- Katılım
- 20 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,269
Hava atmak gibi olmasın :bounce: ama uzun boyluluğumdanmıdır, boyuma göre hafif olmamdanmıdır nedir, go-kart'ta çok iyiyimdir :cherry:
Arkadaşlarla yaptığımız yarışlarda daha beni geçen olmamıştır
Orada olmak isterdim
ama şuan için motorum yok :S
inşallah aralık sonu gibi motoruma kavuşacağım
ondan sonra düelloya beklerim, go-kartta 
Şaka bir yanada, bol bol eğlenin arkadaşlar, resimleri bekliyoruz :rendeer:
NOT: Bakırköy'de incirli metrosunun hemen aşşağısında bildiğim güzel bi go-kart pisti var... 8 dakikası 10 YTL... Arabalarda gayet güzel, biz genellikle arkadaşlarla oraya gideriz
ancak güvenliği az :S kask zorunlu deil, mont falanda yok
ama pist güzel...
Arkadaşlarla yaptığımız yarışlarda daha beni geçen olmamıştır
Orada olmak isterdim
ama şuan için motorum yok :S
inşallah aralık sonu gibi motoruma kavuşacağım
Şaka bir yanada, bol bol eğlenin arkadaşlar, resimleri bekliyoruz :rendeer:
NOT: Bakırköy'de incirli metrosunun hemen aşşağısında bildiğim güzel bi go-kart pisti var... 8 dakikası 10 YTL... Arabalarda gayet güzel, biz genellikle arkadaşlarla oraya gideriz