsana... muhabbet ederiz arasıra. tecrübelerinden faydalanmak hoş olurdu... ara sıra kanun dinlerdik senden de :)

hoşça kalmaya devam edin hepiniz... Allah kazasız belasız sürüşler versin. hepinizin ramazan ayı mübarek olsun...

özel mesajla numaramı ve msn imi yolladım.numaranı mesajlayabilirsin telefonuma.ankarada mutlaka görüşelim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siz motorlara binmiyorsunuz galiba:)
Ben dün Marmara Ereğlisi'ne gittim.Gidiş geliş 70 km.
Rüzgar çoktu ve sogukta donmayan bi tarafım kalmadı,Buna rağmen bir ara 110 km/h ye bile çıktım.Motorum şu an 646 km de.Soğuk yüzünden Derhal korumalı pantolon ve bot almaya karar verdim.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
Siz motorlara binmiyorsunuz galiba:)
Ben dün Marmara Ereğlisi'ne gittim.Gidiş geliş 70 km.
Rüzgar çoktu ve sogukta donmayan bi tarafım kalmadı,Buna rağmen bir ara 110 km/h ye bile çıktım.Motorum şu an 646 km de.Soğuk yüzünden Derhal korumalı pantolon ve bot almaya karar verdim.
646 km mi.benim motor 4200 km de.haklısın, motora binmiyoruz hiç:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
646 km mi.benim motor 4200 km de.haklısın, motora binmiyoruz hiç:p

Hacım bende ehliyet yok,tecrübe yok,23 seneden sonra emekleme devrindeyiz yeni baştan.
Şimdi çıkabildiğim en yüksek sürat 110,gidebildiğim en uzak mesafe 43 kmx2 :86 km bir seferde o da şehirlerarasında.
Yaz sonunda motor alırsam olacağı bu.
Siz beni bi de seneye görün.Allah ömür verirse ehliyet de olacak ve ilk fırsatta Çorlu-Çanakkale yapacağım(238 km*2)Belki bi de Çorlu-Ankara( 2x550 Km)Artık bol bol da fotoğraf gönderirim foruma:)
Bu arada 500 km bakımını gecikmeli olsa da yaptırdım zaten bi yağ değişiyor,bi de debriyaj ayarı yapıldı hepsi o.
Aranızda eksozu tamamen açan var mı?
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
Hacım bende ehliyet yok,tecrübe yok,23 seneden sonra emekleme devrindeyiz yeni baştan.
Şimdi çıkabildiğim en yüksek sürat 110,gidebildiğim en uzak mesafe 43 kmx2 :86 km bir seferde o da şehirlerarasında.
Yaz sonunda motor alırsam olacağı bu.
Siz beni bi de seneye görün.Allah ömür verirse ehliyet de olacak ve ilk fırsatta Çorlu-Çanakkale yapacağım(238 km*2)Belki bi de Çorlu-Ankara( 2x550 Km)Artık bol bol da fotoğraf gönderirim foruma:)
Bu arada 500 km bakımını gecikmeli olsa da yaptırdım zaten bi yağ değişiyor,bi de debriyaj ayarı yapıldı hepsi o.
Aranızda eksozu tamamen açan var mı?
benim eksoz açık.dahada açılır fakat ses kötü çıkar diye açmadım.usta güzel bir ayar verdi eksozu açarken helikopter gibi oldu mübarek.üstelik çekişide arttı motorun.hem yolda giderken milletin dönüp bakmasıda havalı oluyo baya:pabicim eksoz açmayı yapamıyorsan benim gibi bir ustaya açtır derim.onlar işini biliyo.fazla bişeyde almamıştı 15 ytl ye eksoz kırığını ve açtırma işini yaptırmıştım.anlatımımda devrik cümleler olabilir o yüzden kusura bakma.
bu arada bakımdada yağ değişimi ve hava filitresi temizliğinden başka bişey yapmıyolar.ben o işleri kendim yapıyorum zaten.servise gerekmedikçe para verme derim.garantiden çıkmaz zamanında servise götürmezsen korkma.1000km de ilk bakım yapılır ayrıca.ben 1600de yaptırmıştım 40 ytl ye yağ değişimi ve filitre temizliği...başka bi numara yok zaten.castrol 15-50 yağım var kendim yapıyom o işleri.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim eksoz açık.dahada açılır fakat ses kötü çıkar diye açmadım.usta güzel bir ayar verdi eksozu açarken helikopter gibi oldu mübarek.üstelik çekişide arttı motorun.hem yolda giderken milletin dönüp bakmasıda havalı oluyo baya:pabicim eksoz açmayı yapamıyorsan benim gibi bir ustaya açtır derim.onlar işini biliyo.fazla bişeyde almamıştı
Ben eksoza 13 lük matkapla 4 tane delik (eksozun icindeki yuvarlak sacı ve onun arkasındakini uzun bir matkap ucuyla deldim)açtım ama çıkan ses hala hoşuma gitmiyor.Senin usta ne yaptı?
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
Ben eksoza 13 lük matkapla 4 tane delik (eksozun icindeki yuvarlak sacı ve onun arkasındakini uzun bir matkap ucuyla deldim)açtım ama çıkan ses hala hoşuma gitmiyor.Senin usta ne yaptı?
yuvarlak sac parçalrı çıkarıp matkapla deldi.ama çıkarılan sac parçası birden fazlaydı.ayrıca uzun bir çiviyle kurcaladı biraz.nasıl o sesi verdiğini ustaya sormak lazım.zaten nasıl ton ayarı yapılacağını bilsem servise götürmez kendim yapardım:cherry:
bu arada bugün servise gidip kazada kırılan stop lambası kapağını aldım.10 ytlmiş o parça.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eksozda modifiye olayı

benim motorda da eksozda 4 tane delik var ama ses hala dolgun değil.Motorum şu an 772 km de ve galiba 1000 km den sonra içindeki tüm parçaları sökeceğim:)

 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
26
yuvarlak sac parçalrı çıkarıp matkapla deldi.ama çıkarılan sac parçası birden fazlaydı.ayrıca uzun bir çiviyle kurcaladı biraz.nasıl o sesi verdiğini ustaya sormak lazım.zaten nasıl ton ayarı yapılacağını bilsem servise götürmez kendim yapardım:cherry:
bu arada bugün servise gidip kazada kırılan stop lambası kapağını aldım.10 ytlmiş o parça.

slm arkadaşım ustandan memnunsun yani doğrumu anladım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst