2008 Honda CBR 1000RR Fireblade gümbür gümbür geliyor...

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bence Honda yaptı bitirdi motoru, el altından gösterdiği fotolar beğenilmeyince ufak bir estetik operasyon gerektiğine kanaat getirip erteledi lansmanı; nasıl senaryo :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bence Honda yaptı bitirdi motoru, el altından gösterdiği fotolar beğenilmeyince ufak bir estetik operasyon gerektiğine kanaat getirip erteledi lansmanı; nasıl senaryo :mrgreen:

Süper fantezi, seni alan hatun yaşadı.:p:queen:

Şaka bir yana bende böyle düşünüyordum, Mutluhan'a sordum bugün, "bu mudur yani!" dedim.

Mümkün değil Mart'ta başladılar üretimine, stoklarda binlercesi vardır, çöpemi atacaklar dedi.

Umarım bütün bu resimler sadece photoshop'tur.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Tamam Honda'ya sempatim olduğunu herkes bilir ama bu kadarı da fazla ama. Alt tarafı yeni model bir motor. Bu kadar büyütmeleri neden onu anlamadım? Yok çok gizliymiş, yok Honda bilmem ne tarihinde açıklayacakmış... Olayı bu kadar abartmalarından sonra eğer kimsenin beğenmeyeceği bir motor ortaya çıkarsa komik olacak.. Bence yanlış yapıyorlar, beklentiyi arttırıyorlar...
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
51
valla motor burnu yuvarlak olan sanırım her sitede o var o sölenior eğer öleyse facia bi burun kısmı var bence tabi inanaılmaz derecede şoktayım :farao: ama tabi bekleyip görmekte fayda var 28 inde lasnman var diolar dorumu bilgisi olan varmı?
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2008 Honda CBR1000RR resimleri ve kısa yoldan teknik verileri bizim mahalleye asıldı.:)

Buradan
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
2008_Honda_CBR1000RR_fireblade_front.jpg
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bence Honda Fireblade gibi güzel bir motorun karizmasını bu sene çizdi...
Yine de gerçeğini görüp incelemek lazım ama bir Honda sever olarak bu yeni modelin beni pek sarmadığını şimdiden söyleyebilirim. Keskin hatlar, agresif görünüm resmen yok olmuşşşşş...

0608qf0.jpg
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
kesinlikle berbat olmuş!resmen fiyasko....:farao:
eski1000liğe sahip oldugum şükürler olsun:queen:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Sizi bilmem ama benim için pek gümbür gümbür gelemedi motor. Eski kasa 1000rr sahipleri motorlarınızın kıymetini bilin valla, yeni model buysa tam bi fiyasko. :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bencede yeni kasa tek kelimeyle fiyasko...eski kasa çok daha keskin sert ve agresif çizgilere sahipti...oyuncak motor gibi olmuş...yarış motorundan ziyade yarı açık naked bike'lara benzemiş...Fazer S2 bile kafadan daha şık duruyo...:cat:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Resimlere cok baktim "surasi cok guzel olmus" diyebilmek icin ama ne yazik ki bulamadim oyle bir yer :pale: Karsilastirmali resimlerin koyulmasi isi kolaylastiriyo, neydi ne olduyu daha iyi goruyoruz orada.. Ve yandan gorunuste bence her yonden 07' modeli daha iyi.. Yalnizca sinyallerin aynaya alinmasi hos durmus, onden bakildiginda daha şık olmus :cat: Onun disinda 08' modelini ben de begenmedim :farao:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Satışına başlasalarda bizim ufaklığa gidip iki ayna alsam.:queen:

Resimlere bakılırsa bu aynalar aynen oturcak:cherry:

Yandan çıkıcak çift delikli kibrit kutusu akropoviçleri merak etmeye başladım.:cherry:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de aynalara alınmış sinyallere taktım ama benim derdim başka.
İncelemeden atıp tutmak zor ama,
bunlar nasıl sökülecek?
Piste her zaman yarış grenajlarıyla girmiyoruz.
Bazen aynaları söküp, farları da kapatıp, öyle daldığımız oluyor.
O kablo karışıklığını nasıl halledeceğiz merak ettim.

Galiba Honda bu yıl pist motoru yerine, R1 gibi bir cadde motoru üretmeye karar vermiş.

Ne diyelim? Hayırlısı....
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
2008 600rr bu kadar güzelleşirken (sadece renk seçeneği eklemişler, fakat harika olmuş yeni renkler) 2008 1000rr nasıl olurda bu kadar çirkinleştirebilinir. Ben hala, bu model olmayacak gibi hayaller kuruyorum http://powersports.honda.com/ sitesinde daha açıklanmamış fakat hüsran olacak gibi benim hayaller.

Bir racingden çok sport touringe benzemiş ya da soft racing gibi birşey olmuş, kısaca ne idüğü belirsiz birşey olmuş. Nerde firablade'in yırtıcılığı nerde bu. Ne bu ya!... İnanamıyorum...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst