Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 23 Tem 2007
- Mesajlar
- 5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun
Dostum büyük geçmiş olsun.Ucuz atlatmışsın.Allah beterinden saklasın.
Kazalar korumalı giysilerin ne kadar önemli olduğunu gösteriyor.Bizim Çorlu'da kafasındaki kaskı olan hiç bir motorcuyu polis durdurup bir ehliyet ruhsat sormuyor ama dün aksam televizyonda kısmen izleyebildiğim haberde trafik kontrolü esnasında kaçmak isterken polise çarpan denyo olayından sonra bir süre kontroller daha sıkı olacaktır sanırım.
Ben motoru ilk aldığım günlerde siyah bir tişortle dolaşıyordum ama baktım ki özellikle sehirdışında rüzgar fena çarpıyor.Tekirdağ'dan bir mont aldım.Gelirken genç bir motosikletliye rastladım.Şehirlerarası yolda tişört ne kelime gömleği göbeğine kadar açmış" es deli rüzgar" der gibi koparttırmış geliyordu.
Buralarda hava aniden 10-11 derecelere düşünce mont yetersiz kaldı.Önceki gün istanbul'da yolum okmeydanı tarafına düşmüştü feyizoğlu'ndan bir bel koruması,bir eldiven aldım.
İş kaldı pantolon, dizlik,bota.
Bu arada sisi bara takmak için bir de sosis çanta aldım.
Yan çanta sordum doğrudan sele altına monte edilen ve ortadan kayışlı çanta 120 YTL imiş.(Armode marka).Bu tip bir çanta için ayrıca bağlantı aparatına gerek kalmıyor.
slm.çanta takarken arkadaki sırt yaslama braketi ve seleyi söküyosun.heybeler biribirine bağlı satılmıyor.
bugün ufak bi kaza yaptım.
bu arada trafik polisi bana bakıp üstümdeki korumaları görünce bravo sana deyip biraz olsun içime su serpti.sıcakta robocop gibi dolaşıyoruz ama faydası çok.
Dostum büyük geçmiş olsun.Ucuz atlatmışsın.Allah beterinden saklasın.
Kazalar korumalı giysilerin ne kadar önemli olduğunu gösteriyor.Bizim Çorlu'da kafasındaki kaskı olan hiç bir motorcuyu polis durdurup bir ehliyet ruhsat sormuyor ama dün aksam televizyonda kısmen izleyebildiğim haberde trafik kontrolü esnasında kaçmak isterken polise çarpan denyo olayından sonra bir süre kontroller daha sıkı olacaktır sanırım.
Ben motoru ilk aldığım günlerde siyah bir tişortle dolaşıyordum ama baktım ki özellikle sehirdışında rüzgar fena çarpıyor.Tekirdağ'dan bir mont aldım.Gelirken genç bir motosikletliye rastladım.Şehirlerarası yolda tişört ne kelime gömleği göbeğine kadar açmış" es deli rüzgar" der gibi koparttırmış geliyordu.
Buralarda hava aniden 10-11 derecelere düşünce mont yetersiz kaldı.Önceki gün istanbul'da yolum okmeydanı tarafına düşmüştü feyizoğlu'ndan bir bel koruması,bir eldiven aldım.
İş kaldı pantolon, dizlik,bota.
Bu arada sisi bara takmak için bir de sosis çanta aldım.
Yan çanta sordum doğrudan sele altına monte edilen ve ortadan kayışlı çanta 120 YTL imiş.(Armode marka).Bu tip bir çanta için ayrıca bağlantı aparatına gerek kalmıyor.
Son düzenleme: