- Katılım
- 7 Nis 2007
- Mesajlar
- 637
bu yukarıdaki lifan.aşağıdakide benim roadstar.iyi benzemişler valla.
şu an lambaların biri patladı ama sorun değil.içindeki ampul 2 ytl zaten.birkaç tane daha benim motor ve arkadaşımın roadstar ı.
daha fazlasına buradan bakabilirsiniz.
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/33350-1-temmuz-2007-ankara-gerede-bolu-abant.html
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/32832-17-haziran-2007-4-kafadarin-ankara-macerasi.html
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/32512-09-06-2007-iki-kafadarin-egmir-gezisi.html
bu arada topiğe 100.mesajı yazdım.nice yüzlere...:cherry:
Son düzenleme: