Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
54362lifan250cccruisermzl7.jpg

bu yukarıdaki lifan.aşağıdakide benim roadstar.iyi benzemişler valla.
330pl1.jpg

şu an lambaların biri patladı ama sorun değil.içindeki ampul 2 ytl zaten.birkaç tane daha benim motor ve arkadaşımın roadstar ı.
329uf8.jpg

328fm3.jpg

219df4.jpg

daha fazlasına buradan bakabilirsiniz.
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/33350-1-temmuz-2007-ankara-gerede-bolu-abant.html
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/32832-17-haziran-2007-4-kafadarin-ankara-macerasi.html
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/32512-09-06-2007-iki-kafadarin-egmir-gezisi.html
bu arada topiğe 100.mesajı yazdım.nice yüzlere...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
hayırlı olsun 100. mesaj...

ya diğer roadstar baya bi değişmiş ya. hiç roadstara benzemiyor. :D

ya ben de bir hehbe çanta veya arkaya bi tek çanta almayı düünüyorum. nerden sipariş vereyim. önerdiğiniz bir yer varmı. sizin çantalar gayet şık mesela.

bi de özel mesajla bana birisi kısaca sayfaya fotoğraf nasıl ekleniyor bi anlatsa sevinecem :D

bu arada dün motosikletin yan kapağını açtım. koltuğun altında baktım sihah bir şey duruyor. kablolartı mı ne sarmışlar diye düşünürken elimi attım bi baktım dışarı çıktı. o anda dank etti kafama. bu alet takımı diye. altın bulsam bu kadar sevinmezdim o an. :) daha önce sormuştum bu makinede alet takımı var mı diye servis yok demişti. hatta burda da sormuştum cevap veren olmamıştı. takımı alır almaz bütün civataları söktüm. bu arada zincir korumalığından bir tane civata düşmüş olduğuu fark ettim. benim plaka da iyi oturmamış. titreyip ses yapıyo. bi kaç kauçuk parçası sıkıştırırsam araya hallolur sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
hayırlı olsun 100. mesaj...

ya diğer roadstar baya bi değişmiş ya. hiç roadstara benzemiyor. :D

ya ben de bir hehbe çanta veya arkaya bi tek çanta almayı düünüyorum. nerden sipariş vereyim. önerdiğiniz bir yer varmı. sizin çantalar gayet şık mesela.

bi de özel mesajla bana birisi kısaca sayfaya fotoğraf nasıl ekleniyor bi anlatsa sevinecem :D

bu arada dün motosikletin yan kapağını açtım. koltuğun altında baktım sihah bir şey duruyor. kablolartı mı ne sarmışlar diye düşünürken elimi attım bi baktım dışarı çıktı. o anda dank etti kafama. bu alet takımı diye. altın bulsam bu kadar sevinmezdim o an. :) daha önce sormuştum bu makinede alet takımı var mı diye servis yok demişti. hatta burda da sormuştum cevap veren olmamıştı. takımı alır almaz bütün civataları söktüm. bu arada zincir korumalığından bir tane civata düşmüş olduğuu fark ettim. benim plaka da iyi oturmamış. titreyip ses yapıyo. bi kaç kauçuk parçası sıkıştırırsam araya hallolur sanırım.

dostum çantalar armode marka.zamanında 95 ytl den 85 e indirdim pazarlıkla.benim plakada ses çıkrıyo uzun zamandır ama alıştım artık hiç takmıyom ve sesi kesmek içinde çaba göstermiyom.tembellik işte:cherry:
resim ekleme konusuna gelince www.imageshack.us adresinden pcdeki resmini oraya aktarıyosun.en alttaki direct link denen yeri mesajdaki resim adresi bölgesine yapıştırıyosun.sitede bununla ilgili resimli açıklama var.arama yaptırıp bakarsan daha sağlıklı olur.bu arada diğer motorun sahibi(sevgili murat abi)saolsun motor konusunda bana çok yardımcı oldu.motorunuda kendi olanklarıyla bulup buluşturduğu eklentileri takarak o hale getirdi ama biraz abarttı son zamanlarda.bende ön maşayı uzatmayı düşünüyorum.motorun ayrodinamik yapısı biraz bozulur ama bakalım.yaptıracam büyük ihtimal.

Bizim motosikletin aynısını Tumopar firması Ledow 250 olarak getiriyor ve fiyat
3.200 YTL.
Çinde ki satış fiyatı 1295 $ yanılmıyorsam.
http://tumopar.trustpass.alibaba.com/product/11959761/Ledow_250_Cc_Motorcycle.html
bu motorun aynaları falan biraz dandik duruyo sanki.moneronun motoruna benziyo aynen.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
my.php


ahan bu da benim düldül... umarım becermişimdir foto işini.

bu arada lifan'ın sitelerini bi' araştırayım dedim. kayda değer bir kaç şey buldum.

lifan fabrikası sanırım türkiyede açılacak. azerbaycanda yatırımları var hatta otomotiv alanında... türkiyede. düzcede de motosiklet alanında yatırıma başlayacaklar sanırım. http://www.lifan.com.tr adresine bakarsanız bir fikir edinebilirsiniz. Demek lifan marka gerçekten büyük bir marka...

2. si de lifan sitesinde yine acaip bir model gördüm. şu wenox'lar gibi aşık ediyor kendine motor sizi. neden bisan bu modeli de getirmemiş merak ediyorum. fotosu şu:

my.php


şu siteye de bi' bakın derim.

http://www.lifan.com.cn/gb/index.asp
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkiye'de lifan üretimi


Demek ki doğru motoru almışız.
Lifan Türkiye'ye gelirse bu en çok bizim işimize yarar,motorlarımızın değeri artar r ve bizim lifanlar da bir gün gelir antika olur.
Bu arada motorunun tekerlekleri dik,gazı bol,yolu açık olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66

Demek ki doğru motoru almışız.
Lifan Türkiye'ye gelirse bu en çok bizim işimize yarar,motorlarımızın değeri artar r ve bizim lifanlar da bir gün gelir antika olur.
Bu arada motorunun tekerlekleri dik,gazı bol,yolu açık olsun.

eyvallah... aynı dileklere ben de katılıyorum bütün motosiklet kullanıcıları için.

:)

dediğin doğru... özellikle yedek parça sorunu hiç yaşamayız gibime geliyor. hatta ben o fotoğrafını koyduğum diğer lifan'ı bile düşünebilirim. bendekini de ağabeyime veririm. :) bizim focus da yeter heralde... satarız artık :mrgreen:

ki o makine de üretilmeyecek olsa Türkiye'de, fotosunu koymazlardı siteye. youtube'den o makinenin sesini de dinledim. tok ve temiz bir sesi var...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
98
motopirate kardeşim bendede ledow250 war arkaya çanka koyucam fakat önce sele ayarlamam gerekiyo bu konuda bana yardımcı olabilirmsn bisan lifan ile ledow hemen hemen aynı resimlerin birindede çanta gördüm sele işini nasıl ayarladın_?
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
motopirate kardeşim bendede ledow250 war arkaya çanka koyucam fakat önce sele ayarlamam gerekiyo bu konuda bana yardımcı olabilirmsn bisan lifan ile ledow hemen hemen aynı resimlerin birindede çanta gördüm sele işini nasıl ayarladın_?
slm.çanta takarken arkadaki sırt yaslama braketi ve seleyi söküyosun.heybeler biribirine bağlı satılmıyor.ben tabanca kılıfı imal eden bir yerde punta atıp birleştirdim. heybeleri birlşetirdikten sonra arka seleyi söktüğün yere yani çamurluk üstüne atıyosun.üstüne sele ve sırt braketini monte ediyosun.bütün bunları yapmadan önce çantaların geleceği yerlere çanta demiri taknakta çok büyük fayda var.yoksa çantalar sümük gibi durur yanlarda.gerçi benim çantaların demirsiz halide aynı kutu gibi duruyo.o sizin çanta tercihinize kalmış bişey.

bugün ufak bi kaza yaptım.çok şükür bende hiçbir zara yok.motorumda ufak tefek hasar oluştu.kazadan sonra servise götürüp janttaki tellere akort ayarı yaptırdım.
ama asıl koyan motor yere düşerken park halindeki bir araca zarar verdi.arabanın çizikleri için 150 ytl bayııldım sahibine.trafik poliside çağırdım ama polis bana kendi aramızda anlaşmanın bizim karımıza olacağını söyledi ve bizi ikna etti.
neyse... motoru hemen yaptırdım.40 ytl sevise verdim akort ve ufak düzeltmeler için.stop lambam tuzla buz oldu.orada şimdi çıplak bi ampul var sadece.serviste o yokmuş ama 3 -4 gün sonra onuda alıcam.bu kaza için ayrı bir konu açmak istemedim.çünkü çoğu kişi(herkes değil ama) anasayfada kaza topiğ açıp ilgi çekmeye çalıştıklarını hissediyorum.o yüzden kazamı roadstar topiğinde paylaşmak istedim.işte kazadan hemen sonra çektiğim fotolar.
bu arada trafik polisi bana bakıp üstümdeki korumaları görünce bravo sana deyip biraz olsun içime su serpti.sıcakta robocop gibi dolaşıyoruz ama faydası çok.
gerçi vucudum asvalta temas etmedi ama yerede yapışabiliridm.
fotoraf0031bz0.jpg

fotoraf0032mq3.jpg

yukardaki resimde pek belli olmasada sağ ayaklık yamulmuş hali.şimdi düzelttim kısmen.
fotoraf0030ef5.jpg

bu da tuzbuz olmuş stop lambam.tabi lambanın yerinde yeller esiyo resimde.plakada yamuldu.
fotoraf0033nm4.jpg

bu da cumhurbaşkanlığı koruma aracı olduğunu öğrendiğim jip.araç resmiyidi ama biz olayı trafik polisi sayesinde gayriresmi olarak çözdük.polise onlar hiç sormadan ehliyet ruhsat verdim ama adam bakmadı bile.anlaşın dedi çekti gitti.
araç sürücüsü aracın resmi olmasına rağmen paraya rağzı oldu.var bu işte bi pislik ama neyse.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
98
büyük geçmiş olsun... sıkma canını vardır bi hayır diyelim sonuçta sewnde birşey yok ya ona şükür...
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
En ciddi kazan bu olur inşallah bir daha da böyle bir şey yaşamazsın... Allah'a şükür ki sende de bişey yokmuş. motosiklet önemli değil... zaten onda da pek birşey yok...

o koruma aracı sürücüsü o parayı da büyük ihtimal cebe indirmiştir. neredeyse her görevliye jip tahsis eden, zırhlı araçlar otoparkını andıran bakanlıklar emin ol bü tür ufak şeylerin hesabına hiç mi hiç tenzzül etmiyordur.

trafik polisleri ise böyle... hemen gelir anlaşıyor musunuz der. orda yapılacak tek şey şu... bir araçların kılına dahi dokunmayacaksın... bir milimetre dahi yerinden oynatmayıp polise zabıt tutturacaksın. sigorta boşuna mı yaptırıyoruz biz... benim motosikleti aldığım bayii aynı zamanda kasko ve trafik sigortası da yapıyordu... adam her şeyi harfi harfiyen yaptıktan sonra trafik sigortası ödenmek zorunda demişti. ha bu arada fotoğraflar da çekilmeli kaza yerinin. hatta videoya çekilmeli...

senin kaza Allah'tan ufak... ödediğin para da çok bir şey değil. ama aklınızda buluynsun... ilerde başka bir yerde motosiklet kazası olması şart değil. böyle bir durum olursa ilk iş trafik polisinden yardım isteyin ve kesinlikle tutanak tutturun. anlaşın diye ısrar ederse anlaşmıyorum de... suçlu sen dahi olsan o kadar trafik sigortası yatırıyoruz... hizmeti yeri geldiğinde almamız lazım... polislere de anlam vermek güç. kaskolu iki araç kaza yapıyor. polis zorla aralarında anlaşmaya sevkediyor adamları... bu olay malatyada oldu.. gözlerimle şahit oldum. polis gidip araçlar kenara çekildikten sonra araç sahipleri sordular birbirlerine kaskonuz var mı diye, ikisi de var dedi. gel de çatlama şimdi... boşuna 5-6 bin ytl tutarı bizim insanımızın cebinden çıktı. biz neden üniforma gördük mü hemen anlaşasımız geliyor.

tekrar geçmiş olsun. Allah bundan başka kaza bela vermesin.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
saolun arkadaşlar ahepinize teşekkür ederim.naapalım artık verdik bi kere parayı.tutanak tutturup ceza ödeyip sonra sigortadan parayı almaya çalış bilmem ne ...uğraşmak istemedim aslında bunlarla.neyse vardır bundada bi hayır inşallah.
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
69
bi zamanlar da tıpatıp gerçeğine benzeyen nike ayakkabılar satılırlardı pazarda
ama ne hikmetse daha ilk maçta ayağımızda patlardı :)
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
bişeyleri kötülemek için söylemedim..
bi zamanlar aynı sorunu yaşadıım için paylaşiim dedim..
keşke her virago'ya benzeyen onun kalitesini de alsa..
insan tabiki kaliteden yanadır ama bütçe meselesi bu işler.hem düşünsene kalite bi motordaki hasarın masrafını.geçenlerde krank mili kırılan suzuki motoru 2000ytl ye tamir ettirdi bi eleman.ben olsam o masrafın altından kalkamazdım valla.çin mallarının masrafları az oluyor ama ucuz etin yahnisi ekşi olur derler.
ben yinede şikayetçi değilim motorumdan
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
69
insan tabiki kaliteden yanadır ama bütçe meselesi bu işler.hem düşünsene kalite bi motordaki hasarın masrafını.geçenlerde krank mili kırılan suzuki motoru 2000ytl ye tamir ettirdi bi eleman.ben olsam o masrafın altından kalkamazdım valla.

haklısın,fakat 30bin km hiç parça değiştirmediğini yada ağır ameliyata sokmadığını düşün bide..yaklaşık aynı hesaba gelio böyle düşününce..ayrıca ekonomik motorların avantajı kaliteli olanlarına göre daha çok servisine gidildiği için ister istemez parça ve motor bilgini arttırıyor..üstünde oldugun aleti daha çok tanıyosun..
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
haklısın,fakat 30bin km hiç parça değiştirmediğini yada ağır ameliyata sokmadığını düşün bide..yaklaşık aynı hesaba gelio böyle düşününce..ayrıca ekonomik motorların avantajı kaliteli olanlarına göre daha çok servisine gidildiği için ister istemez parça ve motor bilgini arttırıyor..üstünde oldugun aleti daha çok tanıyosun..

şimdi ben anlamadım mevzuyu... bir kere biz bir çin motosikleti aldığımızı biliyoruz. bu doğru... da şunu söylemek lazım. altımızdaki motosiklet virago olsa o kaza olmayacak mıydı sanki. motopirate arkadaşımız altındaki yamahayla kanatlanıp uçacak mıydı yerinden. o stop parçalanmayacak mıydı.... hatta servis ücreti daha pahalıya gelmeyecek miydi. makine arıza yapomamış ki. kaza olmuş. budur mevzu...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
şimdi ben anlamadım mevzuyu... bir kere biz bir çin motosikleti aldığımızı biliyoruz. bu doğru... da şunu söylemek lazım. altımızdaki motosiklet virago olsa o kaza olmayacak mıydı sanki. motopirate arkadaşımız altındaki yamahayla kanatlanıp uçacak mıydı yerinden. o stop parçalanmayacak mıydı.... hatta servis ücreti daha pahalıya gelmeyecek miydi. makine arıza yapomamış ki. kaza olmuş. budur mevzu...
yerinde bir analiz oldu.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst