yine kaçtık ağva'ya...(bol foto)

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
selam arkadaşlar başlıktanda anlaşıldığı gibi yıllık iznimin bir bölümünü ağvada geçirdim 5 gece 6 gün gerçekten çok eğlendim.internet bağlantımla yaşadığım sorunlar yüzünden paylaşım biraz geç oldu kusura bakmayın

işte fotolar

alışverişde yapıldı artık yola çıkmaya hazırız


Türk bayrağını görünce durdum


buda yoldan bir manzara

ben


ışıklarda durunca Canan ile bikaç resim çekinelim bari dedik:cherry:




susuzluk burayıda vurmuş.işte bir dere yatağı ama su yok


kahvaltı yapmamıştık yolda ali dayıya uğrayıp birer gözleme yiyelim dedik


Canan gözleme beklerken...:)


işte gözlemeler geldiiii:cherry:


gözlemeleri yedik artık yola koyulma vakti.son kontroller


yoldan manzaralar








100km yoldan sonra nihayet pansiyonumuza vardık.
Canan yorulmuş belliki ayakta uyuyor garibim:queen:


pansiyonun bahçesi cıvıl cıvıl ve çok güzeldi
bahçeden bikaç foto








artık plaja inme vakti geldiii:queen:


bu nasıl bi pozdur yaw:cherry:


Canan cım ve ben:)


fener


yavaş yavaş gidelim artık




deniz adamı acıktırıyor.yemek vaktiii:queen:
Canan bu konularda çok marifetlidir




gün geçtikçe paralar suyunu çekti.bizde mecburen işportacılığa başladık:cherry:
gel vatandaş can simidi var,su yatak var:queen:



yine plajdayız.işte plajdan manzaralar








birazda kendimizi çekelim:wiinkk:




varmı kumsalda uyumak gibisi:mrgreen:


evet yookkk:wiinkk:


her güzel şeyin sonu varmış gerçekten:pale: yol hazırlıkları başlıyor.motorumda alışmıştı tatile.tatil boyunca hiç kullanmadım dinlendi oda:)









Belki Canan ı kandırıp bikaç gün daha kalırız diye küçük emrah bakışım:cherry: işe yaramadı yaww


motosikletim yola hazır


bu kadar eşyayı nasıl sığdırmışım yaww:silent:


nasılımmm:cherry:


dönüş yolu manzaraları










yine karnımız acıktı.birer gözleme yiyelim dedik






gözlemeleride yedikten sonra sağsalim eve vardık.gerçekten çoookk güzel bir tatildi.vakit ayırdığınız için teşekürler
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel gezi.fotolar için sağol.özellikle benim gibi 2 yıldır tatile gidemeyenler için bir fırsat.darısı başıma.(seneye)
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Çok güzel gezmişsiniz , o alışverişi motora yükeldikten sonra birde 2 kişi nasıl bindiniz hayret yav . Ben okadar malzemeyi arabanın bagajına sıdrıamıyorum çoğu zaman . Çok eğlendiğiniz belli , Daha nice geziler yaparsınız inşallah .

Not: Yav o arada bir Safebet diye bişey okudum , ben carrefourda bakarken parçası elimde kalmıştı , birazcık daha sağlam bişey alsanız sanırım daha bi sağlıklı olacak.

Saygılar Sevgiler
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ozrace resimlerden anlaşıldığı kadarıyla güzel bir tatil olmuş sizin için...paylaşım için teşekkürler...artık havalar soğudu...resimlere bakıp bakıp avunursunuz seneye kadar...:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
selam arkadaşlar başlıktanda anlaşıldığı gibi yıllık iznimin bir bölümünü ağvada geçirdim 5 gece 6 gün gerçekten çok eğlendim.internet bağlantımla yaşadığım sorunlar yüzünden paylaşım biraz geç oldu kusura bakmayın

işte fotolar

alışverişde yapıldı artık yola çıkmaya hazırız


Türk bayrağını görünce durdum


buda yoldan bir manzara

ben


ışıklarda durunca Canan ile bikaç resim çekinelim bari dedik:cherry:




susuzluk burayıda vurmuş.işte bir dere yatağı ama su yok


kahvaltı yapmamıştık yolda ali dayıya uğrayıp birer gözleme yiyelim dedik


Canan gözleme beklerken...:)


işte gözlemeler geldiiii:cherry:


gözlemeleri yedik artık yola koyulma vakti.son kontroller


yoldan manzaralar








100km yoldan sonra nihayet pansiyonumuza vardık.
Canan yorulmuş belliki ayakta uyuyor garibim:queen:


pansiyonun bahçesi cıvıl cıvıl ve çok güzeldi
bahçeden bikaç foto








artık plaja inme vakti geldiii:queen:


bu nasıl bi pozdur yaw:cherry:


Canan cım ve ben:)


fener


yavaş yavaş gidelim artık




deniz adamı acıktırıyor.yemek vaktiii:queen:
Canan bu konularda çok marifetlidir




gün geçtikçe paralar suyunu çekti.bizde mecburen işportacılığa başladık:cherry:
gel vatandaş can simidi var,su yatak var:queen:



yine plajdayız.işte plajdan manzaralar








birazda kendimizi çekelim:wiinkk:




varmı kumsalda uyumak gibisi:mrgreen:


evet yookkk:wiinkk:


her güzel şeyin sonu varmış gerçekten:pale: yol hazırlıkları başlıyor.motorumda alışmıştı tatile.tatil boyunca hiç kullanmadım dinlendi oda:)









Belki Canan ı kandırıp bikaç gün daha kalırız diye küçük emrah bakışım:cherry: işe yaramadı yaww


motosikletim yola hazır


bu kadar eşyayı nasıl sığdırmışım yaww:silent:


nasılımmm:cherry:


dönüş yolu manzaraları










yine karnımız acıktı.birer gözleme yiyelim dedik






gözlemeleride yedikten sonra sağsalim eve vardık.gerçekten çoookk güzel bir tatildi.vakit ayırdığınız için teşekürler

cok guzel bır gezı olmus dostum,paylasım ıcın tskler,harıkasınız.:)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güzel gezi.fotolar için sağol.özellikle benim gibi 2 yıldır tatile gidemeyenler için bir fırsat.darısı başıma.(seneye)
evet darısı mutlaka başına:cat:

Çok güzel gezmişsiniz , o alışverişi motora yükeldikten sonra birde 2 kişi nasıl bindiniz hayret yav . Ben okadar malzemeyi arabanın bagajına sıdrıamıyorum çoğu zaman . Çok eğlendiğiniz belli , Daha nice geziler yaparsınız inşallah .

Not: Yav o arada bir Safebet diye bişey okudum , ben carrefourda bakarken parçası elimde kalmıştı , birazcık daha sağlam bişey alsanız sanırım daha bi sağlıklı olacak.

Saygılar Sevgiler

ufacık bi scooterla bunları yapıyorum işte.bazen düşünüyorum zaten bende büyük bir makina olsa ne yaparım diye:mrgreen:
safebet evet haklısın hiç iyi değil biliyorum.zaten en kısa zamanda ondada full koruma olacak.malum maddiyat meselesi.sırayla alıyoruz :p

ozrace resimlerden anlaşıldığı kadarıyla güzel bir tatil olmuş sizin için...paylaşım için teşekkürler...artık havalar soğudu...resimlere bakıp bakıp avunursunuz seneye kadar...:)

istanbul dışına çıkamayanlar için harika bir seçenek.denizi temiz,mesafe yakın,ortam güzel ohhh daha ne olsun:mrgreen: şimdiden özledim vallahi inanırmısın yüzmeyi tam geleceğimiz gün öğrendim o yüzden bir dahaki seferi dört gözle bekliyorum.hatta bu çarşamba gittim ama şansa hava kötüydü çok üzüldüm:pale:
bu arada nişanlanmışsın.Allah tamamını erdirsin kutlarım:rendeer:

cok guzel bır gezı olmus dostum,paylasım ıcın tskler,harıkasınız.:)

iyi dilekleriniz için hepinize tek tek teşekürler.darısı seneye artık sizlerin başına:wiinkk:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
inanırmısın burda elin bacak gibi durmuş :) ilk basda öyle zannettim :mrgreen:güzel gezi olmuş:paylaşımın için teşekkürler:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Elinize saglık güzel keyif yapmışsınız ikinizde,Darısı biz yapamayanlara :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
biz deniz olayını unuttuk neredeyse ...:mrgreen:
sağol biraz hatırlar gibi oldum sayenizde.
nice gezilere
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
süpersiniz wala dewamını bekleris =) bidaki yas iyi eğlenceler
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
guzel gezı olmus fotolar ıcın saolun.

buarada resımler yurdumuzun guzel yerlerını goremeyenler ıcın bılgı edınılsın dıye koyuluyor.bacak gormek ısteyen arkadaslar daha degısık sıtelere gırebılır.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
inanırmısın burda elin bacak gibi durmuş :) ilk basda öyle zannettim :mrgreen:güzel gezi olmuş:paylaşımın için teşekkürler:cat:

hiç farketmemiştim vallahi.tabi bakış açısına göre deyişir

Elinize saglık güzel keyif yapmışsınız ikinizde,Darısı biz yapamayanlara :)

evet darısı başınıza insan çok eğleniyor:p

biz deniz olayını unuttuk neredeyse ...:mrgreen:
sağol biraz hatırlar gibi oldum sayenizde.
nice gezilere

rica ederim.ben çarşamba son kez gideyim dedim şansa hava berbattı giremeden geri döndük eve:salut:

süpersiniz wala dewamını bekleris =) bidaki yas iyi eğlenceler
yaz ın hiç bitmesini istemiyor insan böyle eğlenince:cherry:

guzel gezı olmus fotolar ıcın saolun.

sende sağol maksat sizleride bilgilendirip yeni gezi alanlarını keşfetmenizi sağlamak:wiinkk:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Öner yine yapmışınız gelneksel ağva gezinizi tebrikler çok iyi olmuş eğlenmiş görünüyorsnuz. Geçen seferki ile aynı yerlerde mola verip kalmışınız. darısı bizim başımıza Canana da sevgiler kendinize iyi bakın görüşmek üzere
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
istanbul dışına çıkamayanlar için harika bir seçenek.denizi temiz,mesafe yakın,ortam güzel ohhh daha ne olsun:mrgreen: şimdiden özledim vallahi inanırmısın yüzmeyi tam geleceğimiz gün öğrendim o yüzden bir dahaki seferi dört gözle bekliyorum.hatta bu çarşamba gittim ama şansa hava kötüydü çok üzüldüm:pale:
bu arada nişanlanmışsın.Allah tamamını erdirsin kutlarım:rendeer:

teşekkür ederim kardeşim...darısı başınıza...:) ara sıra kaçmak için güzel bir seçenek gibi görünüyo...bi dahaki sefer ancak dinlenmelik olur sanırım...havalar iyiden iyiye soğumaya başladı çünkü...:pale:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Öner yine yapmışınız gelneksel ağva gezinizi tebrikler çok iyi olmuş eğlenmiş görünüyorsnuz. Geçen seferki ile aynı yerlerde mola verip kalmışınız. darısı bizim başımıza Canana da sevgiler kendinize iyi bakın görüşmek üzere

evet abicim yine yaptık.molayıda yeri güzel olduğunda orada yaptık.yolları çok güzel ormanın içinden gidiyosun virajları süper :) ben çok zevk alıyorum açıkçası.darısı artık seneye başınıza diyebilirim çünkü havalar soğumaya başladı.çarşamba gidip hüsrana uğradım çünkü:salut: ama kışında gidip dinlenme amaçlı kalınabilecek bir yer

teşekkür ederim kardeşim...darısı başınıza...:) ara sıra kaçmak için güzel bir seçenek gibi görünüyo...bi dahaki sefer ancak dinlenmelik olur sanırım...havalar iyiden iyiye soğumaya başladı çünkü...:pale:

darısı başımıza:silent: ya benim daha askerlik var:pale: hayırlısı diyelim en iyisi:wiinkk:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
dostum çok güzel bi tatil olmuş ellerine sağlık paylaşımın iiçin teşekkür ederim motor alınca ilk gideceğim istikamet olacak buralar senden bilgi alırız artık
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
dostum çok güzel bi tatil olmuş ellerine sağlık paylaşımın iiçin teşekkür ederim motor alınca ilk gideceğim istikamet olacak buralar senden bilgi alırız artık

abicim sen motosikletini al bi hayırlısıyla gerisi koloy.her zaman yardımcı oluruz ayıp ettin.hatta birlikte bile gidebiliriz:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst