- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 3,302
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar başlıktanda anlaşıldığı gibi yıllık iznimin bir bölümünü ağvada geçirdim 5 gece 6 gün gerçekten çok eğlendim.internet bağlantımla yaşadığım sorunlar yüzünden paylaşım biraz geç oldu kusura bakmayın
işte fotolar
alışverişde yapıldı artık yola çıkmaya hazırız

Türk bayrağını görünce durdum

buda yoldan bir manzara

ben

ışıklarda durunca Canan ile bikaç resim çekinelim bari dedik:cherry:


susuzluk burayıda vurmuş.işte bir dere yatağı ama su yok

kahvaltı yapmamıştık yolda ali dayıya uğrayıp birer gözleme yiyelim dedik

Canan gözleme beklerken...

işte gözlemeler geldiiii:cherry:

gözlemeleri yedik artık yola koyulma vakti.son kontroller

yoldan manzaralar




100km yoldan sonra nihayet pansiyonumuza vardık.
Canan yorulmuş belliki ayakta uyuyor garibim:queen:

pansiyonun bahçesi cıvıl cıvıl ve çok güzeldi
bahçeden bikaç foto




artık plaja inme vakti geldiii:queen:

bu nasıl bi pozdur yaw:cherry:

Canan cım ve ben

fener

yavaş yavaş gidelim artık


deniz adamı acıktırıyor.yemek vaktiii:queen:
Canan bu konularda çok marifetlidir


gün geçtikçe paralar suyunu çekti.bizde mecburen işportacılığa başladık:cherry:
gel vatandaş can simidi var,su yatak var:queen:


yine plajdayız.işte plajdan manzaralar




birazda kendimizi çekelim:wiinkk:


varmı kumsalda uyumak gibisi:mrgreen:

evet yookkk:wiinkk:

her güzel şeyin sonu varmış gerçekten
ale: yol hazırlıkları başlıyor.motorumda alışmıştı tatile.tatil boyunca hiç kullanmadım dinlendi oda




Belki Canan ı kandırıp bikaç gün daha kalırız diye küçük emrah bakışım:cherry: işe yaramadı yaww

motosikletim yola hazır

bu kadar eşyayı nasıl sığdırmışım yaww:silent:

nasılımmm:cherry:

dönüş yolu manzaraları





yine karnımız acıktı.birer gözleme yiyelim dedik



gözlemeleride yedikten sonra sağsalim eve vardık.gerçekten çoookk güzel bir tatildi.vakit ayırdığınız için teşekürler
işte fotolar
alışverişde yapıldı artık yola çıkmaya hazırız

Türk bayrağını görünce durdum

buda yoldan bir manzara

ben

ışıklarda durunca Canan ile bikaç resim çekinelim bari dedik:cherry:


susuzluk burayıda vurmuş.işte bir dere yatağı ama su yok

kahvaltı yapmamıştık yolda ali dayıya uğrayıp birer gözleme yiyelim dedik

Canan gözleme beklerken...

işte gözlemeler geldiiii:cherry:

gözlemeleri yedik artık yola koyulma vakti.son kontroller

yoldan manzaralar




100km yoldan sonra nihayet pansiyonumuza vardık.
Canan yorulmuş belliki ayakta uyuyor garibim:queen:

pansiyonun bahçesi cıvıl cıvıl ve çok güzeldi
bahçeden bikaç foto




artık plaja inme vakti geldiii:queen:

bu nasıl bi pozdur yaw:cherry:

Canan cım ve ben

fener

yavaş yavaş gidelim artık


deniz adamı acıktırıyor.yemek vaktiii:queen:
Canan bu konularda çok marifetlidir


gün geçtikçe paralar suyunu çekti.bizde mecburen işportacılığa başladık:cherry:
gel vatandaş can simidi var,su yatak var:queen:


yine plajdayız.işte plajdan manzaralar




birazda kendimizi çekelim:wiinkk:


varmı kumsalda uyumak gibisi:mrgreen:

evet yookkk:wiinkk:

her güzel şeyin sonu varmış gerçekten




Belki Canan ı kandırıp bikaç gün daha kalırız diye küçük emrah bakışım:cherry: işe yaramadı yaww

motosikletim yola hazır

bu kadar eşyayı nasıl sığdırmışım yaww:silent:

nasılımmm:cherry:

dönüş yolu manzaraları





yine karnımız acıktı.birer gözleme yiyelim dedik



gözlemeleride yedikten sonra sağsalim eve vardık.gerçekten çoookk güzel bir tatildi.vakit ayırdığınız için teşekürler